AndroidHealthClinic

Sticky Nieuw in de supermarkt!

CNDEzMDA2OUE1ODcyODIxQUU5NDc0OTcyNTkwMjg2NzhBRTZDQTEzLmpwZw.jpg

IMG_1582.jpeg
Alle drie geprobeerd en zijn opzich wel ok. Vond de salted caramel de minste qua smaak. Creamy chocolate en peanut butter wel ok, maar niet geweldig. Zo'n 22 gram proteine per bak. Die creamy Chocolate is K46 V8 en E22

Alle drie geprobeerd en zijn opzich wel ok. Vond de salted caramel de minste qua smaak. Creamy chocolate en peanut butter wel ok, maar niet geweldig. Zo'n 22 gram proteine per bak. Die creamy Chocolate is K46 V8 en E22
Was gister aan het twijfelen, en heb ze laten staan. zo op het 1e oog dacht ik dat de paarse bosvruchten was, maar is dus chocolade

Was gister aan het twijfelen, en heb ze laten staan. zo op het 1e oog dacht ik dat de paarse bosvruchten was, maar is dus chocolade
Heb nog geen een echt lekkere proteine ijs gevonden. De LoHiLo Damn Good vond ik erg lekker, maar is niet meer bij onze AH. De Halo Top Cookie Dough ook erg lekker, maar die heeft 11gram eiwitten (356cal per bak van 264gram)

Ben nog op zoek naar goed recept om zelf proteine ijs te maken (heb zo'n ijsmachine/bak bij de kitchenaid keuken machine), maar nog geen goed recept gevonden zonder er uren mee bezig te zijn

Ben nog op zoek naar goed recept om zelf proteine ijs te maken (heb zo'n ijsmachine/bak bij de kitchenaid keuken machine), maar nog geen goed recept gevonden zonder er uren mee bezig te zijn
kun je niet gewoon schep whey toevoegen aan je recept ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.666
Kerel, koop een ninja creami ijsmachine.. geloof me..beste aankoop ooit... thank me later

• #2.669
Thanks! Zie die inderdaad vaak voorbij komen op instagram en zie dat ze goed beoordeeld worden. Zal me er eens in verdiepen
IMG-20240623-WA0002.jpg

Dit is nu. Simpelweg melk en whey.. die machine is best duur (200 euro ongeveer), maar ik zou oprecht het dubbele ervoor betalen!

Is het zoals ze zeggen: mengen, in bakje, bakje in vriezer en daarna even als het bevroren is in die machine?
Dat is dus hetgene van dat hele ding wat me tegen staat. Ik moet dus soort van vandaag beslissen dat ik morgen zin heb in een “ijsje” 😅

• #2.676
Dat is dus hetgene van dat hele ding wat me tegen staat. Ik moet dus soort van vandaag beslissen dat ik morgen zin heb in een “ijsje” 😅
Dit is echt onzin, als je morgen geen zin hebt in dat ijsje neem je hem overmorgen? Of de dag erna? Of de week erna?

• #2.678
Haha dus jij koopt ook nooit vlees van te voren etc? Want ja, als je geen trek hebt in die kip die je hebt ingevroren voor morgen? Maar goed, iedere gek zijn gebrek xd
Werkt voor mij gewoon anders en uiteraard ieder zijn/haar ding. Ik geloof zeker dat het onwijs lekker is. Maar voor iemand die zelden iets als ijs eet heb ik bijvoorbeeld nu zin in een bepaalde smaak, ligt die op dat moment niet in de vriezer heb ik er al geen zin meer in, maar dat zegt inderdaad meer over mij

Terug
Naar boven