Fitness Seller

Nieuw + Foto's

Yast2012

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
23%
Een kleine voorstelling: ik ben 28jaar en 178cm groot. Weeg momenteel 79kg met een vetpercentage van 23.6% die ik online berekend heb zo'n 3 weken geleden. Nu zou deze 22,2 bedragen. Ik ben begonnen met afvallen door meer op mijn voeding te kijken door geen junkfood meer te eten en gestopt met bier/alcohol wat ik ervoor wel deed.

Mijn motivatie: Toen ik op controle moest bij de arbeidsgeneesheer voor ik mijn contract kreeg van mijn nieuw werk kreeg werd ik gewogen en het was 92kg op de teller (dat was rond 30 augustus) dit was een signaal voor mij om er wat aan te gaan doen zodat ik terug meer mijn lichaam had van in mijn legerperiode(had toen ook geen spiermassa).. Ben toen begonnen met cardio te doen.. Door deze cardio te doen in de gym kreeg ik zeer veel interesse in het aankomen van spiermassa waar ik nu 2 weken mee bezig ben..

hieronder vind je 2 foto's.. Die met mijn hemd aan zie je hoe dik ik wel niet was.. De 2de is in de gym getrokken hoe ik nu ben.. Ben op een 3tal maand toch maar een 13-14 afgevallen waar ik denk k wel fier op mag zijn...

Allee reactie zijn welkom.. Positieve en negatieve :)

verschil-1-september---19-november.jpg

weet niet hoe je het online hebt berekent maar vaak zit dit er wel redelijk wat vanaf volgens mij.
maar 14 kilo in 3 maand is natuurlijk super resultaat :) Beetje moeilijk te vergelijken met de foto's maar je ziet het verschil iig goed. Tot hoever wil je nu door? en hoevaak sport je nu per week?

Positief:

De telefoon, dat wat je al afgevallen bent en dat je bezig bent

Negatief.. De rest eigenlijk :p Nog een lange weg te gaan.

Maak ieder geval een paar goede foto's en kijk over een jaar waar je staat :) succes!

Positief:

De telefoon, dat wat je al afgevallen bent en dat je bezig bent

Negatief.. De rest eigenlijk :p Nog een lange weg te gaan.

Maak ieder geval een paar goede foto's en kijk over een jaar waar je staat :) succes!

Hij gaat toch gewoon goed? Is er dan een reden om negatieve punten te noenen?

Hij gaat toch gewoon goed? Is er dan een reden om negatieve punten te noenen?

Ja hij heeft progressie gemaakt maar zijn fysiek stelt nu nog geen drol voor. Niets meer dan een objectieve waarneming..

Maar goed, de progressie is er, hij heeft zijn levenswijze veranderd dus dat is al goed. Nu doorbijten en doorzetten en over een jaar weer kijken.

Snap ook eigenlijk niet waar jij je druk om maakt? Volgens mij heb ik jou nog nooit in een ander topic, waar mensen compleet met de grond gelijk gemaakt werden, de topic starter zien verdedigen. Nu maak ik gewoon een objectieve post dat t goed gaat maar dat zijn fysiek in de BB wereld nog nauwelijks wat voorstelt en kom je wel huillie huillie doen.

Daarnaast vraagt hij notabene om positieve en negatieve punten, misschien had jij daar ook op kunnen reageren in plaats van, net zoals vele hier, mijn reacties uit context proberen te trekken om een shitstorm te creëren.

@TS wil je spier aankomen of vet verliezen? Zou eerder voor het laatste gaan eigenlijk, en dat kan prima zonder cardio! Gewoon een goed voedingsschema plus lekker fitnessen dan kom je er vanzelf :thumb: Reken met gezond vet verliezen op ongeveer ruim een halve kilo vet per week, met 500-700 calorieen tekort.

Ja hij heeft progressie gemaakt maar zijn fysiek stelt nu nog geen drol voor. Niets meer dan een objectieve waarneming..

Maar goed, de progressie is er, hij heeft zijn levenswijze veranderd dus dat is al goed. Nu doorbijten en doorzetten en over een jaar weer kijken.

Snap ook eigenlijk niet waar jij je druk om maakt? Volgens mij heb ik jou nog nooit in een ander topic, waar mensen compleet met de grond gelijk gemaakt werden, de topic starter zien verdedigen. Nu maak ik gewoon een objectieve post dat t goed gaat maar dat zijn fysiek in de BB wereld nog nauwelijks wat voorstelt en kom je wel huillie huillie doen.

Daarnaast vraagt hij notabene om positieve en negatieve punten, misschien had jij daar ook op kunnen reageren in plaats van, net zoals vele hier, mijn reacties uit context proberen te trekken om een shitstorm te creëren.

Ik kan me anders weinig van dat soort topics herinneren, ik verdedig hem niet zo zeer, vind het alleen een beetje raar dat je negatieve punten noemt. Hij doet zo toch zn best? Hij is veel afgevallen.
Hij vraagt om reacties die ook negatief mogen zijn, dus als je het k*tprogressie vindt mag je t zeggen.

Dat jij het meteen ziet als een aanval en 'huilie huilie doen' kan ik verder ook niet helpen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties tot hiertoe.. zowel de positieve (hier put ik moed uit op doorgegaan) en de negatieve(motivatie om beter te doen..

Ik zal rond de nieuwjaarsperiode nieuwe pics maken... mijn doelstelling is dan om onder de 20% vet te zitten is dit haalbaar..

ik train 3x de week.. mijn schema kun je vinden op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/1ste-trainingsschema-3daags-split-323723/

heb ook een eigenvoedselschema gemaakt waar ik morgen mee start:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/eerste-voedingsschema-afvallen-323676/

alle hulp welkom... ben er echt mee bezig... en zal mijn doelen halen....

even een kleine tip, drink echt zoveel mogelijk water. water helpt met het afvoeren van alle schadelijke stoffen en het stimuleert de vetverbranding :)

Ik drink tot nu toe dagelijk 2,5 tot 3 liter water... ik ga in de loop van de week een paar foto's laten nemen van mij.. en dan binnen een maand terug foto's.. om eens te zien als er al wat verandert is.. welke poses kan ik het beste doen om de verschillen te kunnen zien..

Effe kleine update... Ik weeg nu 74,8kg dus er is weer aardig wat vanaf... mijn taille is ook met verschillende centimers vermindert.. denk zo'n 5-6 tal centimeters... Volgnde dezelfde online bereiking van vetpercentage op identieke manier als vorige keren zou ik nu op 18,7% zitten... Kan dit volgens jullie...

Ik kan me anders weinig van dat soort topics herinneren, ik verdedig hem niet zo zeer, vind het alleen een beetje raar dat je negatieve punten noemt. Hij doet zo toch zn best? Hij is veel afgevallen.
Hij vraagt om reacties die ook negatief mogen zijn, dus als je het k*tprogressie vindt mag je t zeggen.

Dat jij het meteen ziet als een aanval en 'huilie huilie doen' kan ik verder ook niet helpen.

+1

Kerel, je begint, je doet er wat aan, we zijn allemaal ergens begonnen, dus ik zeg: ga zo door !

De zeverzakken die enkel negatieve signalen af kunnen geven zijn allemaal gestart met een BF van 8%, enorme spiermasse en een super fysiek..............en zitten nu met een blikje polenbier en een buil chips op jou af te geven.

Mijn respect heb je !

ik heb een voedingsschema.. maar zit er serieus mee te kloten.. kan deze echt niet 100% volgen door mijn werk... Zit in de bewakingssector.. De ene dag werk ik 's avonds de dag erna 's morgens en dan ook nog soms eens ne nacht... maar ben wel blij dat ik bijna 20kg afgevallen ben... en moet zeggen had niet veel spiermassa wat ik nog steeds niet heb maar ben dan ook nog maar 4-5weken bezig... maar zie wel vooruitgang en dat is het belangrijkste...

Precies, let the mirror be the judge en let iets minder op de getallen (echter ook niet geheel onbelangrijk). Qua voeding is er echt wel wat mogelijk hoor, ook met je werk. Creatief mee om gaan. Ikzelf ben regelmatig om 5 uur weg, 4 uur in de auto, 3 uur vergaderen, en weer terug. Veel voorbereiden in de dagen of liefst avond ervoor, portieswerk verrichten etc. Ik kom er (bijna) altijd wel mee weg.

Als jij evenveel tijd besteed aan trainen zelf dan aan posten zou je geloof ik de grootste buffel van het forum zijn :o. Waarom hem dingen vertellen die hij zelf al weet, hij mag toch best trots zijn op zijn resultaten.

Gewoon lekker bezig man, nu gedisciplineerd blijven en niet terugvallen. Succes!

Als jij evenveel tijd besteed aan trainen zelf dan aan posten zou je geloof ik de grootste buffel van het forum zijn :o. Waarom hem dingen vertellen die hij zelf al weet, hij mag toch best trots zijn op zijn resultaten.

Gewoon lekker bezig man, nu gedisciplineerd blijven en niet terugvallen. Succes!

THX... doe men best en ga ervoor... Maar zit nu verveeld met het laatste vet dat duidelijk te zien is... Wil deze echt kwijt raken.. zodat ik wat kan opbouwen aan spiermassa.. Tips om dit aan te pakken zijn welkom...

Een supplement als Grean Thea is dat verstandig om te gebruiken??? of andere supplementen waardoor ik me fitter voel of een pre-workout of dergelijke dat ik iets zwaarder kan gaan... Want voel op training soms dat ik leeg ben maar de dag nadien voel ik precies niet dat ik getraind heb aan mijn spieren :(

Alweer +1

THX... doe men best en ga ervoor... Maar zit nu verveeld met het laatste vet dat duidelijk te zien is... Wil deze echt kwijt raken.. zodat ik wat kan opbouwen aan spiermassa.. Tips om dit aan te pakken zijn welkom...

Een supplement als Grean Thea is dat verstandig om te gebruiken of andere supplementen waardoor ik me fitter voel of een pre-workout of dergelijke dat ik iets zwaarder kan gaan... Want voel op training soms dat ik leeg ben maar de dag nadien voel ik precies niet dat ik getraind heb aan mijn spieren

Ik merk aan je posts dat je echt heel graag en snel van je vet af wil. Hou in je achterhoofd dat het een geleidelijk process is om je lichaam te veranderen dus geef het de tijd. Supplementen zijn alleen een toevoeging op je voeding, als je het mij vraagt zijn alleen whey en creatine nuttig. Verwacht zeker niet teveel van supplementen die beloven veel extra vet te verbranden. Pre-workout supplementen heb ik zelf geen ervaringen mee, maar zou eerst eens kijken wat de achterliggende rede is dat je leeg bent tijdens het trainen. Miss omdat je in zo'n korte tijd zoveel bent afgevallen, en dat je lichaam nog moeten wennen aan je nieuwe voedingspatroon.

Ik merk aan je posts dat je echt heel graag en snel van je vet af wil. Hou in je achterhoofd dat het een geleidelijk process is om je lichaam te veranderen dus geef het de tijd. Supplementen zijn alleen een toevoeging op je voeding, als je het mij vraagt zijn alleen whey en creatine nuttig. Verwacht zeker niet teveel van supplementen die beloven veel extra vet te verbranden. Pre-workout supplementen heb ik zelf geen ervaringen mee, maar zou eerst eens kijken wat de achterliggende rede is dat je leeg bent tijdens het trainen. Miss omdat je in zo'n korte tijd zoveel bent afgevallen, en dat je lichaam nog moeten wennen aan je nieuwe voedingspatroon.

Ja de motivatie is echt groot... en dat ik snel wil gaan komt mss door het feit dat het tot nu toe heel goed gegaan is.. En mss verwacht dat het op het zelfde tempo doorgaat.. ik heb wel een pot perfect isolaat ter beschikking... maar heb ook het gevoel dat ik toch niet hard genoeg train dit leid ik af uit het feit dat ik de dag na de training amper iets voel aan mijn spieren...

Ja hij heeft progressie gemaakt maar zijn fysiek stelt nu nog geen drol voor.
Dat van jou toch ook niet voor 23j?:trollfacex:
Ok ok geintje :)

OT: Knappe prestatie, vooral doorgaan je bent al een heel eind gekomen en sowieso erg goed dat je de stap hebt genomen om echt af te gaan vallen. Laatste loodjes zijn vaak het zwaarst maar moet wel goed komen ;)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 20:27 ----------

Ja de motivatie is echt groot... en dat ik snel wil gaan komt mss door het feit dat het tot nu toe heel goed gegaan is.. En mss verwacht dat het op het zelfde tempo doorgaat.. ik heb wel een pot perfect isolaat ter beschikking... maar heb ook het gevoel dat ik toch niet hard genoeg train dit leid ik af uit het feit dat ik de dag na de training amper iets voel aan mijn spieren...
Spierpijn is niet van belang voor spiergroei (dat bedoelde je denk toch?) Ik heb na m`n schouder training totaal geen last ervan maar toch groeien die het hardst :)

En zoals ik al zei, laatste loodjes zijn vaak het zwaarst, maar ook als het wat minder gaat gewoon doorgaan man, later zul je enorm trots op jezelf zijn (mag je nu ook al zijn btw..)

Terug
Naar boven