MuscleMeat

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Oeh, ik zie net in de openingspost dat sommigen meiden een collage-foto gemaakt hebben met meer/andere foto's dan alleen hun 1e, 2e & 3e ingestuurde contest-foto (ziet er leuk uit zeg!)
Ik dacht alleen dat dat wel de bedoeling was...

Dus dan nog maar even een andere ingestuurd naar Ryu, in de hoop dat hij het nog wil veranderen.
Sorry voor al het extra werk :o Ik snap dat je half gek wordt van al die vragen/fouten van al je DBB-kippetjes hier...

Edit: Jeetje zeg... zie nu pas die hele discussie hier in dit topic over het wel of niet meer dan 3 foto's in de eind-collage plaatsen... Arme Ryu :aai:
Ging er gewoon meteen vanuit dat ik 't zelf weer eens verkeerd begrepen had :roflol:

Laatst bewerkt:
219yivk.jpg

ik wou haar toch even promoten! ik ken haar verder niet maar wat een progressie!
zou zie je maar weer hoe je je lichaam kan vormen door middel van sport,voeding en rust!

:bow:

oja dit is loesbiet!!

Laatst bewerkt:
En wie is dat :O

Cynthia, op en top beachproof, ook t type fysiek wat ik weet te waarderen: Gezond vetpercentage met een niet grove bouw/spierontwikkeling.

Oh :D, toppie!

Heb uiteindelijk op flowergirl gestemd, underrated.

Als we het over progressie hebben..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meiden, maak je niet zo druk om de fotocollages! Om eerlijk te zijn vind ik dat Isabelle de beste verglijkingscollage heeft. Het liefst had ik dit van meerdere meiden gezien. Dwz, 3 foto's (begin, na 4 weken en eind) in DEZELFDE POSE! Ik zag bijv. ook een collage van een dame (excuse me dat ik even haar naam niet meer weet) waar de begin en na 4 weken foto front poses zijn en de eindfoto een rugpose! Mooie foto's, maar slecht vergelijkingsmateriaal. Loca heeft trouwens ook PERFECT vergelijkingsmateriaal. Rug ziet er super uit en je ziet duidelijk verschil tussen de begin en eindfoto!

-Cynthia ziet er op haar eind foto goed uit, echter kun je deze lastig vergelijken met haar oude foto's. De hoek waarin ze staat is zeker positief.

Hier ben ik het ook helemaal mee eens!
Ik geef ook echt meteen toe dat mijn front-pics idd beter hadden gekund qua vergelijking :o

Maar dat komt omdat ik er helaas bij het aller 1e foto-moment gewoon niet goed genoeg over nagedacht heb, wat dit voor gevolgen zou hebben voor de eind-vergelijking...
En toen moest de 2e foto gemaakt worden, en was voelde ik me 'verplicht' om dezelfde pose te nemen om goed te kunnen vergelijken (mind you, ik zeg 'voelde' & verplicht tussen aanhalingstekens, dus er was natuurlijk helemaal niemand die mij daar toe verplichtte!)

En toen bij de allerlaatste foto wilde ik gewoon een beter/mooiere pose nemen, omdat ik toen gewoon wel graag echt een leuke foto wilde laten zien.
En helaas had ik die pose dus niet gedaan tijdens het maken van de eerste 2 foto's :( Eigen schuld, dikke bult!

Maar mijn rug-foto's zijn wel dezelfde pose, vandaar dat ik blij ben dat ik die er nu ook nog bij kan plaatsen, dan kan je die iig wel goed vergelijken.

Ik ga nog even overdenken op wie ik ga stemmen, vind ook dat Jo ellen haast de meeste progressie heeft, maar omdat we tot woensdag de tijd hebben kijk ik nog even rond bij de logjes.. vond het zelf leuk om mee te doen met name om dan de motivatie te hebben omdat veel mensen toch al zeiden dat ik wel goed was, maar in werkelijk heid moest ik er nog zeer veel voor doen en laten om abs te kweken, ben van plan om verder te gaan en nog droger te worden, dat is echt mijn droomfysiek voor mezelf, verder vind ik het fantastisch de progressie die iedereen geboekt heeft, echt ongelooflijk om de vergelijkingen te zien. vind Cynthia en Loca erg goede fysiek en mooi figuur hebben gekregen, maar ook Maaike heeft mijn voorkeur met zoveel opgebouwde spiermassa.

heeft ze anderhalfjaar over gedaan zie ik;)

loesbiet daarintegen heeft in een half jaar 21.9 kilo weggesport.

maar zonder geouwehoer,ik vind het allemaal klasse hoor. bravo!

Loesbiet is kerngezond en heeft nergens last van, Joellen daarentegen heeft toch wel een aardige beperking waar ze tijdens het sporten echt elke keer last van heeft.

beste progressie : Jo-ellen/Loesbiet
beste fitness/bb-figure : Loca/Maaike/isabellevd
(persoonlijk) knapste totaalplaatje : Cynthia

Op wie moet ik nu stemmen? :mad:

Terug
Naar boven