XXL Nutrition

Nieuw FB logje Rafa

Bezoekers in dit topic

Rafa89

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2009
Berichten
74
Waardering
1
Graag verwijderen deze. :)
 

Bijlagen

  • Fullbody.xls
    55,5 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
mocht je het dan ook daadwerkelijk hebben toegevoegd dan zou dat al veel helpen ....
 
Ik ga je volgen Jake!
 
Hij begint overigens pas over zo´n kleine twee weken. ;)
 
IMO wel overkill,je schema, weet niet wat de rest daar van denkt..
 
IMO wel overkill,je schema, weet niet wat de rest daar van denkt..

Wat voor spiergroepen worden dan teveel belast in jouw ogen? En hij traint toch niet elke week tot falen? Staat er nog eens expliciet bij: HIJ GAAT PROGRESSIEF LADEN!

Als je wat vind, moet je het ook onderbouwen en niet met loze uitspraken dit topic lopen te verzooien. Dit schema is tering goed, ik ga hem ook doen over 2 weken (IETSJE anders wel, maar niet veel boeiends)
 
Wat voor spiergroepen worden dan teveel belast in jouw ogen? En hij traint toch niet elke week tot falen? Staat er nog eens expliciet bij: HIJ GAAT PROGRESSIEF LADEN!

Als je wat vind, moet je het ook onderbouwen en niet met loze uitspraken dit topic lopen te verzooien. Dit schema is tering goed, ik ga hem ook doen over 2 weken (IETSJE anders wel, maar niet veel boeiends)

Ja, dus onderbouw het even Spank.
 
Omdat met zo'n schema de DL en Squat beter op verschillende dagen kunnen..

Maar goedwieben ik! ik bemoeime al niet meer.. succes met trainen..
 
Kijk gewoon hoe het aan voelt Rafa. Niet elk schema is in 1x goed voor iemand. Er wordt altijd nog het 1 en ander aan bijgespijkerd de eerste weken.

Suc6 kerel
 
Omdat met zo'n schema de DL en Squat beter op verschillende dagen kunnen..

Want? Dit is echt niet raar hoor, squatten en deadliften in een fullbody op alle 3 de dagen. Dit is juist 1 van de redenen waarom ik fb een beter schema vind dan splits.

Maar goedwieben ik! ik bemoeime al niet meer.. succes met trainen..

Je hebt je er toch al mee bemoeid? Nou moet je ook uitleggen wat je bedoeld en niet zo vaag blijven doen


Dit is gewoon een goed schema. Natuurlijk zijn er sommige kleine dingetjes beter voor anderen of wat aanpassingen mogelijk, maar de grote lijnen en compounds zitten echt goed in elkaar
 
@ koekie, thanks man
@ spank, nee maar ik ben wel benieuwd waarom je het een overkill vindt en waarom je erbij komt dat de grote 3 in een FB abnormaal is?
@ leo, ja dat vind ik dus ook en tuurlijk ga ik hem nog aanpassen qua kleine dingetjes, maar ik vind d basis behoorlijk goed en geen overkill.

Als iemand anders dat wel vindt, hoor ik graag zijn beargumentering.
 
Back
Naar boven