kan niet slapen en meen een anti-climax te bespeuren in dit topic.
teleurstelling alom
Excuses voor mijn late reactie hier. Hmmmm....als ik dit allemaal zo lees is deze cottage cheese soort helemaal niet bekend hier. Wel de volvette. Vreemd. Anyway......ik zal de geinteresseerden eens blij maken.
Ten eerste een fout corrigeren: de prijs voor 200g is niet 90-99cent maar 79 cent. Valt mee dus. Excuses daarvoor.
Nu over het merk zelf:
Het merk heet Exquisa. En het is van de Fitline versie. Vreemd genoeg bestaat er in Nederland geen lightversie van Cottage cheese. Ik weet niet hoe het in belgie is.
Hieronder nog even een foto:
Zoals jullie kunnen lezen is het Duits. Dus als je dit wil kopen moet je naar de oosterburen uitwijken (tenzij het in Belgie of ander supermarkt toch bestaat), de vraag is alleen of je het daarvoor over hebt. Ik wel in ieder geval, want magere kwark vind ik niet smaken, dit wel.
Hieronder nog even de website:
Exquisa | Körniger Frischkäse
Uiteraard is cottage cheese al langer bekend, maar de naam
nieuwe eiwitbron is genoemd omdat ik het nog niet kende. Misschien jullie wel dacht ik....
Ik hoop dat de geinteresseerden waaronder Tristan C, Hiro en Beelzebab hier wat aan hebben, gaat er iemand dit ook halen? Ben benieuwd.
Even over de opmerking van /-\nabolic:
Waarom voel je je zo aangevallen dude! Heb ik iets gezegd om je te beledigen? Ik zeg gewoon de waarheid: als je een hardcore bodybuilder bent moet je niet terugdeinzen van grote hoeveelheden eten dat niet door je strot kan. Je gebruikt zelf al Brinta met water, nou dan weet je zelf wel hoe het is om door een hel te gaan. Maar het is nergens voor nodig om zo bot te reageren en het persoonlijk op te vatten. Dat hoef je ook niet te doen, want ik ken je helemaal niet.
Dit was mijn originele stuk waar jij op reageerde:
Ik weet niet hoe lang jij aan krachtsport doet, maar veel dingen smaken niet, vooral de dingen die je moet eten vlakvoor de wedstrijd. Wat dacht je van brinta met water, of een volkomen zoutloos dieet. Maar het wit van eieren (lees:eiwit) smaken ook niet, laat je die daarom ook staan? Iemand die serieus bezig is offert bepaalde dingen op. No pain no gain.
Nergens staat er iets om je te beledigen. Misschien had ik meer smileys ertussen moeten plaatsen.