XXL Nutrition

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Tja. In BE krijg je tegenwoordig maar rare blikken. In Walibi stonden we aan te schuiven voor de attracties en jeezes zeg. Heb je bekijks alsof je één of andere freak bent.

Het taboe op AAS is bij jullie dan ook vele malen groter, niet alleen gebruik wordt gestigmatiseerd, maar de sport ansich ook. En daar rust het probleem bij jullie doorgaans intolerante instelling. Paste men dat maar eens toe op de juiste politieke problemen ;)

Het taboe op AAS is bij jullie dan ook vele malen groter, niet alleen gebruik wordt gestigmatiseerd, maar de sport ansich ook. En daar rust het probleem bij jullie doorgaans intolerante instelling. Paste men dat maar eens toe op de juiste politieke problemen ;)

In BE zijn we allemaal natty! Maar dat zou idd zomaar eens kunnen.

Tijd voor een roeiboot en als vluchteling naar de Bahama's te gaan ;)

In BE zijn we allemaal natty! Maar dat zou idd zomaar eens kunnen.

Tijd voor een roeiboot en als vluchteling naar de Bahama's te gaan ;)

Wij kunnen ons toch wel een dikke speedboot veroorloven? En de Bahama's is nu echt de laatste plek op aarde waar ik zou willen zijn :eek:

https://www.nu.nl/buitenland/598644...amas-kust-vs-maakt-zich-op-voor-noodweer.html

Windstoten tot 350km/u en hier geven we al code rood af als het meer dan 110km/u is in NL :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Volgens mij is er een regel dat je geen wedstrijden gedraaid mag hebben...

Volgend jaar ben ik waarschijnlijk ook weer van de partij, maar ligt helemaal aan de start/einddatum van de contest. Ik wil klaar zijn met cutten voordat de zomer begint, vorig jaar duurde de contest tot en met eind juli. En je merkt dat het gewoon zwaar is om tijdens je vakantie en een groot deel van de zomer alleen maar bezig te zijn met voeding / sporten. Daarnaast is het ook niet leuk om pas einde van de zomer je "zomerfysiek" klaar te hebben. Dit jaar heb ik mijn cut gestart in maart en was ik eind mei klaar. Veel prettiger om met mooi weer wel een wijntje te kunnen drinken, de BBQ niet af hoeven te slaan enzovoort. Reden ook waarom ik dit jaar heb overgeslagen, heb nog wel getwijfeld, maar ik had er al 3 maanden cutten opzitten :roflol:

Helemaal mee eens, in de zomer cutten vond ik echt zwaar k@#$t. Dagjes naar pretpark etc. waren gewoon echt minder leuk en ik had ook minder energie om leuke dingen te doen.

Helemaal mee eens, in de zomer cutten vond ik echt zwaar k@#$t. Dagjes naar pretpark etc. waren gewoon echt minder leuk en ik had ook minder energie om leuke dingen te doen.

Dag pretpark is sowieso hell on earth :roflol:

tenor.gif

Tja. In BE krijg je tegenwoordig maar rare blikken. In Walibi stonden we aan te schuiven voor de attracties en jeezes zeg. Heb je bekijks alsof je één of andere freak bent.
België loopt ook 30 jaar achter dus het verbaast me niks

Dan krijg je wellicht enkel wedstrijdknakkers die meedoen en het is voor de leuk en aanmoediging om mensen uit te dagen een prep in te gaan.
Of misschien een aparte groep met wedstrijd ervaring.
Zo lang dit soort mensen actief zijn en blijven op het forum, is dat juist een mooie ontwikkeling lijkt me.

Marvin.. Als het gaat.. Trek ik mij terug. Ik gun het jou wel:hello:

Als deze regel afschaffen het deelnemersveld vergroot zou mij dat geen slechte keuze lijken @bodybuilding.nl

De charme van DBB wedstrijden is juist dat de drempel erg laag is om een keer mee te doen. Dat er een kleiner deelnemersveld is dan er vroeger was komt denk ik voornamelijk omdat er ook een stuk minder actieve leden zijn.

Zo lang dit soort mensen actief zijn en blijven op het forum, is dat juist een mooie ontwikkeling lijkt me.

Er is een reden waarom er nagenoeg geen wedstrijd lui zich begeven op DBB, daar gaat die contest (los van de gelukszoekers) niets aan veranderen.

Terug
Naar boven