XXL Nutrition

niet trainen op vakantie?

Gewoon genieten van je vakantie. En nadien er terug helemaal voor gaan.

1: Als je vind dat je training bij je dagelijkse sleur behoord, stop dan alsjeblieft met trainen.

2: En laat diegene die wil gewoon trainen op zijn/haar vakantie.
En btw Frytz, als trainen bij je leven hoort is het leuk om te zien hoe mensen in een ander land (cultuur) zich om en rond de gym bewegen.

1: Idd, ik train omdat ik het leuk vindt.. als je trainen ziet als de 'dagelijkse sleur' ben je bestwel slecht bezig.

2: Ook mee eens, het lijkt me alleen maar leuk om in een nieuwe gym te komen.. waar allemaal nieuwe dingen staan...

Vakantie is er voor bedoeld om afleiding te zoeken en je dagelijkse leventje even te laten voor wat het is/was.
Krachttraininen valt onder je dagelijks leventje, dus geniet ff van je vakantie zou ik zeggen, je bent daar toch immers om te genieten van de zon etc?

Wel goed blijven eten op vakantie!

Vakantie is weggaan van de plaats waar je woont en dingen doen die je leuk vindt.. bij mij valt trainen daar ook onder. Maar je mag dus niet trainen maar je moet wel op je voeding blijven letten?

gewoon even relaxe man. Geniet van je vakantie. Even wat recover kan geen kwaad. Gewoon goed blijven dooreten.

Sommige mensen hier vinden dat trainen tot de dagelijkse sleur behoort. Ik niet, ben vandaag gaan trainen en tel al af om overmorgen terug te gaan.

Ikzelf zit ook met dit probleem. Ik ga deze zomer voor een maand naar Afrika (4WEKEN!), midden in de broesse dus moet er zelfs niet aan denken om naar een sportschool te gaan).
Met 2 weken zou ik nog kunnen leven maar een maand is toch wat teveel. Denk dat ik me daar wel zal kunnen bezighouden met three-chip-ups en bodyweight oefeningen

Sneue topics.Ken ik er nog wel meer hoor...Gaat mij er niet om dat ik wat afval..Gewoon,ben een klein jaartje bezig nu en neem eigenlijk nooit rust,dwz een week bijv...En dan ineens een maand niks doen,hoe zou mijn lichaam reageren...Niet meer niet minder!! En als je dit sneu vindt,open dan dit topic ook niet en blijf lekker weg met die reacties!!!:eek:

Thanx degenen die wel "normaal" reageren...

Als jij in een jaar niet een keertje een week rust neemt dan ben je niet best bezig.

Ow ja ik blijf gewoon terugkomen omdat ik dat wil. Het was van mij ook een normale reactie.

• Topic Starter Topic Starter
Heb al een keer een weekje rust gehad..Had toen de griep..:eek:
Ik ga lekker genieten,goed eten,af en toe een broodje grizzlyburger ofzo..:D
Als ik er weer ben dan weer lekker er tegenaan,weekje cardio en weg zijn de eventuele extra pondjes...:p

je kan toch creatief zijn.. dude als je in canada zit! boomstammen zat? overhead presses, zercher squats, bw oefeningen.. zat te doen als je maar wil!

Terug
Naar boven