Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het waarschijnlijk een ander. Volgens mij gaat dat ding tot 150 kg ofzo. Ik zal eens kijken. Het is iig een zilvere, maar die kon ik niet vinden. Ik heb eerder meer dan 100 kg op een ander apparaat gepressed, dus daar zit wel heel veel verschil in!
Kan ook zijn dat de katrollen zwaarder zijn!
Ik pak net zo veel (ongeveer) op de leg press als op de leg extension dus dat is sowieso een beetje vreemd
Er staat ook nog 1 van hammer strength en daar moet je zelf gewichten aan hangen, misschien moet ik die is proberen.. Dat is niet zo'n 45 graden ding, die hebben ze helaas niet.
Als jij echt zo sterk bent dan moet ik jou is meenemen naar mijn sportschool haha, kijken die mannen raar op denk ik
Dat apparaat waar jij 180 kg mee weg duwt, moet je daarbij ook jezelf weg drukken? Dat moet bij die van life fitness namelijk wel.
Sanne, dan ben ik reuze benieuwd..want ik denk dat wij op de gym de zelfde leg press hebben als Katlyn en believe me die is heavy!!
Ik ben in kg's nog niet hoger geweest als 106kg! die leg press is echt heel zwaar..ligt ook aan overbrenging, sommige toestellen lopen ook gewoon soepel..
En ik al zeg ik t zelf ben geen mietje met trainen..dus 180 op die leg press..dat lijkt me zeer sterk..
Wij hebben ook de lijn van Life fitness..ook zilver![]()

Hoe wil jij je heupen trainen?
Waarom 2x schouders?

Ik heb zo'n gevoel dat ik ook niet heel veel langer nog moet diëten dan nu nog 6 weken. Echt lastig als je een peer bent en dus wel voldoende vet op je lovehandles, benen, billen & buik hebt.
Ik maak voor mijzelf nog even een betere vergelijkingsfoto (1 waar je dus wel alle cellulitis goed ziet, slappe huid etc.).
In kleding is het goed zo, maar naakt!! aargh.. Dan ziet het er echt niet uit..
Ik ga gewoon door met hard trainen!
vind dat de minste trainingsdag maar ga gewoon lekker knallen!
laterrr chick
Gestrekte armen dus..
Veel meer spiermassa zal je zeker niet slecht staan.![]()
Er mag nog minstens 10 kg spiermassa bij
Ik ga nu voor de 56 kg, dit zou ik in 10 weken moeten kunnen halen (ik doe nu aan carbcycling en ik zit 2 ons onder mijn afslankplan). Ik ga daarna flink bulken!Training van gisteren, mijn schouders waren echt zo kapot aan het eind! Totaal 24 sets en bijna allemaal sets waarbij je je schouders mee pakt..oef!
BORST
Bench press
8 x 20 kg
8 x 25 kg
3 x 30 kg
12 x 20 kg
Incline (machine), incline bankje was bezet..grr..
8 x 15 kg
8 x 20 kg
die andere 2 sets ben ik het gewicht van vergeten! Wel vorm van piramide training waarbij ik de laatste set verder ga met het begin gewicht maar dan wel tot max)
Flyes (machine), geen peck deckGestrekte armen dus..
8 x 20 kg
8 x 25 kg
7 x 27.5 kg
12 x 20 kg
SCHOUDERS
Dumbbell drukken (nieuwe oefening, ik doe hem eerst wat lichter voor de juiste uitvoering)
8 x 4 kg
8 x 5 kg
Schouderdrukken (machine)
8 x 20 kg
8 x 22,5 kg
7 x 25 kg
10 x 20 kg
Voorwaartsheffen (nieuwe oefening)
8 x 3 kg
8 x 4 kg
8 x 4 kg
8 x 4 kg
links had het erg moeilijk, rechts ging eigenlijk te makkelijk.. hopelijk word mij linkerarm snel sterker!
Upright rows
8 x 12,5 kg
8 x 15 kg
8 x 17,5 kg (niet helemaal correct meer uitgevoerd)
12 x 12.5 kg
Ik werk nu ook wat meer aan de uitvoering, gewichten kunnen daarom lager uitvallen. Ik hou de spanning gedurende de oefening erop en span het op het zwaarste punt extra aan. Beweging gaat zeer traag en gecontroleerd.
Ik kreeg een tip van 1 of andere massive dude![]()
30 kg.. gaat de goeie kant op meis!
Voor de rest, nice training!Netjes hoor, je bench press30 kg.. gaat de goeie kant op meis!
Dumbbell drukken bedoel je Dumbbell Press? En Voorwaartsheffen is Front Raises?
Doe anders voor je schouders Side Raises en Seated Bent Over Raises. Die voel je echt wel lekker! Upright rows heb ik eruit gegooid.. vind het maar een k*t oefening.
Voor de rest, nice training!
Die vind ik overigens erg lekker, hij doet altijd heerlijk veel pijn haha! Seated Bent Over Raises wil ik wel een keer proberen!

Side raise pak je de zijkant mee en die pak ik met upright rowsDie vind ik overigens erg lekker, hij doet altijd heerlijk veel pijn haha! Seated Bent Over Raises wil ik wel een keer proberen!
En dat zijn idd de nederlandse benamingen![]()
Ik wil dat mijn borstspier een keer gaat groeien, want er zit daar geen grammetje vet (huidplooimeting meet 4 mm.. dat staat gelijk aan een bodybuilder wedstrijd droog :S).. Ik heb dus nauwelijks borsten
Ik wou koste wat kost 30 kg drukken en dat lukte 3 reps (mijn vriend stond erachter). Ik ben iig wel tot het gaatje gegaan haha. Ik begon met 8 x 20 kg 6 weken terug, dus ik heb hem al 25% kunnen verhogen (8 x 25 kg). Ik zit nu na 6 weken al boven het niveau dat ik vroeger had, 4 x per week serieus trainen heeft dus zeker effect!
Ooit word ik nog wel zo sterk als jou meis haha!
Bij mij lukt die upright row gewoon niet lekker, vaak ook gevraagt en geprobeerd maar nee.. Dus dan maar niet, genoeg andere oefeningen. 
Ben nog lang niet klaar daarmee... wil eerst 8 x 50 goed kunnen uitvoeren, en vanuit daar weer verder opbouwen. Hoop volgend jaar toch op de 60 te zitten..
voor je het weet zit je op de 50!

Ik voel mij veel prettiger bij "schoon" eten, bah.. ik kan mij niet voorstellen dat ik zoiets regelmatig deed!! Ik voel mij zoveel gezonder en fitter nu!Vandaag de slappearmpjes dag
BICEPS
Barbell curl
8 x 10 kg
8 x 12.5 kg
8 x 15 of 17.5 ?
13 x 10 kg
Concentration curl (rechts doe ik dan dus niet tot max.)
8 x 6 kg
8 x 6 kg
Preacher curl
8 x 10 kig
8 x 12.5 kg
8 x 15 kg
Hammer curl
8 x 6 kg
8 x 6 kg
4 x 8 kg
10 x 6 kg
TRICEPS
Kickbacks
8 x 4 kg
8 x 5 kg
8 x 5 kg (laatste 2 herhalingen links niet helemaal correct)
12 x 4 kg
Overhead tricep extension
8 x 6 kg
8 x 8 kg
8 x 8 kg
Tricep pulldown
8 x 10 kg
8 x 12.5 kg
SUPERSET
[pulldown 4 x 15 kg + overhead extension 12 x 6 kg + pulldown 10 x 10 kg]
Lekkere afsluiter.. auw auw!
Ik heb nu vooral last van mijn onderarm
Gisteren een junkdag gehouden.. van 's ochtend tot het avond eten gewoon gegeten en daarna een halve zak drop weg gewerkt (100 a 150 g), tiramisu, katjang pedis (ik denk 50 - 100 g) & 6 st. vlammetjes
Ik voelde me echt beroerd daarna, al heb ik er nog wel van kunnen genietenIk voel mij veel prettiger bij "schoon" eten, bah.. ik kan mij niet voorstellen dat ik zoiets regelmatig deed!! Ik voel mij zoveel gezonder en fitter nu!