MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

• Like
Waarderingen: Boca
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.304
Andere smaken dan verwacht... alsnog wel exciting :D

Bijlagen

• Screenshot_20230626_130525_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230626_130525_Samsung Internet.jpg
    136,7 KB · Weergaven: 56
Diverse nieuwe Lindahls producten:

1687778703422.png

• #2.307
Veel nieuwe proteine rijke zuivel bij de Appie. Voor de liefhebbers ervan wellicht een goedkoper alternatief voor de A-merken.

1687771317839.png

1687771287024.png

1687771258167.png

1687771167334.png

1687771185888.png

1687771207242.png
Ik vind alles echt tegenvallen. Deze 2 zijn overigens wel een goede vervanging van de EHRMANN versie. Smaken bijna identiek en stukkie goedkoper

Bijlagen

• 20230627_205642.jpg
    20230627_205642.jpg
    113,1 KB · Weergaven: 104
Niet uit de supermarkt maar mogelijk wel handig voor wie ook op hoog tempo boxers slijt.
Screenshot_20230702-204017_Chrome.jpg

Bij Zalando met code ZOMERZON. Kben nu ong €5 per boxer kwijt. 14 stuks voor €75. Prima prijs.

Kben klaar met die Ziki boxers die blijven schuren.

• Like
Waarderingen: BB_
Niet uit de supermarkt maar mogelijk wel handig voor wie ook op hoog tempo boxers slijt.

Bij Zalando met code ZOMERZON. Kben nu ong €5 per boxer kwijt. 14 stuks voor €75. Prima prijs.

Me feels the pain, ik zat te kijken naar sport boxers of iets in die richting. Iig iets met langere pijpen.

Als ik even te veel zweet kan ik amper lopen met die ziki's

Me feels the pain, ik zat te kijken naar sport boxers of iets in die richting. Iig iets met langere pijpen.

Dit dus. Ik had vorig jaar na 3 lange hete zomerse dagen in de keuken op werk blaren op de binnenkant van m'n benen. Helemaal opengeschuurt. Next level kut. Pijnlijk as f**k.

• #2.314
Ja best triest. 1,59 voor 120 gram :(.

Vond de kers chocola de lekkerste. Vind ze overigens erg naar "zuivel" smaken ten opzichte van de ehrmann mousse waar ik dol op ben!, maar leuk voor de afwisseling

Linkje? Vroeger altijd bjorn borg gehad. Maar voor 25eu per stuk wel klaar mee.

Langere boxers, eventueel sportboxers, geen katoen, polyester en elasthan, geen huid op huid, of katoen op huid contact.

Ik had al last op 85+ kg met een beetje hardlopen en krachttraining, maar hardloopboxers zullen wellicht niet op jouw beentjes berekend zijn.

• Like
Waarderingen: vntl
Langere boxers, eventueel sportboxers, geen katoen, polyester en elasthan, geen huid op huid, of katoen op huid contact.

Ik had al last op 85+ kg met een beetje hardlopen en krachttraining, maar hardloopboxers zullen wellicht niet op jouw beentjes berekend zijn.
Ik heb serieus een keer allemaal pleisters op m'n werk tussen m'n benen geplakt omdat ik anders gewoon niet meer kon lopen lol.

Ik heb serieus een keer allemaal pleisters op m'n werk tussen m'n benen geplakt omdat ik anders gewoon niet meer kon lopen lol.
Bij mij waren het schaafwonden na het hardlopen, langere boxers helpen. Dunnere benen helpen ook, maarja, niet bodybuilden zou jou ook helpen, gaat ook niet gebeuren.

Die ziki boxers rollen bij mij steeds omhoog. Ik kreeg de tip dat die BjornBorga dat niet doen.

Oja, talkpoeder redt de dag. Talkpoeder preventief werkt perfect. Geen wrijving dus geen rode plekken.

Terug
Naar boven