XXL Nutrition

Nieuw + Foto's

• Topic Starter Topic Starter
Dat van jou toch ook niet voor 23j?:trollfacex:
Ok ok geintje :)

OT: Knappe prestatie, vooral doorgaan je bent al een heel eind gekomen en sowieso erg goed dat je de stap hebt genomen om echt af te gaan vallen. Laatste loodjes zijn vaak het zwaarst maar moet wel goed komen ;)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 20:27 ----------

Spierpijn is niet van belang voor spiergroei (dat bedoelde je denk toch?) Ik heb na m`n schouder training totaal geen last ervan maar toch groeien die het hardst :)

En zoals ik al zei, laatste loodjes zijn vaak het zwaarst, maar ook als het wat minder gaat gewoon doorgaan man, later zul je enorm trots op jezelf zijn (mag je nu ook al zijn btw..)
Dank je voor de extra nuttige info... Hoop binnen een of 6 al enige body opgebouwd te hebben... Denk hoe ik nu bezig ben het echt wel haalbaar zal moeten zijn... Ik train nu 3dagen split schema... Wat kan ik mss doen 4dagen?? Of full body?? Tips welkom... Alvast thx voor de Posts hier motiveert me enorm...

Ik zou kiezen voor stronglifts/rippetoe of een goed UB/LB schema. Een trainingsfrequentie van 2x per week (per spiergroep) slaat vaak beter aan bij beginners, zo ook m`n eigen ervaring...

Maar at the end moet je doen waar je jezelf goed bij voelt. Bij UB/LB weet je wel zeker dat je goed zit imo, en je pakt je benen lekker hard aan.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo hier ben ik weer... De trainingen gaan lekker... Weg momenteel 76kg... En ben zojuist met de dokter geweest voor een consultatie en heb gevraagd om mijn vet % te meten.. Hij heeft zo een toestel waarbij je voeten tegen elkaar moeten zijn en met beide handen een toestel handgrepen vastnemen.. Het resultaat was 14,9% is dit betrouwbaar...

Alvast dank... :)

Hallo hier ben ik weer... De trainingen gaan lekker... Weg momenteel 76kg... En ben zojuist met de dokter geweest voor een consultatie en heb gevraagd om mijn vet % te meten.. Hij heeft zo een toestel waarbij je voeten tegen elkaar moeten zijn en met beide handen een toestel handgrepen vastnemen.. Het resultaat was 14,9% is dit betrouwbaar...

Alvast dank... :)

4 punts meting met tang is betrouwbaar. Zon apparaat niet.

****ed up genetics

harder trainen!

Terug
Naar boven