Fitness Seller

Nieuw hier!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie eindelijk wat terug voor het trainen afgelopen weken, ik krijg schouders! En dat al na 6 weken! Natuurlijk mag het allemaal nog veel voller, maar het is ook moeilijk voor te stellen dat ik nog 8 kg minder heb gewogen dan de linker foto (deze foto is van 3 jaar geleden). Gewicht op de linker en rechter is trouwens ongeveer hetzelfde.Ik zie zelf ook een groot verschil in de traps.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6 weken schouders progressie (ik heb nog een foto kunnen vinden van 2010 ;))

Zo wat een heavy training heb ik achter de rug! Ik liep gewoon mank door de sportschool heen haha..

Benen/buik (hams & kuiten komen op een aparte dag aan de beurt)

Squat
13 x 20 kg (warming-up, niet tot max)
8 x 40 kg
4 x 50 kg (voelde niet lekker, volgende keer 45 kg :P)
8 x 40 kg (even weer terug naar de juiste uitvoering en dat gaat niet zo best als ik tot max ga!)

Lunges (totaal per 2 dumbbells, nieuwe oefening)
8 x 16 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg

Hack squat (machine)
8 x 55 kg
8 x 65 kg
8 x 70 kg (niet max.)

Leg extension
8 x 60 kg (was een foutje eigenlijk, ik wou opwarmen met 55 kg)
8 x 55 kg
8 x 65 kg (ik had niet verwacht dat mij dat nog zou lukken, 60 kg voelde al als max :P)

Leg raise
3 sets, 8 reps (BW)

Hip abduction
8 x 75 kg
8 x 85 kg
8 x 95 kg
8 x 105 kg
4 x 115 kg

Hip adduction
8 x 85 kg
3 x 115 kg (85 kg ging zo makkelijk dat ik wel dacht dat te halen, niet dus:P.. ik kreeg daarna wel vette pijn!!! iets overbelast dus)..
4 x 95 kg (zie opmerking hiervoor:P)

Ik was helemaal kapot, wel voldaan gevoel en mega pijnlijke loodzware benen.. I love it!!!! :D

Ik heb wat op te biechten, wegens vakantie drukte (dagjes weg) heb ik mij niet netjes aan mijn dieet gehouden :( Het was niet zo slecht gegaan als ik wat meer had ingepland. Laat is daar als add-er echt slecht in zijn!!!

Minstens 2 x per dag warm eten maken is soms best lastig, maar wel te doen als je netjes plant. Ik heb nu een aantal dagen wat te compenseren want ik heb lekker rond behoefte zitten eten afgelopen dagen (en nee, niet gezond).

Gewicht was vanmorgen wel gedaald (60.8 kg), dus mijn lichaam lijkt er nauwelijks op te reageren (in gewicht want echt lekker voel je je daarna niet!).

Ik hoopte het af te kunnen zonder eetdagboek (puur op basis van diverse schema's), maar blijkbaar eet ik dan makkelijk wat kleine extra's.

Ik ga dus weer verder met laag kh dagen en hoog kh dagen. De trainingsdagen zal ik tegen behoefte aan eten (max. 50 g vet) en de resterende dagen minstens 500 kcal eronder en laag in kh (max. 50 g kh).

Even wat anders! Wat een pijn heb ik vandaag gehad in mijn benen!! Ik kon amper op de toilet zitten en een trap oplopen ging zeer moeizaam en is erg pijnlijk..

Ik weet iig wel dat ik hard genoeg heb getraind haha.. voelt wel lekker hoor!! ergens vind ik de pijn ook helemaal niet erg, ik kan wel wat hebben ;)

Laatst bewerkt:
Dus je eet meer en je lijf reageert er positief op... je valt netjes af. Verder laat je met je foto's zien wat je zelf tegenspreekt (aangezien je wilt afvallen en daarna voor 100% wilt kunnen richten op spieren opbouwen) - terwijl je gespierdere schouders aan het krijgen bent.

I rest my case.

Dus je eet meer en je lijf reageert er positief op... je valt netjes af. Verder laat je met je foto's zien wat je zelf tegenspreekt (aangezien je wilt afvallen en daarna voor 100% wilt kunnen richten op spieren opbouwen) - terwijl je gespierdere schouders aan het krijgen bent.

I rest my case.

Vandaag ben ik wel aangekomen (61.3 kg), al denk ik toch dat het grootste gedeelte vocht is. Ik heb afgelopen 6 weken tijdens de rustdagen 500 kcal onder behoefte gegeten (de dagen dat ik vet verlies) en de trainingsdagen heb ik meer op behoefte gegeten (of net eronder). In feite is dit meer een soort zigzag dieet en ik moest even zien of dit ging werken.
Ondanks dat ik afgelopen dagen niet helemaal netjes heb gegeten (veel zoute friet!), heb ik mij verder nog aardig netjes aan mijn dieet gehouden. Ik ga op dezelfde voet verder, maar ik wil het wel houden bij max. 1 cheatmaaltijd per week. Ik voelde mij vandaag zo depri, moe en slecht!

Is ook prima natuurlijk hoe het nu gaat en ik ben blij met mijn gains!!! Ik maak mij verder ook niet druk. Ik wil het alleen wel bij schoon voedsel houden de dagen dat ik rond onderhoud eet en nog iets stricter aan mijn dieet houden (qua voedingsmiddelen). Ik grijp nog iets te snel naar een eiwitreep bijv. Ik denk wel dat het afvalproces wat langer duurt dan gepland (al zit ik nu nog prima op schema!), ergens zal het zich denk ik wel wat meer gaan stabiliseren.. of miss ook niet:P

Laatst bewerkt:
Rug/onderrug/hams/kuiten
Deadlift
Rug extension
Pull down (breed)
BOR
Seated cable row (smal)
Dumbbell row
Leg curl (zittend)
Leg curl staand (1 been)
Zittend kuitdrukken (drop set * 5)

Romanian DL (nieuwe oefening)
8 x 20 kg
8 x 40 kg
5 x 60 kg (uitvoering was niet helemaal geweldig, volgende keer dus iets minder pakken).

Rug extension
8 x BW + 10 kg
8 x BW + 15 kg

Pulldown brede greep
8 x 18 kg
8 x 26 kg
8 x 26 kg
(ik ga dan niet to max. maar ik krijg het gewicht ook niet helemaal tot aan mijn borst.. als ik hem met smalle greep pak dan heb ik daar geen last van).

BOR
8 x 20 kg
8 x 25 kg
5 x 30 kg

One arm dumbbell row
8 x 8 kg
8 x 10 kg (rechts niet tot max.)
8 x 10 kg (links 6 reps, rechts 8 reps maar niet tot max)

Low seated cable row
8 x 26 kg
8 x 33 kg
7 x 35.5 kg

Leg curl (zittend)
8 x 25 kg
4 x 35 kg
8 x 25 kg
35 kg gaat mij normaal makkelijk af, toch niet slim van mij om de hams te trainen met spierpijn en dus verminderde spierkracht! Ik heb het daar ook maar bij gelaten..

Drop set calve extension
10 x 65 kg +
10 x 55 kg +
10 x 45 kg +
10 x 35 kg

Ik kon het wel uitschreeuwen!! Zo'n pijn had ik!!! Dropset voor de kuiten is echt super masochistisch!!

Nette training! Je ziet er ook goed uit !

Nette training! Je ziet er ook goed uit !

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Eten van vandaag (dit ga ik in het vervolg goed bijhouden, netjes in excel ;)):

maaltijd 1 Brinta + magere melk (30 g, 180 ml) + eiwitshake (1/2 scoop whey + 125 g magere melk)
maaltijd 2 50 g eiwitreep (24 g eiwit, 12 g kh, 4 g vet)
maaltijd 3 120 g rundvlees (gem. vet) + 100 g rijst gekookt(zilvervlies) + 100 g spinazie + 8 ml olie
maaltijd 4 22 g gemengde noten (geroosterd)
maaltijd 5 130 g pangafilet + 70 g zoete bataat + 100 g spinazie + 6 ml olie
trainen
maaltijd 6 eiwitshake (1 scoop = 30 g + 250 ml magere melk) + 100 g groene appel
maaltijd 7 100 g magere kwark + 1/2 scoop whey
Tussendoor 2 kopjes thee met 50 ml magere melk (+ zoetstof)
CLA + groene thee
Guruana + ginseng
Litrophin PM
Visolie
Glutamine
--------------------------------
Verbruik: 2160 Kcal

Laatst bewerkt:
Ja das handig als je anders ongemerkt van alles extra eet.

Vind je dat lekker zoete aardappel?Eens geprobeerd en echt jakkes,hihi.Wel beter dan een gewone.

Ja das handig als je anders ongemerkt van alles extra eet.

Vind je dat lekker zoete aardappel?Eens geprobeerd en echt jakkes,hihi.Wel beter dan een gewone.

Dit was de eerste keer en ik vond het ook smerig! Ik heb het wel opgegeten, maar met moeite:P De gewone witte aardappel is ook niet zo verkeerd, zolang je het kookt haha!

Ff weer een tussenstand foto (ik moet bekennen dat ik mij best een beetje schaam ). Wel leuk die extra spierwinst, maar als ik dit zie dan gaat het mij niet snel genoeg!

Hoi!

Haha echt de eerste keer?Dan heb ik je beeld al vertroebeld! Worden ook zo snel bruin!

Je hoeft je echt niet te schamen hoor!Respect dat je je foto gewoon erop zet.Er is nog wat werk aan maar daar ben je mee bezig.Je bent best wel slank,weet alleen niet of ik nu ingevallen zijkant billen zie of lovehandles?

Foto's blijven posten dan zie je zelf ook verschil!

Haha echt de eerste keer?Dan heb ik je beeld al vertroebeld! Worden ook zo snel bruin!

Je hoeft je echt niet te schamen hoor!Respect dat je je foto gewoon erop zet.Er is nog wat werk aan maar daar ben je mee bezig.Je bent best wel slank,weet alleen niet of ik nu ingevallen zijkant billen zie of lovehandles?

Foto's blijven posten dan zie je zelf ook verschil!

Dat zijn de love handles ;) Die zijn bij mij een stuk extremer! Als al het vet mooi verdeeld zat dan zag mijn lichaam er totaal anders uit. Dat is ook de reden waarom ik op sommige plekken (borspsier) erg droog ben en op andere plekken erg vet. Daarbij ben ik ook nog is smal gebouwd en de meeste smalle vrouwen zetten moeilijk spiermassa aan helaas! Ik moet er 10 x harder voor werken, maar ik heb het er voor over.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Bericht die ik terug kreeg van leigh Peele:

Hi Loreen,

I would guess that your bf is 25+%

Your body appears to be lacking a lot of muscle. To me it seems that you
need to lose about 10 pounds of fat and gain about 10 pounds of muscle.

I am assuming from your pictures that you have a small bone frame as
well. So your bodyweight may have to be lower than most people your height.

Hope that helps.

Leigh Peele

-----------------

Precies wat ik dacht!

--------

ps. ik heb ook een vooraanzicht foto en zijaanzicht foto toegevoegd aan mijn nieuwe album!

Laatst bewerkt:
Voeding vandaag:

Maaltijd 1:
300 ml melk
30 g brinta
1/2 scoop whey

Maaltijd 2:
eiwitreep (45 g, 22 g eiwit, 10 g kh, 3.5 g vet)

Maaltijd 3:
2 kiwi's
140 g magere runderlap
100 g spinazie
10 ml zonnebloemolie

Maaltijd 4:
1 tortillawrap (santa maria)
wrapsaus (santa maria)
75 g kip (bakspray)
100 g tomaat
sla
10 g kaas 20+

trainen

Maaltijd 5
Whey shake (1/2 scoop + 120 ml melk)
15 g dextrose

Maaltijd 6
1 tortillawrap (santa maria)
wrapsaus (santa maria)
75 g kip (bakspray)
100 g tomaat
sla
10 g kaas 20+

Maaltijd 7
100 g kwark mager
1/2 scoop whey
----------
Supps
Multivit (1 st.)
Vit. c 1000 mg (1 st.)
CLA + groene thee (4 st.)
Guruana + ginseng (2 st.)
Litrophin PM (2 st.)
Visolie (2 st.)
Glutamine (1 st.)

Laatst bewerkt:
Multivit (1 st.)
Vit. c 1000 mg (1 st.)
CLA + groene thee (4 st.)
Guruana + ginseng (2 st.)
Litrophin PM (2 st.)
Visolie (2 st.)
Glutamine (1 st.)

Wauw, wat een hoop supplementen!
Ik heb er geen verstand van, waar heb je die allemaal voor nodig?

BORST
Bench press
8 x 20 kg
8 x 25 kg
5 x 27.5 kg
(helaas dit keer geen trainingspartner)

Incline dumbbell flyes
8 x 4 kg
8 x 5 kg
? x 6 kg

Incline bench press (machine)
8 x 20 kg
5-6 x 25 kg
8 x 20 kg

Flyes (machine)
8 x 20 kg
8 x 25 kg
4-6 x 30 kg

SCHOUDERS
Dumbbell drukken
8 x 4 kg
8 x 5 kg
8 x 6 kg (niet max., volgende keer eindigen met 7 kg)

Upright rows
8 x 12.5 kg
8 x 15 kg
8 x 17.5 kg
4 x 20 kg

Side raise
8 x 4 kg (rechterarm weer niet tot max)
8 x 4 kg

Front raise
8 x 4 kg (helaas zelfde verhaal, wanneer worden ze nou even sterk!!>?)
8 x 4 kg
8 x 4 kg

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Wauw, wat een hoop supplementen!
Ik heb er geen verstand van, waar heb je die allemaal voor nodig?

Veel voor herstel en algehele gezondheid kort gezegd. Ik wil nog wel is in mijn logje er dieper op in gaan. Ik wil er miss nog magnesium aan toevoegen (gaat krampen en spierpijn tegen).

Litrophin PM kreeg ik gratis bij een abbo muscle & fitness, ik slaap er iig lekker op :D

I.p.v garuana kun je beter cafeïne nemen, maar die heb ik helaas niet in capsule vorm kunnen vinden (althans, nog niet). Is een goeie pre-workout supplement!

Sommige supplementen zullen de stofwisseling iets doen verhogen, maar dit zal te beperkt zijn om daar veel van te merken.

Een goeie multi ben je iig wel nodig! Los van het feit dat ons eten tegenwoordig te weinig vitamines bevatten en de ADH's te laag zijn in NL, ben je door je zware inspanningen in de sportschool net wat extra's nodig!

BORST
Bench press
8 x 20 kg
8 x 25 kg
5 x 27.5 kg
(helaas dit keer geen trainingspartner)

Incline dumbbell flyes
8 x 4 kg
8 x 5 kg
? x 6 kg

Incline bench press (machine)
8 x 20 kg
5-6 x 25 kg
8 x 20 kg

Flyes (machine)
8 x 20 kg
8 x 25 kg
4-6 x 30 kg

SCHOUDERS
Dumbbell drukken
8 x 4 kg
8 x 5 kg
8 x 6 kg (niet max., volgende keer eindigen met 7 kg)

Upright rows
8 x 12.5 kg
8 x 15 kg
8 x 17.5 kg
4 x 20 kg

Side raise
8 x 4 kg (rechterarm weer niet tot max)
8 x 4 kg

Front raise
8 x 4 kg (helaas zelfde verhaal, wanneer worden ze nou even sterk!!>?)
8 x 4 kg
8 x 4 kg

Hoezo ga je niet tot de max met je rechter arm dan? Ik blijf die side raises klote oefeningen vinden, vooral seated bent over raises. Maargoed andere oefeningen vind ik dan wel weer leuk. :D

Terug
Naar boven