AndroidHealthClinic

Nieuw hier!

Bezoekers in dit topic

Fitm

Novice
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
15
Waardering
6
Lengte
1m58
Massa
47kg
Hoi!

Ik denk, ik stel mezelf even voor. Ik las namelijk dat je dat kan doen. Dus vandaar.

Ik ben een vrouw, 21 bijna 22 jaar en ga vanaf deze week proefdraaien bij een sportschool. Mijn ex vriend is personal trainer, daar had ik gelukkig al vrij veel van geleerd kwa voeding en krachttraining. Zo heb ik ok al een trainingsschema en weet ik wat ik moet eten (alleen nog even echt obder de knie krijgen als ik straks veel ga sporten. Ik ben geopereerd en mag vanaf nu echt weer gaan trainen. Mooi moment om nu te beginnen!!

Ik ben trouwens 1,58 en weeg 47 kilo. Dat lijkt vrij weinig maar ik ben echt niet dunnetjes. Mijn doel is om aan te komen, en dan met name in spieren natuurlijk. Hier en daar wat zichtbare spieren, fit en sterker worden. Heb er al helemaal zin in. Hopelijk kan ik hiet mijn vragen stellen, mocht ik die over een tijdje hebben.
 
  • Like
Waarderingen: Lef
Welkom.

Dat je ex vriend pt is zegt op zich niet veel.
Er lopen bosjes pt's rond die maar wat roepen.

Succes in elk geval :thumbs:
 
Succes ! En die vragen kan je hier zeker stellen :)
 
  • Like
Waarderingen: Fitm
Welkom.

Dat je ex vriend pt is zegt op zich niet veel.
Er lopen bosjes pt's rond die maar wat roepen.

Succes in elk geval :thumbs:

Nou na lange opleidingen en veel ervaring denk ik dat die genoeg weet ;) ik bedoel daar mee te zeggen dat ik van hem al veel heb geleerd. Hij sport zelf namelijk ook elke dag. Geen contact meer mee trouwens.
 
Welkom en veel succes :thumbs:

Je kan hier ook eens je schema plaatsen voor feedback (in het subforum "trainingsschema's en programma's").
 
  • Like
Waarderingen: Fitm
Succes meis..
maak een doelstelling en planning, niet in je hoofd maar op papier..:)
 
  • Like
Waarderingen: Fitm
Back
Naar boven