AndroidHealthClinic

"Nieuwe" Dexaprine wordt verboden?!

t gaat gewoon nog is gebeuren dat alle supps verboden worden, maarja word koffie ook verboden? en redbull? ken iemand die dronk 2 blikjes redbull snel leeg en die ging knock out door de kick, weer zoon onzin verhaal van kneusen die zich niet aan de dosering houden, van teveel medicijnen ga je ook KO/Dood dus gaan ze dat ook verbieden? teveel is nooit goed

t gaat gewoon nog is gebeuren dat alle supps verboden worden, maarja word koffie ook verboden? en redbull? ken iemand die dronk 2 blikjes redbull snel leeg en die ging knock out door de kick, weer zoon onzin verhaal van kneusen die zich niet aan de dosering houden, van teveel medicijnen ga je ook KO/Dood dus gaan ze dat ook verbieden? teveel is nooit goed

Ja, 't is allemaal bullshit. Alcohol zou dan ook verboden moeten worden of peuken. Oh nee, daar verdienen ze natuurlijk miljoenen aan. :o

Weer een topproduct dat verboden wordt xD VWA is echt een lachertje:p

Je hebt altijd van die mong*len die het verpesten voor de mensen die wel weten hoe ze het moeten gebruiken en hun eigen lichaam ook kennen (reactie op bepaalde stoffen). Zullen wel van die chubby BBW h**ren een overdosis hebben genomen in de veronderstelling dat ze chips kunnen blijven vreten terwijl ze afvallen..

Je hebt altijd van die mong*len die het verpesten voor de mensen die wel weten hoe ze het moeten gebruiken en hun eigen lichaam ook kennen (reactie op bepaalde stoffen). Zullen wel van die chubby BBW h**ren een overdosis hebben genomen in de veronderstelling dat ze chips kunnen blijven vreten terwijl ze afvallen..

Ironisch:D

dit is het beste antwoord van allemaal HAHAHA

Swat,

ik ga niet alles lezen wat hier staat, maar mijn bevindingen voor mij persoonlijk :
1 tab is te veel.

ik pak een halve na m'n middagmaal en knal 's avonds als een beest.

het is heftig spul. Het werkt (energie en motivatie gewijs dan)

gevoelige mensen zou ik dus aanraden een halve te nemen.

Meer dan 1, is voor rand debielen die graag werkende produkten voor iedereen verkloten.

nuff said.

Swat,

ik ga niet alles lezen wat hier staat, maar mijn bevindingen voor mij persoonlijk :
1 tab is te veel.

ik pak een halve na m'n middagmaal en knal 's avonds als een beest.

het is heftig spul. Het werkt (energie en motivatie gewijs dan)

gevoelige mensen zou ik dus aanraden een halve te nemen.

Meer dan 1, is voor rand debielen die graag werkende produkten voor iedereen verkloten.

nuff said.

Ah joh je kan prima meer dan 1 nemen, wel rustig opbouwen.

Ik heb vandaag
11:00 halfje
13:00 halfje
16:30 halfje.

Kan prima, net zoals met X niet te snel bijpakken.

Ja, 't is allemaal bullshit. Alcohol zou dan ook verboden moeten worden of peuken. Oh nee, daar verdienen ze natuurlijk miljoenen aan. :o

Klopt alcohol is door de westerse maatschappij geaccepteerd, Van kinds af aan word alcohol verbonden met gezelligheid.

Ot:

als je na 1 biertje hoofdpijnkrijgt en misselijk wordt mag je dan ook de fabrikant aanklagen? en op zijn product een verbod leggen?

Er zijn 11 mensen+ die side effects hebben ondernomen van het gebruik van dexaprine, misschien heeft deze groep mensen wel hart aandoeningen? dan lijkt het mij dat je niet kan roepen dat dexaprine ''gevaarlijk kan zijn''

Laatst bewerkt:
Ik heb ook anderhalf potje verbruikt. Heel eerlijk gezegd ben ik halverwege het tweede potje gestopt omdat ik mij knap beroerd begon te voelen. Dit werd ook steeds erger na gelang ik het langer gebruikte. Hartkloppingen had ik al vanaf de eerste pil maar leek vooral vanaf het tweede potje sterk te verergeren. Ook zat ik emotioneel niet echt lekker in mijn vel. Na het stoppen met Dexaprine werd dit snel een stuk beter. Ik heb geen idee of er correlatie bestaat tussen Dexaprine en/of andere oorzaken maar eerlijk gezegd was ik niet verbaasd om het eerder genoemde persbericht te lezen. Zeker niet met de wetenschap dat ik niet cafeïne gevoelig ben. Voor mij nooit meer Dexaprine. Half potje valt af te halen voor de liefhebber :).

Ik heb ook anderhalf potje verbruikt. Heel eerlijk gezegd ben ik halverwege het tweede potje gestopt omdat ik mij knap beroerd begon te voelen. Dit werd ook steeds erger na gelang ik het langer gebruikte. Hartkloppingen had ik al vanaf de eerste pil maar leek vooral vanaf het tweede potje sterk te verergeren. Ook zat ik emotioneel niet echt lekker in mijn vel. Na het stoppen met Dexaprine werd dit snel een stuk beter. Ik heb geen idee of er correlatie bestaat tussen Dexaprine en/of andere oorzaken maar eerlijk gezegd was ik niet verbaasd om het eerder genoemde persbericht te lezen. Zeker niet met de wetenschap dat ik niet cafeïne gevoelig ben. Voor mij nooit meer Dexaprine. Half potje valt af te halen voor de liefhebber :).

Arnhem.. Waar op te halen? kom ik er zo aan.

Cliffs?

wat jammer nou! Hopelijk komt ie er snel terug in :p

Ik heb destijds twee potten gekocht bij B&F. Nam altijd twee keer een halve aangezien ik een hele in één keer te veel vond. Ik was al gestopt voordat het in het nieuws was aangezien ik mij er niet top bij voelde. Ik transpireer van mij zelf al veel maar met Dexaprine was dit nog heftiger. Ook had ik vaak een misselijk gevoel. Ik heb nog een nieuwe verpakking en een aangebroken met 25 tabletten. Als ik er nog iemand blij mee kan maken neem dan contact op.

Het komt waarschijnlijk door caffeine gevoelige mensen die meteen de volle dosis nemen.
En wederom vepesten ze het voor iedereen.

nee.
ik spreek uit ervaring.

om een voorbeeld te noemen,
sommige ingrediënten wat in dex. zit zit ook in xtc.
hoe vaak hoor je bijvoorbeeld de reactie:

voelde ik me ook net alsof ik een nachtje xtc had genomen.

nee.
ik spreek uit ervaring.

Nog nooit gehoord. caffeine zit ook in xtc, dusja, teveel caffeine...

nee.
ik spreek uit ervaring.

Hahah ja toch, er zit mdma en speed in dexaprine :roflol:

nee.
ik spreek uit ervaring.

Jij koopt je xtc bij de tuinen zeker?

nee.
ik spreek uit ervaring.

XTC bevat mdma dat zit niet in dexaprine hoor.

Terug
Naar boven