MuscleMeat

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Gestemd op Loca! :D

hahah **** it! Ik stem op Jerney! Ik ben dol op deze tante! Gewoon 50 jaar en staat daar strak in het pak in bikini met een heerlijke glimlach.

Jup, deze hot mama heeft mijn stem! :thumbs:

:cheer:

Jeetje Niels, hahaha.....dat had ik niet verwacht! :kiss:

Je hebt me nu a la minute omgetoverd in een emotionele eetster! :treuren:
Ik ren meteen op mijn high heels naar de AH voor een chocolade-mousse taart!!! :evilnana:

Ik snap de humor niet zal wel weer aan mijn beperkte vermogen liggen.
Maar rewind;

Er is een deelneemster die ligt eruit omdat diegene naaktfoto`s had ingestuurd? wtf?

Maar rewind;

Er is een deelneemster die ligt eruit omdat diegene naaktfoto`s had ingestuurd? wtf?

serious dude? :roflol:

Verdomde lastig...
ik stem toch voor de degene met het mooiste fysiek in mijn ogen,hoe ik een vrouw het liefste zie :D

Skinnie is een man..was een grapje.

Vind t moeilijk om te kiezen tussen Loca, Cynthia en Cecile...zien er alle 3 super uit.

Maar rewind;

deelneemster aan de miss beachproof 2009

stem voor schoonheid

stem voor klasse
stem op skinnie!

,

Je weet wel, die kerel die obsessed is met kelen dichtknijpen en dergelijke :D.

Ik twijvel ook tussen Loca & Cynthia echt moeilijk ligt zo dicht bij elkaar.
Allebei een goed resultaat en beide zien er heerlijk uit.

Ik wilde eerst op Maaike stemmen die heeft ook een goed resultaat geboekt maar vind dat ze een slechte foto heeft gemaakt.

Ik heb op cynthia gestemd :)..

Dit zijn alle foto's welke ik heb ontvangen voor de deadline. Dit houdt in dat de rest dus niet meer meedoet, omdat ze deze niet op tijd hebben gehaald.

@Xtralarge.

Ik had EricR nog gevraagd of dit nog aangepast kon worden, zodat het niet anoniem was i.v.m. kloontjes. Helaas was dit niet meer mogelijk.

ok,ligt aan hun eigen dan ,mijn stem is eigenlijk ook gebaseerd op de foto's die op de eerste pagina staan,de andere heb ik nooit gezien helaas

Het is gewoon sowieso moeilijk om te stemmen, omdat iedereen totaal verschillend is en een andere begin-shape had. Daarom vind ik dat je moet stemmen op wie het meest vooruitgang heeft gemaakt.

Ik vind het heel erg jammer dat de meeste mannen hier stemmen met hun testosteron en niet met hun redelijke oordelingsvermogen om te zien wie het meest vooruitgang heeft gemaakt. Loca krijgt gewoon veel stemmen voor haar lekkere kont, maar heeft zij op 8 weken tijd dan echt het meest vooruitgang gemaakt ???

Verder vind ik het ook oneerlijk dat Bengelbengel en Loca meerdere foto's hebben geplaatst. Zo kunnen ze een voor- en achterkant laten zien, terwijl de andere dames hebben moeten kiezen. Ik dacht dat de dames slechts drie foto's mochten hebben?

Ik twijfel tussen Cynthia en Loca. Ik stem later op de dag wel.

Ik heb op linke greetje gestemd

Het is gewoon sowieso moeilijk om te stemmen, omdat iedereen totaal verschillend is en een andere begin-shape had. Daarom vind ik dat je moet stemmen op wie het meest vooruitgang heeft gemaakt.

Ik vind het heel erg jammer dat de meeste mannen hier stemmen met hun testosteron en niet met hun redelijke oordelingsvermogen om te zien wie het meest vooruitgang heeft gemaakt. Loca krijgt gewoon veel stemmen voor haar lekkere kont, maar heeft zij op 8 weken tijd dan echt het meest vooruitgang gemaakt ???

Verder vind ik het ook oneerlijk dat Bengelbengel en Loca meerdere foto's hebben geplaatst. Zo kunnen ze een voor- en achterkant laten zien, terwijl de andere dames hebben moeten kiezen. Ik dacht dat de dames slechts drie foto's mochten hebben?
Ik dacht het,jij zei het:D:D

Nu doet iedereen als of Loca haar punten enkel om haar billen scoort.

Kijk eens naar haar begin foto mensen, ze heeft echt wel wat progressie geboekt!

• Topic Starter Topic Starter

Nee hoor, je mocht een collage maken van je begin en eind foto's. Ik heb als voorbeeld aangegeven dat je de eerste , midden en eind foto mocht doen. Het ging erom dat het mooi was om een overzicht te maken van je progressie. Dan mag je van mij 600 foto's in 1 foto stoppen als je dat wil.

Linke greetje heef toch ook meer?

Terug
Naar boven