The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie mij als eerste karma geeft krijgt ook mijn stem........
Kom maar op![]()

Als er progressie foto's gepost worden van meerdere jaren, dan wil ik toch graag even wijzen op de volgende transformatie die Isabelle de afgelopen twee jaar heeft gemaakt. 
Ik wil het toch even opnemen voor mijn meisje. Want ze is inderdaad echt diep gegaan en ik ben apetrots op haar!Als er progressie foto's gepost worden van meerdere jaren, dan wil ik toch graag even wijzen op de volgende transformatie die Isabelle de afgelopen twee jaar heeft gemaakt.
De begin foto is 58kg met 24%
De andere foto's: 52 kg met 11%
Aan het begin van deze wedstrijd stond ze op 17% en is dus toch maar netjes 6% vet op acht weken kwijt gespeeld. Goed gedaan schat!![]()
idd, Jerney kan nog steeds winnen.Die foto's zitten erbij onder aan. Wel uurtje te laat, maar dat was mijn schuld.
---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------
Btw, er kan nog veel gebeuren hoor. Ik kan me niet voorstellen dat de stemmen nu al tot een eind zijn gekomen.

Trouwens, heb net Aimee's uitslag binnen gekregen...
Laten we zo zeggen..... het is een compleet andere samenstelling.![]()
ik wacht het ff af. ik vind het goed dat er nu wat meer foto's worden gepost. kan je tenminste wat betere afwegingen maken.
Tja, men kon ook de logs lezen van de favorieten deelneemsters?
daar gaat het niet om. uit elke log (waar ook natuurlijk progressie is geboekt) valt natuurlijk wel te begrijpen dat men diep is gegaan. waar het mij om gaat is hoe de dames zich presenteren aan de hand van de foto's. als je een goede progressie hebt geboekt maar dat komt niet goed uit op de foto, is dat natuurlijk erg jammer.
ja daar staan loca en cynthia niet boven aan.... en terecht!!!!!!!
oeps ik maak me nu niet populair bij bepaalde mensen..
jammer dan!!

True, maar das altijd moeilijk aan de hand van foto's. Volgende keer anders een verplicht filmpje erbij?
---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------
Maakt niet uit, maar je zit er wel naast.![]()