XXL Nutrition

niet trainen op vakantie?

geniet gewoon van je vakantie

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik ook van plan..Gewoon lekker genieten van mijn vakantie en goed eten.
Dat zal wel lukken daar..:D

Waarom heb je anders vakantie ??? Rust en geniet

Dit doet me denken aan mijn vakantie van 2 jaar geleden. Zat ik mooi op de camping met mn veer met stukken touw eraan, haring in de grond, touw eraan en curlen en raises doen:P Iedereen zat me dom aan te kijken. Dat heb ik wel afgeleerd.. geniet gewoon van je vakantie. Zou je van bodybuilding genieten als je door bodybuilding niet eens van je vakantie kunt genieten? Gebruik die 4 weken om je te motiveren voor trainingen na je vakantie..

Worstelen met bruine beren als je in Canada bent is goed voor wat spierbleasting. Niet doen met zwarte beren die spelen namelijk vals.

Dit doet me denken aan mijn vakantie van 2 jaar geleden. Zat ik mooi op de camping met mn veer met stukken touw eraan, haring in de grond, touw eraan en curlen en raises doen:P Iedereen zat me dom aan te kijken. Dat heb ik wel afgeleerd.. geniet gewoon van je vakantie. Zou je van bodybuilding genieten als je door bodybuilding niet eens van je vakantie kunt genieten? Gebruik die 4 weken om je te motiveren voor trainingen na je vakantie..

"Hoezo zou je niet van je vakantie kunnen genieten als je 3x 1 uurtje in de sportschool zit? Dat snap ik niet helemaal?

Geniet gewoon van je vakantie man, lekker opladen zodat je de rest van het jaar weer kan knallen.

Echt he? Elk jaar weer van dit soort sneue topics. "Ik ga 2 weken op vakantie en kan niet trainen!!. Paniek want ik wil geen grammetje verliezen!!"

Als je er zo mee zit ga dan lekker niet op vakantie.

Echt he? Elk jaar weer van dit soort sneue topics. "Ik ga 2 weken op vakantie en kan niet trainen!!. Paniek want ik wil geen grammetje verliezen!!"

Als je er zo mee zit ga dan lekker niet op vakantie.

idd.

Ik vraag me ook echt af wat voor complex degenen hebben die deze vraag stellen. Ga lekker op fitnessvakantie ofzo als je het zo erg vind om 2 kilotjes af te vallen. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Sneue topics.Ken ik er nog wel meer hoor...Gaat mij er niet om dat ik wat afval..Gewoon,ben een klein jaartje bezig nu en neem eigenlijk nooit rust,dwz een week bijv...En dan ineens een maand niks doen,hoe zou mijn lichaam reageren...Niet meer niet minder!! En als je dit sneu vindt,open dan dit topic ook niet en blijf lekker weg met die reacties!!!:eek:

Thanx degenen die wel "normaal" reageren...

Ik probeer vaak op vakantie te gaan, en indien mogelijk train ik ook door.
Het is gelul dat het sneu is om door te trainen. Tuurlijk hoef je je er niet zo druk om te maken, maar 4 weken helemaal niets doen is erg lang. zeker als je het ook nog belangrijk vind een goede cardiovasculaire conditie te hebben.

Kijk de 1e week/1,5 kun je gewoon je rust pakken en daarna idd bodyweight oef bvb 2 a 3x pw fullbody. Een x een sportschool bezoeken, wat overigens ook heel leuk kan zijn. Heb ik tijdens mjn laatste vak naar de Filipijnen ook gedaan. Lekker beuken tussen de locals!
Probeer daarnaast veel active dingen te doen, raften, mountebiken, rotsklimmen, etc.

ik probeer wel door te trainen in de vakantie, maar bv op scoutskamp kan ik moeilijk in mn tentje aan mn oefeningen beginnen :D
het is op kamp ook zeer actief, lopen in de bossen enzo, en dan 3 dagen trektocht, dus het is zeker niet slecht voor mn conditie.

Je gaat op VAKANTIE man! Je weet wel: uitrusten, genieten, bijtanken, nieuwe indrukken opdoen, dus juist de dingen doen die je normaal niet doet. Dan ga je je toch niet drukmaken om je training? Dat is toch typisch iets voor de alledaagse routine/sleur? En wie geeft er nou advies om in de vakantie in het buitenland een sportschool te gaan bezoeken (dat moet wel een vrijgezel zijn)? Dan ben je echt obsessed!

Ben net terug van een heerlijke vakantie en toen ik de training weer oppakte ging het super!

Van de zomer ga ik 4 week naar Canada/Amerika. Lekker rondtrekken daaro..Maar ik toch moeilijk gewichten meenemen in mijn koffer?:D
Wat ik wil zeggen, het is dan toch moeilijk om maar wat te doen,niet?
Hardlopen zou nog wel willen in de ochtend,maar voor de rest?
Moet ik de dag voordat ik wegga nog even knallen dan?
En dat mijn spieren rusten en kunnen groeien tijdens mijn vakantie?

Gr Patrick

Mijn advies luidt; neem lekker je rust, maak je geen zorgen je spieren zullen heus niet verdwijnen. En als je terug bent kun je weer met volle nieuwe energie en motivatie ertegenaan.

Als je vind dat je training bij je dagelijkse sleur behoord, stop dan alsjeblieft met trainen.

En laat diegene die wil gewoon trainen op zijn/haar vakantie.
En btw Frytz, als trainen bij je leven hoort is het leuk om te zien hoe mensen in een ander land (cultuur) zich om en rond de gym bewegen.

Tuurlijk hoef je niet zo strang te zijn, en mss je doelen even laten voor wat het is. Maar een beetje blijven bewegen voor onderhoud is niks mis mee

Vakantie is er voor bedoeld om afleiding te zoeken en je dagelijkse leventje even te laten voor wat het is/was.
Krachttraininen valt onder je dagelijks leventje, dus geniet ff van je vakantie zou ik zeggen, je bent daar toch immers om te genieten van de zon etc?

Wel goed blijven eten op vakantie!

Terug
Naar boven