- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Jaja beste DBb'ers, eindelijk is het zover, Lady Gaga staat voor de deur
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja beste DBb'ers, eindelijk is het zover, Lady Gaga staat voor de deur
), de rest van haar sletterige en irritante repetoire kan me gestolen worden, moet altijd aan die lui van dat sbs6 programma "fans" denken als ik haar hoor
Corleoné, that you?Enige wat ik kan waarderen is de moto blanco remix van Paparazzi omdat die altijd in de gym draait en ik daar heavy iron op pomp (cool story bro, i know), de rest van haar sletterige en irritante repetoire kan me gestolen worden, moet altijd aan die lui van dat sbs6 programma "fans" denken als ik haar hoor
Corleoné, that you?
http://www.youtube.com/watch?v=gKY98vP7LVY
die stemEnige wat ik kan waarderen is de moto blanco remix van Paparazzi omdat die altijd in de gym draait en ik daar heavy iron op pomp (cool story bro, i know), de rest van haar sletterige en irritante repetoire kan me gestolen worden, moet altijd aan die lui van dat sbs6 programma "fans" denken als ik haar hoor
Corleoné, that you?
http://www.youtube.com/watch?v=gKY98vP7LVY

Heb toch wel net iets meer stijl dan dat
Hoe kan je überhaupt over smaak spreken met zo'n teksten, onbegrijpelijk. En dan hebben we het nog niet eens over die ordinaire look, feit dat ze zwaar overgewaardeerd is.
Haar muziek is wel typisch voor deze tijd, wegwerp materiaal dat even een hype is en waar niemand nog over praat over tien jaar.
eigenlijk wel jammer want Lady Gaga is dan weer wel een van de weinige artiesten die wel muzikaal talent heeft... maar voor geld en commercie zet ze graag haar talent opzij
Enige wat ik kan waarderen is de moto blanco remix van Paparazzi omdat die altijd in de gym draait en ik daar heavy iron op pomp (cool story bro, i know), de rest van haar sletterige en irritante repetoire kan me gestolen worden, moet altijd aan die lui van dat sbs6 programma "fans" denken als ik haar hoor
Corleoné, that you?
Haar meest populaire liedjes zijn van mindere kwaliteit dan haar minder populaire liedjes. Er zitten wel parels in haar albums die ik nooit eerdere hoorde op radio/tv. En met haar fame kan ze mensen mobiliseren voor maatschappelijk honoreerbare doelstellingen en mensen een houvast geven. Ik zie haar crap zoals pokerface en just dance daarom door de vingers.
---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------
Over welk remix heb je het ?
?
Mensen worden stil van zaken als 'La Mamma Morta' van de opera Andrea Chénier uitgevoerd door Maria Callas, niet van een bovengemiddeld Amerikaans dancemuziek zangeresje dat toevallig wat meer media-aandacht heeft gekregen dan dat ze redelijkerwijs verdient.Onlangs zat ze ergens in een studio een stukje te zingen en tegelijkertijd piano te spelen, zonder alle effecten en opsmuk. Ik heb de grootste Gaga haters stil zien worden.
Mensen worden stil van zaken als 'La Mamma Morta' van de opera Andrea Chénier uitgevoerd door Maria Callas, niet van een bovengemiddeld Amerikaans dancemuziek zangeresje dat toevallig wat meer media-aandacht heeft gekregen dan dat ze redelijkerwijs verdient.
Lady Gaga is een van de weinige artiesten die wel muzikaal talent heeft
Onlangs zat ze ergens in een studio een stukje te zingen en tegelijkertijd piano te spelen, zonder alle effecten en opsmuk. Ik heb de grootste Gaga haters stil zien worden.
Lady Gaga is nog maar net begonnen, die gaat veel groter worden dan Madonna.

Wat bedoel je met groot? Aantal verkochte platen? Want dat vind ik persoonlijk niet altijd een graadmeter voor 'groot'. In elk geval vind ik de eerste nummers van Madonna 1000x beter. Maar ik heb dan ook een hekel aan hedendaagse dancemuziek.Lady Gaga is nog maar net begonnen, die gaat veel groter worden dan Madonna.
Wat bedoel je met groot? Aantal verkochte platen? Want dat vind ik persoonlijk niet altijd een graadmeter voor 'groot'. In elk geval vind ik de eerste nummers van Madonna 1000x beter. Maar ik heb dan ook een hekel aan hedendaagse dancemuziek.