Yast2012
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 23%
Een kleine voorstelling: ik ben 28jaar en 178cm groot. Weeg momenteel 79kg met een vetpercentage van 23.6% die ik online berekend heb zo'n 3 weken geleden. Nu zou deze 22,2 bedragen. Ik ben begonnen met afvallen door meer op mijn voeding te kijken door geen junkfood meer te eten en gestopt met bier/alcohol wat ik ervoor wel deed.
Mijn motivatie: Toen ik op controle moest bij de arbeidsgeneesheer voor ik mijn contract kreeg van mijn nieuw werk kreeg werd ik gewogen en het was 92kg op de teller (dat was rond 30 augustus) dit was een signaal voor mij om er wat aan te gaan doen zodat ik terug meer mijn lichaam had van in mijn legerperiode(had toen ook geen spiermassa).. Ben toen begonnen met cardio te doen.. Door deze cardio te doen in de gym kreeg ik zeer veel interesse in het aankomen van spiermassa waar ik nu 2 weken mee bezig ben..
hieronder vind je 2 foto's.. Die met mijn hemd aan zie je hoe dik ik wel niet was.. De 2de is in de gym getrokken hoe ik nu ben.. Ben op een 3tal maand toch maar een 13-14 afgevallen waar ik denk k wel fier op mag zijn...
Allee reactie zijn welkom.. Positieve en negatieve
Mijn motivatie: Toen ik op controle moest bij de arbeidsgeneesheer voor ik mijn contract kreeg van mijn nieuw werk kreeg werd ik gewogen en het was 92kg op de teller (dat was rond 30 augustus) dit was een signaal voor mij om er wat aan te gaan doen zodat ik terug meer mijn lichaam had van in mijn legerperiode(had toen ook geen spiermassa).. Ben toen begonnen met cardio te doen.. Door deze cardio te doen in de gym kreeg ik zeer veel interesse in het aankomen van spiermassa waar ik nu 2 weken mee bezig ben..
hieronder vind je 2 foto's.. Die met mijn hemd aan zie je hoe dik ik wel niet was.. De 2de is in de gym getrokken hoe ik nu ben.. Ben op een 3tal maand toch maar een 13-14 afgevallen waar ik denk k wel fier op mag zijn...
Allee reactie zijn welkom.. Positieve en negatieve

Nog een lange weg te gaan.
. Waarom hem dingen vertellen die hij zelf al weet, hij mag toch best trots zijn op zijn resultaten.
of andere supplementen waardoor ik me fitter voel of een pre-workout of dergelijke dat ik iets zwaarder kan gaan... Want voel op training soms dat ik leeg ben maar de dag nadien voel ik precies niet dat ik getraind heb aan mijn spieren