MuscleMeat

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
heeft ze anderhalfjaar over gedaan zie ik;)

loesbiet daarintegen heeft in een half jaar 21.9 kilo weggesport.

maar zonder geouwehoer,ik vind het allemaal klasse hoor. bravo!

Dank je wel Crafter :) Lief van je!!

Loesbiet is kerngezond en heeft nergens last van, Joellen daarentegen heeft toch wel een aardige beperking waar ze tijdens het sporten echt elke keer last van heeft.

Vind t lief van je dat je het opneemt voor Jo-Ellen, maar kijk bij zulke dingen wel uit of je alles van iemand weet. Het maakt verder niet uit, ik ga deze dingen niet hier neer zetten, maar als je zou weten wat ik allemaal voor mn kiezen gehad heb zou je anders denken/praten. Dat wilde ik toch even kwijt, want het voelde voor mij niet eerlijk deze opmerking.

Dank je wel Crafter :) Lief van je!!

Vind t lief van je dat je het opneemt voor Jo-Ellen, maar kijk bij zulke dingen wel uit of je alles van iemand weet. Het maakt verder niet uit, ik ga deze dingen niet hier neer zetten, maar als je zou weten wat ik allemaal voor mn kiezen gehad heb zou je anders denken/praten. Dat wilde ik toch even kwijt, want het voelde voor mij niet eerlijk deze opmerking.

Je hebt gelijk, m'n excuses.

Loca, Cecile en Cynthia staan er allemaal geweldig bij! De rest uiteraard ook. Hmm, lastig maar mijn stem gaat naar Cecile. Helaas dat meerdere stemmen niet zijn toegestaan. :o

Mijn stem is voor Cynthia.
Qua lichaam en gezicht prachtig!

De rest heeft het natuurlijk ook goed gedaan!

Vreemd dat Maaike maar 1 stem heeft gekregen.

zijn toch allemaal al winnaars,uiteindelijk doe je het voor jezelf en niet voor iemand anders.

Geen benul. Ik kijk naar de foto's en het huidige shape. Ik weet het gaat ook om pregressie etc. maar goed het gaat erom wie beachproof is, en dat is gewoon mijn mening. :p
???

Wat zijn de spelregels?

We beginnen op maandag 11 mei. Vanaf deze startdatum heeft elke deelneemster de kans om een lichaamstransformatie te ondergaan. Zij krijgt hiervoor in totaal acht weken. Na de acht weken zullen de leden van Dutchbodybuilding.com en een jury van Body en Fitshop een keuze maken welke deelneemsters de top 3 halen! Tip: Deel veel karma uit aan je volgelingen!

Dus niet de geilste chick die je nu kan vinden.;)

beste progressie : Jo-ellen/Loesbiet
beste fitness/bb-figure : Loca/Maaike/isabellevd
(persoonlijk) knapste totaalplaatje : Cynthia

Op wie moet ik nu stemmen? :mad:

Gezien de stemverdeling (=de oorlog tussen knapste kont Loca en knapste kopje Cynthia :rolleyes:;)) gaat mijn stem naar Jo-ellen, zij verdient de 3e plaats imo.

sommige hebben weinig tot geen progeressie gemaakt maar zijn van zichzelf al gezegend met een zeer oke lichaam.

ook zitten er echt super transformaties tussen.

ik vind wel dat ceska weinig "aandacht" krijgt, toch wel een goede prestatie vind ik. van een beetje mollig naar toch wel een heel erg mooi lichaam.

daarnaast super veel respect voor isabelle, fackinghell wat sta jij droog. ik denk dat isabelle het diepst is gegaan van allemaal.

erg goed gedaan de meeste, veel respect daarvoor.

edit: ooh k*t, ik dacht dat cynthya(of zoiets) ceska was, ze krijgt dus wel de aandacht die ze verdient.

sommige hebben weinig tot geen progeressie gemaakt maar zijn van zichzelf al gezegend met een zeer oke lichaam.

ook zitten er echt super transformaties tussen.

ik vind wel dat ceska weinig "aandacht" krijgt, toch wel een goede prestatie vind ik. van een beetje mollig naar toch wel een heel erg mooi lichaam.

daarnaast super veel respect voor isabelle, fackinghell wat sta jij droog. ik denk dat isabelle het diepst is gegaan van allemaal.

erg goed gedaan de meeste, veel respect daarvoor.

edit: ooh k*t, ik dacht dat cynthya(of zoiets) ceska was, ze krijgt dus wel de aandacht die ze verdient.

ceska zit nog in haar toestel,die doet niet meer mee:D

van wie kreeg je als eerst karma?

Ik ben nog aan het twijfelen tussen loesbiet en jerney.

:)

zijn toch allemaal al winnaars,uiteindelijk doe je het voor jezelf en niet voor iemand anders.

Is helemaal waar :) Alhoewel het natuurlijk ook leuk is om te winnen :P

???

Wat zijn de spelregels?

We beginnen op maandag 11 mei. Vanaf deze startdatum heeft elke deelneemster de kans om een lichaamstransformatie te ondergaan. Zij krijgt hiervoor in totaal acht weken. Na de acht weken zullen de leden van Dutchbodybuilding.com en een jury van Body en Fitshop een keuze maken welke deelneemsters de top 3 halen! Tip: Deel veel karma uit aan je volgelingen!

Dus niet de geilste chick die je nu kan vinden.;)

Die transformatie is bij iedereen wel gelukt ;)

Skinnie, Ik heb zelf op Loesbiet gestemd.

Dank je wel :)

IsabelleVD

Terug
Naar boven