- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Volgens mij hebben ze dat niet bij mij op de sportschool en een goede huidplooi-meter heb ik niet echt geld voor.BF laten meten met huidplooi-meter en niet met die electronische shit.
Dan heb je een redelijk goed beeld van je werkelijke vet%.
Meten = weten. Gissen = missen.
Volgens mij hebben ze dat niet bij mij op de sportschool en een goede huidplooi-meter heb ik niet echt geld voor.
Volgens mij hebben ze dat niet bij mij op de sportschool en een goede huidplooi-meter heb ik niet echt geld voor.
Ehh.. heb vandaag mn BF weer laten meten omdat ze op de sportschool dachten dat het lager zou zijn dan 17.
2x gemeten, en daaruit kwam 12.2% BF
Dus veel minder eten dan dat ik nu doe(2600KCAL per dag met 80GR vet waarvan 28GR verzadigd vet) Zou niet goed zijn, wel ga ik de vetten en vooral de verzadigde vetten wat minderen.
Late reactie van me..
Ik weet dat ik vet nodig heb om gespierder te worden, maar wil het vet zo laag houden omdat mn buikvet en lovehandles is eigenlijk gewoon 1e prioriteit om die weg te halen...
Met trainen nu zie ik nu wel verschil, ik kan wat meer gewicht hebben en zie mn spieren beter.
Iemand nog advies? Kan ik ergens een goed voedingsschema op maat laten maken(eventueel tegen betaling).
Ik heb nog een vraagje, kan Yoghurt Mager met fruit(78kcal, 3.5g eiwit, 16g koolhydraten, 10g suikers, 0 vet) kwaad? Ik lees veel over de voordelen van kwark maar vind die magere yoghurt lekkerder.

Oke, daar ga ik eens naar kijken. Koolhydraten minderen, vet wat meerderen.Daar ga je weer met je vet...
Wist je dat de meeste mensen aankomen door een overschot aan koolhydraten?!
Het voordeel van kwark zit 'm in de hoeveelheid eiwitten, en niet zozeer in de Kcal of het vetpercentage - dus reken zelf maar uit.
Met behulp van de sticky's hier kun je waarschijnlijk zelf een goed voedingsschema maken, en door de hulpvaardigen hier laten controleren / aanpassen![]()
Oke, daar ga ik eens naar kijken. Koolhydraten minderen, vet wat meerderen.
bedankt
GOZER DE NIET EIGENWIJS EN LEES!!!
Hij zegt dat je eiwitten moet verhogen niet vet!!
ZIJ (DW is een vrouw) pretendeert dat ongeveer 20% van je voeding uit goede vetten zou moeten bestaan. Meer eiwit heb je meer aan dan meer kooldydraten.
Probeer globaal eens K/E/V: 50-30-20 of 40-40-20, dat zijn goede richtlijnen voor een voedingsschema.