- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er denk ik meerdere, niet maar 1. Sorry to dissapoint you @Spambod
In dat geval kun je de regel dat je maximaal 1 bodybuilding wedstrijd gedaan hebt ook direct afschaffen. In dat geval kan Ron gewoon meedoen. Ik ben voornemens om volgend jaar najaar mijn 2e wedstrijd te doen dus in principe zou ik erna ook niet meer mee mogen doen. Ook mensen als @Camelus (die geloof ik eens heeft laten vallen eventueel wel mee te willen doen) zouden dan gewoon mee kunnen doen. Ik zie het probleem niet waarom dat niet zou kunnen, ligt het niveau meteen iets hoger.De charme van DBB wedstrijden is juist dat de drempel erg laag is om een keer mee te doen. Dat er een kleiner deelnemersveld is dan er vroeger was komt denk ik voornamelijk omdat er ook een stuk minder actieve leden zijn.
Er is een reden waarom er nagenoeg geen wedstrijd lui zich begeven op DBB, daar gaat die contest (los van de gelukszoekers) niets aan veranderen.
In dat geval kun je de regel dat je maximaal 1 bodybuilding wedstrijd gedaan hebt ook direct afschaffen. In dat geval kan Ron gewoon meedoen. Ik ben voornemens om volgend jaar najaar mijn 2e wedstrijd te doen dus in principe zou ik erna ook niet meer mee mogen doen. Ook mensen als @Camelus (die geloof ik eens heeft laten vallen eventueel wel mee te willen doen) zouden dan gewoon mee kunnen doen. Ik zie het probleem niet waarom dat niet zou kunnen, ligt het niveau meteen iets hoger.
In het verleden lag het niveau ook altijd veel hoger. Toen Wesley Vissers het zelfs niet lukte om op de eerste plaats te eindigen. Wedstrijdervaring wil niet zeggen dat je verzekerd bent van de top 3.Hoger niveau, maar de eerste 3 plaatsen zijn dan meteen bekend.
In het verleden lag het niveau ook altijd veel hoger. Toen Wesley Vissers het zelfs niet lukte om op de eerste plaats te eindigen. Wedstrijdervaring wil niet zeggen dat je verzekerd bent van de top 3.
Gaat toch ook om de progressie? Niet wie is de freak? Een dikker iemand die een mooie progressie maakt kan beter scoren dan iemand die year round lean is. En voor de contest wat meer zet zodat ie wat buffer is.Hoger niveau, maar de eerste 3 plaatsen zijn dan meteen bekend.
Wesley heeft geloof ik tweemaal (of vaker, niet zeker) meegedaan en nooit eerste geworden. Kijk in de gallerij maar eens naar de foto’s van de afgelopen jaren van de winnaars, maar ook van de top 3. Daar lag het niveau toch altijd stukken hoger. Ook zijn er in het verleden mensen goed geplaatst door goede transformaties, goed bijhouden van logs en daardoor hoger dan mensen met een beter fysiek imo.Welke contest was dat?
Klopt, maar het helpt wel. We bekijken het volgend jaar nog eens en doen dan weer eerst een peiling wie interesse heeft om mee te doen.
Eg waar.. Wanneer was datIn het verleden lag het niveau ook altijd veel hoger. Toen Wesley Vissers het zelfs niet lukte om op de eerste plaats te eindigen. Wedstrijdervaring wil niet zeggen dat je verzekerd bent van de top 3.

Dat zou je denken jaGaat toch ook om de progressie? Niet wie is de freak? Een dikker iemand die een mooie progressie maakt kan beter scoren dan iemand die year round lean is. En voor de contest wat meer zet zodat ie wat buffer is.

In het verleden lag het niveau ook altijd veel hoger. Toen Wesley Vissers het zelfs niet lukte om op de eerste plaats te eindigen. Wedstrijdervaring wil niet zeggen dat je verzekerd bent van de top 3.
De meeste mensen met wedstrijdervaring doen ook maar wat de coach zegt, ik zou idd graag een keer mee willen doen aan de contest. Ik bedoel, als deelnemers zoals Punjab en Jw mee mogen doen... dan mag ik het toch ook 
Wesley heeft geloof ik tweemaal (of vaker, niet zeker) meegedaan en nooit eerste geworden. Kijk in de gallerij maar eens naar de foto’s van de afgelopen jaren van de winnaars, maar ook van de top 3. Daar lag het niveau toch altijd stukken hoger. Ook zijn er in het verleden mensen goed geplaatst door goede transformaties, goed bijhouden van logs en daardoor hoger dan mensen met een beter fysiek imo.
Anders zou je om het eerlijk te houden ook maar de powerlifters met wedstrijdervaring uit de challenges moeten weren.
Gaat toch ook om de progressie? Niet wie is de freak? Een dikker iemand die een mooie progressie maakt kan beter scoren dan iemand die year round lean is. En voor de contest wat meer zet zodat ie wat buffer is.
) won nog nooit.