Alexsdc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al draagt ze afgetrapte klompen

Daar kijken wij niet na hoor. Draag jij wel schoenen op jou foto's? Nog niet op gelet

Hier is geloof ik vrij weinig aan geshopt
Beetje blur miss maar overall niet echt photoshop.
Fantastisch dat slippers hetgene is dat jou eerst opvalt

Haha, true that!Haha, dit dus helemaal! +1
Eens je in een chocotoff bijt, heb je spijt
Zacht laten smelten is the key
Mwoah..valt mee..er is wederom niets te vreten op werk.Jij maakt het @Skatermarvin wel graag extra lastig he![]()

In de koeling?? Wie legt die dingen in de koeling??mensen die geduld hebben om op chocotoff's te zuigenBij mij op werk liggen ze in de koeling en dan bijt ik er na 30 seconden al op... heb regelmatig dat hij dan nog zo koud is dat hij doormidden breekt
![]()

Wacht maar tot hij later 'oud' is!Kans is er dat je op een dag ook gewoon je tand doormidden breekt haha
Moi?![]()

Dat zou wel ultiem cutresultaat zijn trouwens!Lekker bezig, kerel. De cm's en kilo's gaan er vanaf vliegen op dit tempo. Op naar 70 cm taille.![]()
...

#ikrekenhetgoed vieze gore goedkope sl*t
Wahaha, vreselijke dingen inderdaad. Meestal enkel tokkies die die dingen dragen

Geen snoep voor mij vandaag...

Whahaha..op IG wordt zowat alles bewerkt..
Heb je een punt..je zou ehm er toch wel even inhangen..
Daar kijken wij niet na hoor. Draag jij wel schoenen op jou foto's? Nog niet op gelet![]()

Maar ook zeker geen #nofilter
Zijn jullie nu aan het inzoomen op die foto inmiddels?
Fantastisch dat slippers hetgene is dat jou eerst opvalt![]()
raar, oog voor detail zou mijn vrouw zeggen.
)
)
), 6 (nipt!), 5 (fuaaark
)
) ss 3kg: 16 (top
), 15, 12+3 met 2 armen, 12 (focus weg..)
)
), 9 (1f.)
)

(prima workout
)
Zelfs geen wandeling tussen de middag of zo...?
Dat is dan iets wat ik niet meereken to be honest. Maar zal inderdaad tijdens de lunch wel 30-45 minuten wandelen naar en door de stad..
Dat is toch 300 kC/uur of zo #allebeetjeshelpenDat is dan iets wat ik niet meereken to be honest. Maar zal inderdaad tijdens de lunch wel 30-45 minuten wandelen naar en door de stad..
Ehm..vooral in de ochtend wanneer ik nog 'fasted' ben. Merk zeker nu dat ik buiten dat ook een beetje loom begin te worden..en ook wel echt honger heb.1765kcal Marv..... Heb je geen last van duizelingen oid op een zeker moment?
Ik cut op ca. 2400kcal en merk nu al soms tijdens opstaan dat ik af en toe duizelig ben en even moet 'resetten'.
True, true!
1765kcal Marv..... Heb je geen last van duizelingen oid op een zeker moment?
Ik cut op ca. 2400kcal en merk nu al soms tijdens opstaan dat ik af en toe duizelig ben en even moet 'resetten'.

Maar jij bent ook 158cm hoog..Watje! Ik leef op 1200-1300 en heb daar geen last van![]()

Waar werk jij johUiteraard kom ik je log weer opleuken met het lekkers dat vandaag in de keuken staat op het werk!
![]()
Vooral de mosterd is er heerlijk bij![]()
?? Die ufo's vind ik trouwens echt lekker..veel mensen vinden die niet te vreten!
De groene en witte zijn toch ook best lekker?

Waar werk jij joh?? Die ufo's vind ik trouwens echt lekker..veel mensen vinden die niet te vreten!
Edit: En waarom heeft iemand alleen de paarse en rode winegums opDe groene en witte zijn toch ook best lekker?

Bestaan er geen zakken zonder paarse en rode?Ik vind kleine vrouwtjes leuker dan grote to be honest.Wrijf het er nog eens in, ja
IT-bedrijf, 120-150 werknemers op kantoor in BE
Ik ben het rap afgetrapt daar, want voor de M&M's en ufo's zou ik ook wel eens kunnen zwichten...
Winegums eet ik zelden, dus geen idee hoe die smakenBestaan er geen zakken zonder paarse en rode?

Pestkop jij!Watje! Ik leef op 1200-1300 en heb daar geen last van
Uiteraard kom ik je log weer opleuken met het lekkers dat vandaag in de keuken staat op het werk!
![]()
Vooral de mosterd is er heerlijk bij![]()

Groen en wit vind ik ook niet zo topIk vind kleine vrouwtjes leuker dan grote to be honest.
En nee er zijn geen zakken zonder rode en/of paarse winegums. Maar die vinden de meeste het lekkerst, bij mij op het werk gebeurt altijd hetzelfde..totdat ik kom! Ik discrimineer niet wanneer het om snoep gaat!![]()
Pestkop jij!
Winegums op een bedje van mosterd: heerlijk!
Die ufo dingen vind ik dan weer niks...