XXL Nutrition

Nieuw hier + Schema BE.

H3r0vl

Novice
Waardering
0
Beste DutchBb'rs.

Ik ben H3r0vl.
Ik ben 18, Ik train al sinds september. ( Paar maand dus maar ).

1ste maanden wou ik alles leren kennen, Leren hoe alles werkte, hoe correct te benchen, squaten ...
Wat meer leren over het eten, trainen.

Ik heb nu een schema van BE (BODY ENGINEERS). Het is niet kant & klaar, ze helpen me alleen, ik maak alles ZELF & toon het hun, alleen als ik iets verkeerd bereken qua eten vertellen ze het me.

Ik wil een LOG aanmaken hier ook, met de stats als start.
Hoe oud ? 18.
Grote ? 184cm.
Gewicht ? 74kilo.
Doel ? Ik weet niet hoe rap het lukt, maar wil op 1 september tussen 80 a 85kilo zitten.

Iemand ook een correcte link waar ik vet% vind ik berekende het op verschillende site's en kwam op de sites vaak andere sommen uit.

Tips = welkom.
& ik hoop hier veel plezier te hebben.

Thanks voor het lezen & post maar reactie als u wil :)

als je wil loggen moet je dat in een van de log secties doen. Kijk in het traininsschema subforum.

je kan best 80-85kg zijn in semptember als je goed eet. Maar verwacht niet dat dit alleen spiermassa is.

vet percentage kan je het best gewoon schatten naar aanleiding van hoe je lichaam er uit ziet (hoe hard spier is, defenitie, vasculariteit etc). Vergelijk met andere foto´s

• Topic Starter Topic Starter
Alleen spiermassa verwacht ik niet, zal hard worden maar. Eten wordt denk ik niet simpel zo continu aan denken en de zin er in hebben.

Heb de soms een tip voor al dat eten.
Ik zie het zo als ik niet veel zin heb in eten omdak al dik zit denk ik dat ik er nooit kom dus prop het er maar in, maar is niet steeds leuk hehe

Eet 2 weken lang elke minuut van de dag totdat je bijna ontploft. Als je na deze 2 weken 2 uur zonder eten zit krijg je gekke honger, zo is het bij mij. Mensen zagen hele tijd dat ik te veel eet... en ik weeg heel wat minder dan jij.

Had ik in het begin ook moeite mee.
Mijn dag was namelijk 2 boterhammen, avond eten en een koekje. Thats it

Gewoon elk uur 1 of 2 boterhammen met pindakaas, kipfilet of wat dan ook proberen te eten.
Gaat dit goed, dan maak je de maaltijden iets groter en laat je er meer tijd tussen.
Na een tijdje weet je niet beter en gaat het vanzelf

Succes :)

Oke bedankt alvast voor de posts,
Kan ik hier binnenkort men schema's posten, OF moet da in LOG komen te staan ?

Alvast bedankt

Hoeveel betaal je bij BodyEngineers om zo'n eigen schema te laten bekijken?

Let wel op, ik doe alles ZELF he, dit is soort van 'hulp' die helpt wanneer ik vast zit, kan ook zonder hun hulp hoor maar wil liever iemand waar ik veel contact met heb die er veel meer verstand van hebt dan ik.
Ben starter en via BE leer ik alles, dus binnen paar maand kan ik misschien al pak meer & ook anderen helpen,
& Je hebt deze Tatt:
1 month coachin Trial + BE Diet Planner. ( €70 ).
Zit planner tool op,
Dieet plan ( bulk/cut ).
trainschema.
Suplementplan.
Je hebt meer plannen maar das duurder,
misschien is het dom van me & te duur, maar snap er niet zoveel van, dus wil 1 echt harde hulp zodat ik binnenkort alles kan doen alleen zonder dat ik moet zeuren voor hulp

misschien is het dom van me & te duur, maar snap er niet zoveel van, dus wil 1 echt harde hulp zodat ik binnenkort alles kan doen alleen zonder dat ik moet zeuren voor hulp
Ik kan wel begrijpen dat het als leek moeilijk is om alle informatie te verwerken en direct goed aan de slag te gaan. Maar € 70/maand is echt veel geld voor wat het is... Op het forum kan je ook altijd vragen stellen en zitten er ook veel ervaren leden die graag helpen.

Ja ik probeer alles te lezen & naar de resultaten te zien van mensen,
& Tis idd duur maar wil der echt 200% voor, de motivatie is der echt, Nu alleen de motivatie voor het eten wat minder, maar komt wel in orde als men schema helemaal klaar is,

Zal hier zeker LOG aanmaken,

Na inzien dat het duur wordt met die schema's koop ik het nietmeer,
Ik zal alles alleen proberen,

Ik las de sticks en start met schema te maken.

BASIS BEHOEFTE BEREKENEN.
88.362 + ( 74 x 13.397 ) + ( 184 x 4.799 - ( 18 x 5.677 ) = 1860.57.

wat moet ik hierna uitrekenen?

Ik had een eet schema (bulk) maar waar ik train is dat te WEINIG zeiden ze me & ik dacht ook van hmm dit is wel raar ik eet anders meer dan nu.

Terug
Naar boven