AndroidHealthClinic

niet trainen op vakantie?

pdavie

Novice
Waardering
0
Van de zomer ga ik 4 week naar Canada/Amerika. Lekker rondtrekken daaro..Maar ik toch moeilijk gewichten meenemen in mijn koffer?:D
Wat ik wil zeggen, het is dan toch moeilijk om maar wat te doen,niet?
Hardlopen zou nog wel willen in de ochtend,maar voor de rest?
Moet ik de dag voordat ik wegga nog even knallen dan?
En dat mijn spieren rusten en kunnen groeien tijdens mijn vakantie?

Gr Patrick

Geen gewichten meenemen, als je perse wil trainen kan je gewoon bodyweight oefeningen doen. Maar rust is nooit slecht :)
Gewichten meenemen op reis is vrij moeilijk aangezien je een max aantal kg mag meenemen. En aan vijf kg dumbbells heb je niet veel he

gewoon zwaar overtrainen voordat je weggaat, herstelt je lichaam op vakantie mooi.

• Topic Starter Topic Starter
Precies...Dacht ik ook..Nog ff knallen voor de tijd en dan mooi herstellen...
Of ik pak gewoon mijn meisie op en ga daar mee gewichtheffen...:D
Rond de 60kg...Haha...

wat ik altijd doe is zo'n weerstandsveer meenemen:D

Van de zomer ga ik 4 week naar Canada/Amerika. Lekker rondtrekken daaro..Maar ik toch moeilijk gewichten meenemen in mijn koffer?:D

Gr Patrick

Amerika barst van de fitnessketens. Kijk op het web of je een maandkaart kan krijgen bij een keten waar je een paar keer in de buurt komt.

Ik zou gewoon in Amerika gaan trainen.. zie je nog wat andere gyms.. Misschien hebben ze daar leuke dingen.

• Topic Starter Topic Starter
Sportschool daar wordt nie..Gaan heel veel rijden/zien,beetje schema aanhouden..Die veer vind ik een heel goed idee..Die schaf ik mij ff aan denk...

Ik neem zelf altijd mijn trainingsspullen mee en kijk of er wat in de buurt is. Ga daar dan een keer trainen (alle sportscholen hebben wel van die gratis proeflessen en zo niet dan betaal je rond de 8euro)

Geniet gewoon van je vakantie man, lekker opladen zodat je de rest van het jaar weer kan knallen.

Gr Patrick

je kan op voorhand eens zien op internet of informeren naar gyms in de buurt

Amerika barst van de fitnessketens. Kijk op het web of je een maandkaart kan krijgen bij een keten waar je een paar keer in de buurt komt.
Gaat hem niet worden! Één training kun je bijna nooit kopen.

wat ik altijd doe is zo'n weerstandsveer meenemen:D
:thumbs:

Ik ben ook 4 weken naar Canada geweest om rond te trekken. Om de dag de speeltuin in: optrekken, dippen, weighted supie row, (incline) pushups etc. Be creative!

Om je op weg te helpen: Testosterone Nation - The MacGyver Workout

nee man geen gewichten meenemen (straks ben je over je limiet en dan moet je dokken).
Gewoon daar trainen!

een maand is wel wat lang maar zo erg is het nou ook weer niet om je lichaam een keer goed rust te gunnen. en je hebt je BW bij je...

Kom net terug van 2 weken Rusland heb ik ook niet getraind, alsof dat wat uitmaakt effe een periode rusten is alleen maar goed.
Was gisteren trouwens even sterk met bankdrukken als 2 weken geleden dus kan zeker geen kwaad gewoon goed door blijven eten.

gewichten meenemen :roflol:

geniet gewoon van je vakantie en neem lekker rust kerel :thumbup:

Terug
Naar boven