crafter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Misschien is een bulk contest in de winter een leuk idee?
Wie het meest massa aanzet![]()
ja idd ik geef me gelijk op!

maar wil eerst nog even beachproof genieten van de zomer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is een bulk contest in de winter een leuk idee?
Wie het meest massa aanzet![]()

Ik snap dat je half gek wordt van al die vragen/fouten van al je DBB-kippetjes hier... 

ja idd ik geef me gelijk op!
maar wil eerst nog even beachproof genieten van de zomer.

, 
Meiden, maak je niet zo druk om de fotocollages! Om eerlijk te zijn vind ik dat Isabelle de beste verglijkingscollage heeft. Het liefst had ik dit van meerdere meiden gezien. Dwz, 3 foto's (begin, na 4 weken en eind) in DEZELFDE POSE! Ik zag bijv. ook een collage van een dame (excuse me dat ik even haar naam niet meer weet) waar de begin en na 4 weken foto front poses zijn en de eindfoto een rugpose! Mooie foto's, maar slecht vergelijkingsmateriaal. Loca heeft trouwens ook PERFECT vergelijkingsmateriaal. Rug ziet er super uit en je ziet duidelijk verschil tussen de begin en eindfoto!
-Cynthia ziet er op haar eind foto goed uit, echter kun je deze lastig vergelijken met haar oude foto's. De hoek waarin ze staat is zeker positief.

Eigen schuld, dikke bult!Zit 27kg verschil tussen de eerste en laatste foto..,
progressie genoeg?![]()

heeft ze anderhalfjaar over gedaan zie ik
loesbiet daarintegen heeft in een half jaar 21.9 kilo weggesport.
maar zonder geouwehoer,ik vind het allemaal klasse hoor. bravo!
Loesbiet is kerngezond en heeft nergens last van, Joellen daarentegen heeft toch wel een aardige beperking waar ze tijdens het sporten echt elke keer last van heeft.

Dan ben je nog wel ff zoetwas ik niet van op de hoogte
mijn excuses daarvoor!!
ik zal haar log even lezen!