Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt eruit. Dat waren naaktfoto's die niemand wou zien..![]()

hahah **** it! Ik stem op Jerney! Ik ben dol op deze tante! Gewoon 50 jaar en staat daar strak in het pak in bikini met een heerlijke glimlach.
Jup, deze hot mama heeft mijn stem!![]()

Ik snap de humor niet zal wel weer aan mijn beperkte vermogen liggen.
Maar rewind;
Er is een deelneemster die ligt eruit omdat diegene naaktfoto`s had ingestuurd? wtf?

deelneemster aan de miss beachproof 2009Ik snap de humor niet zal wel weer aan mijn beperkte vermogen liggen.
Maar rewind;
Er is een deelneemster die ligt eruit omdat diegene naaktfoto`s had ingestuurd? wtf?
.Skinnie is een man..was een grapje.
Vind t moeilijk om te kiezen tussen Loca, Cynthia en Cecile...zien er alle 3 super uit.
jammer dat ik niet 3 keer kan stemmen 
Dit zijn alle foto's welke ik heb ontvangen voor de deadline. Dit houdt in dat de rest dus niet meer meedoet, omdat ze deze niet op tijd hebben gehaald.
@Xtralarge.
Ik had EricR nog gevraagd of dit nog aangepast kon worden, zodat het niet anoniem was i.v.m. kloontjes. Helaas was dit niet meer mogelijk.
sowieso cynthia. maar ik zat niet op te letten en klikte per ongeluk op een andere.. damnit. kan ik dat nog terug draaien?
Ik dacht het,jij zei hetHet is gewoon sowieso moeilijk om te stemmen, omdat iedereen totaal verschillend is en een andere begin-shape had. Daarom vind ik dat je moet stemmen op wie het meest vooruitgang heeft gemaakt.
Ik vind het heel erg jammer dat de meeste mannen hier stemmen met hun testosteron en niet met hun redelijke oordelingsvermogen om te zien wie het meest vooruitgang heeft gemaakt. Loca krijgt gewoon veel stemmen voor haar lekkere kont, maar heeft zij op 8 weken tijd dan echt het meest vooruitgang gemaakt![]()
Verder vind ik het ook oneerlijk dat Bengelbengel en Loca meerdere foto's hebben geplaatst. Zo kunnen ze een voor- en achterkant laten zien, terwijl de andere dames hebben moeten kiezen. Ik dacht dat de dames slechts drie foto's mochten hebben?

Het is gewoon sowieso moeilijk om te stemmen, omdat iedereen totaal verschillend is en een andere begin-shape had. Daarom vind ik dat je moet stemmen op wie het meest vooruitgang heeft gemaakt.
Ik vind het heel erg jammer dat de meeste mannen hier stemmen met hun testosteron en niet met hun redelijke oordelingsvermogen om te zien wie het meest vooruitgang heeft gemaakt. Loca krijgt gewoon veel stemmen voor haar lekkere kont, maar heeft zij op 8 weken tijd dan echt het meest vooruitgang gemaakt![]()
Verder vind ik het ook oneerlijk dat Bengelbengel en Loca meerdere foto's hebben geplaatst. Zo kunnen ze een voor- en achterkant laten zien, terwijl de andere dames hebben moeten kiezen. Ik dacht dat de dames slechts drie foto's mochten hebben?