diky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
gewoon zwaar overtrainen voordat je weggaat, herstelt je lichaam op vakantie mooi.
Toch wel een grapje zeker...............?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon zwaar overtrainen voordat je weggaat, herstelt je lichaam op vakantie mooi.

Iedereen zat me dom aan te kijken. Dat heb ik wel afgeleerd.. geniet gewoon van je vakantie. Zou je van bodybuilding genieten als je door bodybuilding niet eens van je vakantie kunt genieten? Gebruik die 4 weken om je te motiveren voor trainingen na je vakantie..Dit doet me denken aan mijn vakantie van 2 jaar geleden. Zat ik mooi op de camping met mn veer met stukken touw eraan, haring in de grond, touw eraan en curlen en raises doenIedereen zat me dom aan te kijken. Dat heb ik wel afgeleerd.. geniet gewoon van je vakantie. Zou je van bodybuilding genieten als je door bodybuilding niet eens van je vakantie kunt genieten? Gebruik die 4 weken om je te motiveren voor trainingen na je vakantie..
Geniet gewoon van je vakantie man, lekker opladen zodat je de rest van het jaar weer kan knallen.
Echt he? Elk jaar weer van dit soort sneue topics. "Ik ga 2 weken op vakantie en kan niet trainen!!. Paniek want ik wil geen grammetje verliezen!!"
Als je er zo mee zit ga dan lekker niet op vakantie.

"Hoezo zou je niet van je vakantie kunnen genieten als je 3x 1 uurtje in de sportschool zit? Dat snap ik niet helemaal?

Van de zomer ga ik 4 week naar Canada/Amerika. Lekker rondtrekken daaro..Maar ik toch moeilijk gewichten meenemen in mijn koffer?![]()
Wat ik wil zeggen, het is dan toch moeilijk om maar wat te doen,niet?
Hardlopen zou nog wel willen in de ochtend,maar voor de rest?
Moet ik de dag voordat ik wegga nog even knallen dan?
En dat mijn spieren rusten en kunnen groeien tijdens mijn vakantie?
Gr Patrick