- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee het verschilt vooral per optreden, en vind persoonlijk Gaga nooit echt goed klinken, maar er zijn tal van filmpjes waarin ze gewoon slecht klinkt en maar wat staat te schreeuwen. Het is lachwekkend dat cherry picken wat jullie hier doen. Waarschijnlijk zingen ze beiden even goed, maar persoonlijk vind ik Gaga niet mooi klinken en kan ik ook geen enkel mooi nummer van haar opnoemen.Bekijk dat filmpje van Gaga eens, zingen en dansen kost haar totaal geen moeite, terwijl Madonna soms bijna staat te sterven op het podium om haar act op te voeren en nog eens juist te zingen wat haar enorm vaak, soms totaal niet lukt. (wegens een enorm gebrek aan toonvastheid zoals Timmeeuh zegt)
Het kan net zo goed bewijzen dat Gaga overgewaardeerd is.Het feit dat er serieuze discussies worden gevoerd over de vergelijking Madonna en Gaga bevestigd eigenlijk al hetgeen ik hier tracht duidelijk te maken. Gaga is al een wereldster, een fenomeen en cultfiguur, terwijl ze nog in de lente moet aankomen van haar carrière.
Het is lachwekkend dat cherry picken wat jullie hier doen.
.
ok, Gaga kan zingen en een beetje piano spelen, maar waar blijven de hits ? zeg nu eens eerlijk, wat ze uitbrengt is toch gewoon waardeloze crap. kunnen zingen is één ding, goeie nummers maken is duidelijk nog wat anders. de vergelijking met Madonna is dan ook ronduit belachelijk voor iemand die nog niets bewezen heeft en dat naar alle waarschijnlijkheid ook nooit zal doen. bij gebrek aan beter is dit overgehypte, commerciële bucht, voer voor de grote massa die alles slikt zonder verder te zoeken naar beter materiaal dat voor handen is.
Klaaswitz zei:Het feit dat er serieuze discussies worden gevoerd over de vergelijking Madonna en Gaga bevestigd eigenlijk al hetgeen ik hier tracht duidelijk te maken. Gaga is al een wereldster, een fenomeen en cultfiguur, terwijl ze nog in de lente moet aankomen van haar carrière.
Het kan net zo goed bewijzen dat Gaga overgewaardeerd is.
Ik toonde die filmpjes alleen om aan te tonen dat wat gezegd werd over Madonna's live optrendens BS is. En om aan te tonen dat Gaga ook niet perfect is.je doet toch net hetzelfde, je zet 2 filmpjes neer waar Madonna goed zingt en 2 waar Gaga vals zingt
We zullen zien, ik durf wedden dat Paparazzi, Pokerface, Just Dance, Alejandro.. na 20 jaar nog steeds redelijk vaak op de radio zullen te horen zijn..
Ze is 53 nu, Tina Turner is nog actief op 72. Dit zijn artiesten die écht van hun levensstijl houden, voor het geld hoeven ze het niet meer te doen hoor. Het bewijst verder juist hun houdbaarheidsdatum (kwaliteit). Eens zien wat Gaga zal doen over 20-30 jaar, zou me niet verbazen als ze nu al operaties achter de rug heeft trouwens.Madonna is rijp voor pensioen, maar ze hoopt dit uit te stellen door de liters botox die ze al in haar lichaam gepropt heeft gekregen. Nog even wat dollars meepikken met op te treden als een half spook en dan neemt haar dochtertje het wel over met de kledinglijn.
Ze is 53 nu, Tina Turner is nog actief op 72. Dit zijn artiesten die écht van hun levensstijl houden, voor het geld hoeven ze het niet meer te doen hoor. Het bewijst verder juist hun houdbaarheidsdatum (kwaliteit). Eens zien wat Gaga zal doen over 20-30 jaar, zou me niet verbazen als ze nu al operaties achter de rug heeft trouwens.

Nee het verschilt vooral per optreden, en vind persoonlijk Gaga nooit echt goed klinken, maar er zijn tal van filmpjes waarin ze gewoon slecht klinkt en maar wat staat te schreeuwen. Het is lachwekkend dat cherry picken wat jullie hier doen. Waarschijnlijk zingen ze beiden even goed, maar persoonlijk vind ik Gaga niet mooi klinken en kan ik ook geen enkel mooi nummer van haar opnoemen.
Binnen 10 jaar hoor je er niks meer van, niet iedere goed verkopende artiest zet een blijvende stempel op de popmuziek.
...kijk naar al die andere Amerikaanse zangeressen waar we nog maar relatief weinig over horen enkele jaren na hun piek.
Hmm, als je 5 jaar lang achter elkaar hits scoort ben je toch geen hype lijkt mij?Boys bands van de jaren 90 waren een hype,hoor je nog amper van. Eeuwige maagd Britney was een hype, hoor je nog alleen wat van als ze zich weer eens heeft misdragen (ook al is die fase ook alweer voorbij).
Probleem van die hypes is dat ze meestal blijven leunen op eerder succes en niet innovatief genoeg zijn. Gaga moet het nog maar bewijzen op dat gebied, roem kan zeer vergankelijk zijn.
Hmm, als je 5 jaar lang achter elkaar hits scoort ben je toch geen hype lijkt mij?
wrong, ze scoort hits sinds 1998,Ze scoort hits sinds 2008, dat is volgens mij 3 jaar.Hypes als The Backstreet Boys en Nsync scoorden langer maar waren wel opeens over. Maar goed het is lastiger om een groep bij elkaar te houden dan een om als solo-artiest succesvol te blijven.
Het was van 1999 tot 2003 ongv achter elkaar, daarna minder tot ze zich ging misdragen.het album ...Baby One More Time werd in januari 1999 uitgebracht, en debuteerde op nummer één in de U.S. Billboard 200, en was al na een maand 2 keer platinum
Dan waren ze dus geen hypeHypes als The Backstreet Boys en Nsync scoorden langer maar waren wel opeens over.
een hype is iets van korte duur. Ik vind alles langer dan 1 a 2 jaar geen hype. Kijk esmee denters, dat was wel een dikke vette hype. Ff popi jopi doen met justin timberlake een hitje scoren en toen was ze verdwenen.