MuscleMeat

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Ik twijvel ook tussen Loca & Cynthia echt moeilijk ligt zo dicht bij elkaar.
Allebei een goed resultaat en beide zien er heerlijk uit.

Ik wilde eerst op Maaike stemmen die heeft ook een goed resultaat geboekt maar vind dat ze een slechte foto heeft gemaakt.

had van jouw wel een andere keuze verwacht Peetjuh ofzo.

Nee hoor, je mocht een collage maken van je begin en eind foto's. Ik heb als voorbeeld aangegeven dat je de eerste , midden en eind foto mocht doen. Het ging erom dat het mooi was om een overzicht te maken van je progressie. Dan mag je van mij 600 foto's in 1 foto stoppen als je dat wil.

Linke greetje heef toch ook meer?

Daar ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens..Volgens mij is er verteld dat je eerste..tweede en derde fullbody foto naast elkaar moest plakken en zo bij je moest inleveren..In het begin van de contest werd er duidelijk verteld dat het om 3 foto's ging..:)

Daar ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens..Volgens mij is er verteld dat je eerste..tweede en derde fullbody foto naast elkaar moest plakken en zo bij je moest inleveren..In het begin van de contest werd er duidelijk verteld dat het om 3 foto's ging..:)

Zo heb ik het ook begrepen...
Er is meer van m'n pens af dan op die laatste foto te zien is - maar ach, ik vind de progressie van de andere meiden véél duidelijker te zien (en ik ben 4 weken tussendoor op vakantie geweest).

• Topic Starter Topic Starter
Als je de laatste mail goed leest zeg ik SVP een collage maken. Omdat dit makkelijk te vergelijken is. Er staan nu ook eind foto's tussen van dames die geen eind collage hebben gemaakt, maar alleen de eind foto. Ik heb nergens in de laatste mail gezegd dat het verplicht was en ik heb iedereen de vrijheid gegeven om zoveel mogelijk foto's te posten in hun eigen log.

Blijkbaar is dit niet bij iedereen overgekomen. Jammer.

De collage move heb ik btw gedaan na al het geklaag met de 2e vergelijkfoto's.

Loesbiet natuurlijk!!!!

Als je de laatste mail goed leest zeg ik SVP een collage maken. Omdat dit makkelijk te vergelijken is. Er staan nu ook eind foto's tussen van dames die geen eind collage hebben gemaakt, maar alleen de eind foto. Ik heb nergens in de laatste mail gezegd dat het verplicht was en ik heb iedereen de vrijheid gegeven om zoveel mogelijk foto's te posten in hun eigen log.

Blijkbaar is dit niet bij iedereen overgekomen. Jammer.

De collage move heb ik btw gedaan na al het geklaag met de 2e vergelijkfoto's.

Klopt heb je ook niet gezegt dat het verplicht was om die collage te maken van 3 foto's..En ik heb het ook niet over de laatste mail...We zouden drie foto's inleveren..1 in het begin..tweede na 4 weken en de laatste vorige week.. en de rest van je foto's die je wilde laten zien..kon je in je eigen log doen..Maar goed..:)

Nee, deze award is staat los van de top 3. Wanneer de top 3 bekend is zal BnF beslissen wie de photoshoot award krijgt. Daarom heb ik ook gezegd dat die laatste foto heel belangrijk is wil je de shoot winnen. Jammer dat zo weinig dames hier maar gebruik van hebben gemaakt.. :(

Als ik dat had geweten en zie hoe er nu gestemd wordt, dat had ik ook één van de sexy foto's van mijn fotoshoot gepost die in mijn logboek staan. Maar ik dacht dat er ging geoordeeld worden op basis van wie het meest vooruitgang heeft gemaakt. Daarom heb ik gewoon dezelfde pose in dezelfde setting gebruikt om het meest eerlijke resultaat te laten zien.

Inderdaad, ik wist ook niks van een collage en ik heb de verschillende topics wel gevolgd. Als ik dat had geweten, dan had ik gewoon 6 foto's van mijn fotoshoot erbij geplaatst! En wanneer ik het je gevraagd heb per mail, dat ik graag wilde dat iedereen mijn andere foto's ook zou zien, heb je er niks van gezegd dat een collage mocht :mad:

Ik wil niet klagen, het is een super initiatief en moge de beste winnen, maar ik heb echt KEI hard gewerkt en maar ik vind het jammer dat ik dat hier niet kan tonen. Want ik denk niet dat de meeste mensen gaan kijken in de logboekjes naar de andere foto's.

Klopt, maar de fotos hebben jullie ook allemaal ingeleverd. Dat was om te controleren voor ons om te kijken of je daadwerkelijk zijn wie jullie zeggen dat jullie zijn.

Naast de 3 losse foto's is de mogelijkheid tot een collage aangeboden. Zodat jullie zelf er beter uit zouden komen.

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Als ik dat had geweten en zie hoe er nu gestemd wordt, dat had ik ook één van de sexy foto's van mijn fotoshoot gepost die in mijn logboek staan. Maar ik dacht dat er ging geoordeeld worden op basis van wie het meest vooruitgang heeft gemaakt. Daarom heb ik gewoon dezelfde pose in dezelfde setting gebruikt om het meest eerlijke resultaat te laten zien.

Inderdaad, ik wist ook niks van een collage en ik heb de verschillende topics wel gevolgd. Als ik dat had geweten, dan had ik gewoon 6 foto's van mijn fotoshoot erbij geplaatst! En wanneer ik het je gevraagd heb per mail, dat ik graag wilde dat iedereen mijn andere foto's ook zou zien, heb je er niks van gezegd dat een collage mocht :mad:

Ik wil niet klagen, het is een super initiatief en moge de beste winnen, maar ik heb echt KEI hard gewerkt en maar ik vind het jammer dat ik dat hier niet kan tonen. Want ik denk niet dat de meeste mensen gaan kijken in de logboekjes naar de andere foto's.

Pardon, maar dit heb ik toch echt duidelijk in de laatste mail gezet?

En ik controleer net en je hebt ook zeker deze e-mail ontvangen. Kijk nog maar eens goed dan, want volgens mij heb je er zelf gewoon overheen gelezen.

En hoe de photoshoot award wordt gekozen heb ik al op het begin gezegd! Alles gaat om die laatste foto's. Daarop wordt de fotoshoot gekozen.

Sorry, maar ik vind het erg makkelijk om de organisatie af te zeiken terwijl je overduidelijk gewoon niet zelf hebt gelezen.

Ryu, wat als de kandidaten die GEEN collage hebben door misverstanden e.d, nou eens 1 foto mogen posten nog? :)

Pardon, maar dit heb ik toch echt duidelijk in de laatste mail gezet?

En ik controleer net en je hebt ook zeker deze e-mail ontvangen. Kijk nog maar eens goed dan, want volgens mij heb je er zelf gewoon overheen gelezen.

En hoe de photoshoot award wordt gekozen heb ik al op het begin gezegd! Alles gaat om die laatste foto's. Daarop wordt de fotoshoot gekozen.

Sorry, maar ik vind het erg makkelijk om de organisatie af te zeiken terwijl je overduidelijk gewoon niet zelf hebt gelezen.

IK CITEER uit je mail: SVP een collage maken met alle 3 de foto's. Dus de 1e , 2e en laatste foto. Dit als 1 bestand naar mij toesturen. Dit bespaard heel veel tijd met uploaden en is makkelijker te vergelijken.

Ryu, wat als de kandidaten die GEEN collage hebben door misverstanden e.d, nou eens 1 foto mogen posten nog? :)

Ze posten maar een eind weg. Daar is het log voor. Maak er dikke reclame voor hier in dit topic. Ik vind het geen probleem.

Ik vind het alleen raar dat men ineens begint over het niet weten van een collage, terwijl ze mij replyen op met de mail waarin ik zeg dat een collage mag!

:scratch:

Gestemd op Cynthia, jammer dat je niet 2keer mag stemmen, dan had IsabelleVD mijn stem ook gekregen. Je kan echt zien dat ze hard heeft gewerkt.

IK CITEER uit je mail: SVP een collage maken met alle 3 de foto's. Dus de 1e , 2e en laatste foto. Dit als 1 bestand naar mij toesturen. Dit bespaard heel veel tijd met uploaden en is makkelijker te vergelijken.

Oh dus nu wist je ineens wel dat je een collage mocht maken? 2 posts geleden nog niet? Zoals ik al zei ik zeg SVP, omdat in het 2e vergelijktopic men zo ongelooflijk zat te miepen dat hun fysiek er niet goed uitkwam omdat het slechts 1 foto was. Ik geef daarmee jullie de optie om meer te laten zien in 1 foto. Ik zeg nergens dat het verplicht is.

BTW, Linke greetje was de eerste dame die haar foto's voor de laatste ronde instuurde. Zij had ook al meerdere foto's gemaakt en ik heb er ook nooit een probleem van gemaakt. Linke greetje, loca en bengelbengel hebben gewoon wat dieper nagedacht over hun collage...

Ze posten maar een eind weg. Daar is het log voor. Maak er dikke reclame voor hier in dit topic. Ik vind het geen probleem.

Ik vind het alleen raar dat men ineens begint over het niet weten van een collage, terwijl ze mij replyen op met de mail waarin ik zeg dat een collage mag!

:scratch:

Nou ja, ik weet dat ik mezelf niet populair maak door zo te klagen, maar ik heb gewoon te hard gewerkt, om niks te zeggen. En je hebt ik je mail gezegd 'een collage van de drie foto's'. Dus ja... I rest my case. Bij deze wil ik gewoon iedereen vragen om toch nog even in mijn log te kijken. En dat van anderen, want ik wil zeker niet beweren dat ik het meeste vooruitgang heb geboekt!

denk dat ik op Loca ga stemmen, ze heeft gewoon het beste fysiek en daarbij ook nog eens goede progressie laten zien.

Op roid chicks stem ik zo ie zo al niet, dus die vallen af.

Terug
Naar boven