Fitness Seller

Nieuwe eiwitbron ontdekt

Wat lul je? Er zijn betere bronnen imo.. steak, whey, kippenborstfilet, eieren. Wat denk je dat ik nu eet?? brinta met water ja! Haha jij suggereert dat ik niet serieus bezig ben, omdat ik cottage cheese niet lekker vind??? Vis zal ik nooit van me leven eten, ik moet gewoon kotsen bij de gedachte dat ik 1 hap zou nemen. Supplementeer verder met omega 3, maar nu ben ik niet serieus bezig omdat ik niet kots?? Ik weet waar ik mee bezig ben, probeer alles zo goed mogelijk te doen, stakker!

Temper, temper! :D

neej ik bedoel te zeggen dat als je snel aankomt je niet als eerste je vet zou moeten wegnemen uit je dieet, maar vooral de suikers en eventueel andere carbs.

IMO zijn vetten veel belangrijker voor je dan carbs

ow en btw zelfs met 0 gram carbs hoef je niet naar het ziekenhuis ;)
je kunt prima leven zonder carbs

Yeep, vetten maken niks uit, zolang je:
1) meer onverzadigde eet dan verzadigde
2) uiteraard je kcals in de gaten houdt

Als je er ook even bij vermeld waar je die hebt gehaald :p Heb zelf zitten te zoeken maar nog nergens de light/magere versie van kunnen vinden helaas. Want kwak krijg ik echt niet door me keel... helaas kan ik het ook niet met zoetstof en/of fruit mengen omdat ik in de cut zit...

??? je cut en mag geen zoetstoffen gebruiken ???

wat is daar nu weer het idee acher?

en ook fruit eten in cut....:cool:

??? je cut en mag geen zoetstoffen gebruiken ???

wat is daar nu weer het idee acher?

en ook fruit eten in cut....:cool:

Fruit eet ik alleen als ontbijt en 2de maaltijd, wegens de koolhydraten (die ik allemaal in me eerste 3 maaltijden heb geplaatst).

En laatst heb ik nog een topic gemaakt over Zoetstof. En daar zit dus Maltodextrine in. Weet niet zeker of ik dat dus elke dag savonds kan gebruiken voor het slapen gaan (wegens koolhydraten). Maar moet nog het een en ander daar over lezen dus..

Over wat voor product gaat het nou precies? (Merkneem, winkels.)

Jemig, zo houden we de spanning er wel in.

Proteine geniet groot prestiege onder bb'er, maar hij lijkt niet zo geliefd bij anderen. Ik heb begrepen dat men moet oppsassen met dierelijke eiwitten.

thanks voor de tip zal het eens proberen en wat moeten we hier verder nog over zeggen.........

leg eens uit ;) en hoevel procent vet vh totaal aantal calorieen?

even de sticky in: wetenschapsforum dan anatomie en fysiologie (bovenste sticky over vetzuren)

verder net een topic langs geweest over hoeveel gram eiwit/vet/koolhydraten nu per kg VVM

zal even kijken of ik hem snel kan vinden

Over wat voor product gaat het nou precies? (Merkneem, winkels.)

Jemig, zo houden we de spanning er wel in.

Ik heb het zien liggen in de GB onder de naam: Cottage Cheese. geloof ik.

Niet te eten! Ik heb het gelijk aan iemand anders gegeven en wat potjes kwark gekocht :D

Maar btw er zijn wel betere bronnen voor eiwitten ;) Het meeste dat ik ooit gevonden heb was iets van een 40gr eiwit per 100gram geloof ek.

Ik heb het zien liggen in de GB onder de naam: Cottage Cheese. geloof ik.

Niet te eten! Ik heb het gelijk aan iemand anders gegeven en wat potjes kwark gekocht :D

Maar btw er zijn wel betere bronnen voor eiwitten ;) Het meeste dat ik ooit gevonden heb was iets van een 40gr eiwit per 100gram geloof ek.

En dat was??
Damn, bronnen posten mag wel in dit geval, hoor.

Ik zal als ik sebiet thuis ben het even plaatsen. (ben nu even op het werk, tot 6u)

Bron is btw: Voedingsmiddelentabel van NUBEL.

Link: Voedingsmiddelentabel

En zoals je hier ( [Link niet meer beschikbaar] ) kan zien hebben de meeste vissoorten een gemiddelde van 15-20gr eiwit / 100gr.

Vlees bevat zelf nog meer eiwit zoals je hier kan zien: [Link niet meer beschikbaar]

je kunt beter zwitserse strooikaas nemen 58 gram eiwit 4 gram vet ofzo ;) alleen het stinkt heel erg

waarom zoveel eiwit in de bulk (3,5 gr per kg vvm)? Ok, ik zit nu op 4 gr per vvm ;), maar het is dacht ik nooit wetenschappelijk bewezen dat hoeveelheden hoger dan 2gr eiwit per kg vvm bevorderlijk zouden zijn voor spiergroei.

helemaal juist!

Terug
Naar boven