Beste leden,
Allereerst stel ik me even voor, ik ben Ivo 18 jaar en wil graag trainen om gespierder te worden. Ik wil niet super breed worden maar mooi gespierd en een sixpack
.
Ik ben sinds 1 maand begonnen bij een sportschool en heb daar het e.e.a. laten meten en samenstellen. Ik train 3x per week, steeds met 1 dag rust. In het weekend train ik nooit.
Laten meten:
Lengte: 1.70M
Gewicht: 60KG
BMI: 20.76
BF: 12.2%(Elektronisch laten meten)
Laten samenstellen:
Een trainingsschema.
Vraag 1
Ik ken helaas niet alle namen van de machines/oefeningen. Hoe kan ik die hier aan jullie laten zien?
Vraag 2
Klopte geen hout van.....
Vraag 3
Om de spiergroei te verbeteren/versnellen hebben mensen mij aangeraden om creatine te gaan gebruiken. Is dat een goede manier?
Hebben jullie verder nog tips?
Alvast bedankt!
Allereerst stel ik me even voor, ik ben Ivo 18 jaar en wil graag trainen om gespierder te worden. Ik wil niet super breed worden maar mooi gespierd en een sixpack
.Ik ben sinds 1 maand begonnen bij een sportschool en heb daar het e.e.a. laten meten en samenstellen. Ik train 3x per week, steeds met 1 dag rust. In het weekend train ik nooit.
Laten meten:
Lengte: 1.70M
Gewicht: 60KG
BMI: 20.76
BF: 12.2%(Elektronisch laten meten)
Laten samenstellen:
Een trainingsschema.
Vraag 1
Ik ken helaas niet alle namen van de machines/oefeningen. Hoe kan ik die hier aan jullie laten zien?
Vraag 2
Klopte geen hout van.....
Vraag 3
Om de spiergroei te verbeteren/versnellen hebben mensen mij aangeraden om creatine te gaan gebruiken. Is dat een goede manier?
Hebben jullie verder nog tips?
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: