XXL Nutrition

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Aimee doet niet mee hoor. :D

Er komt zo vanzelf een top 3 uit. We kunnen onmogelijk een bepaalde stemkracht aan elke stem geven. Zo functie is volgens mij niet mogelijk bij de poll.

Natuurlijk op mijn eigen meisje gestemd :p
Maar alle dames top progressie. Zowel van de dames die al een hoog niveau hadden als de dames die van ver moesten komen:exactly:

Cynthia of Sue :meal:

vond de "thumbs up" niet :thumbup:

Dat kon, maar ik vond deze opdeling ook wel leuk. Leden, BnF en Aimee.

Dan komt het wel goed. :)

Door enkel op 1 deelneemster te stemmen voelt het als of ik de anderen te kort doe.

Maar goed, ook leuk zo een opstelling...goed werk!

op jo ellen gestemd...
zitten nog paar hele goede bij maar zij is het geworden

sowieso cynthia. maar ik zat niet op te letten en klikte per ongeluk op een andere.. damnit. kan ik dat nog terug draaien?

anyhow, cynthia omdat ze goeie progressie geboekt heeft vooral aan der taille en benen te zien + dat ze ook nog is een zalig hoofd heeft.

cecile ,dan loca ,cecile heeft beste overall

Jerney :)

vind het wel niet echt eerlijk dat sommige meisjes hun foto er niet tussen staat,is nadelig ten opzichte van hen imo

llolled @ anonieme enquete zo niet transparant!

Waarom niet doen terwijl je het wel kan doen......

vind het wel niet echt eerlijk dat sommige meisjes hun foto er niet tussen staat,is nadelig ten opzichte van hen imo

Dit zijn alle foto's welke ik heb ontvangen voor de deadline. Dit houdt in dat de rest dus niet meer meedoet, omdat ze deze niet op tijd hebben gehaald.

@Xtralarge.

Ik had EricR nog gevraagd of dit nog aangepast kon worden, zodat het niet anoniem was i.v.m. kloontjes. Helaas was dit niet meer mogelijk.

Waarom staat Sanca er niet tussen?

1. Loca
2. Cynthia
3. Respect voor allen.

slim van loca om zo op de foto te gaan...

zal de meeste testoberen wel overhalen om net niet op cynthia te stemmen. :D

@ Ryu jammer ik ken dat te snel drukken idd.
Krijgt de winnaar deze prijs?

The PhotoPerfect Award!
Win een prachtige fotoshoot met een topfotograaf en wordt het boegbeeld van een promotiecampagne voor de Body en Fitshop, welke gepubliceerd zal worden in de Muscle and Fitness!!!

The PhotoPerfect Award!
Win een prachtige fotoshoot met een topfotograaf en wordt het boegbeeld van een promotiecampagne voor de Body en Fitshop, welke gepubliceerd zal worden in de Muscle and Fitness!!!

Lijkt me niet, normaal als je voor een reclame gevraagt wordt krijg je er geld voor.

The PhotoPerfect Award!

Nee, deze award is staat los van de top 3. Wanneer de top 3 bekend is zal BnF beslissen wie de photoshoot award krijgt. Daarom heb ik ook gezegd dat die laatste foto heel belangrijk is wil je de shoot winnen. Jammer dat zo weinig dames hier maar gebruik van hebben gemaakt.. :(

waar is skinnie? ik wou op m stemmen

Terug
Naar boven