Fitness Seller

nieuwe foto's ronnie coleman

boforli

Huge Freak
Waardering
310
genomen op 12 juli,ziet er nog goed uit voor een oud peeke :D vooral die MM

fgg1010.jpg

kll1010.jpg

kllk1010.jpg

Huge, smooth en vochtig:).

Blijft een beest.

smooth en vochtig idd-)
maar wel huge ja.

vochtige shizzel

Groot, zoals we gewend zijn van big Ron. Hij haalt er het laatste nog van uit.

beter stopt ie met aas en zorgt ie ervoor dat ie nog een mooi fysiek over houd.

Hij zal nooit meer kunnen stoppen. Zijn hele eigen productie zal het inmiddels begeven hebben. Maar gaan minderen idd is geen slecht idee.

Vindt hem niet meer mooi.
Net een ballon

zn buik is in iedergeval niet meer zo bol als die was :D

Damn, ik ben best verast door deze foto's! Ik vind het er zo slecht nog niet uit zien voor off-season. Er zijn veel foto's langsgekomen de laatste tijd waar hij er veel slechter opstond. Weet iemand welke wedstrijd hij gaat pakken en in welk jaar?

• Topic Starter Topic Starter
Damn, ik ben best verast door deze foto's! Ik vind het er zo slecht nog niet uit zien voor off-season. Er zijn veel foto's langsgekomen de laatste tijd waar hij er veel slechter opstond. Weet iemand welke wedstrijd hij gaat pakken en in welk jaar?

geen idee,heb wel gelezen dat hij de wereld aant rondtrekken is en overal shows
Met die rug van hem gaat hij toch niet meer veel winnen ze.....

lijkt wel of zijn rug weer meer lats heeft .hoezo vochtig hij is weer fuking groot aan het worden go ronnie .denk dat hij heel wat mensen gaat verasen hier op het form die hem al afgeschreven hebben .

ja daar zat ik ook naar te kijken, lijkt wel of zn lat als zowel zn triceps weer aan het "bijtrekken" is

weer lkkr bezig zo te zien (vocht..). Zijn lat lijkt wel weer een stuk beter. Maar blijft natuurlijk om er echt iets over te zeggen met zulke foto's.

Je weet ook niet welke pose hij net ging doen, je moet het bekijken als hij ze beide aanspant.

chubby en die middel!!

Hij ziet er goed uit.............................Voor een zestig-jarige.

Mensen hier zijn echt blind.

Zijn rug word niet beter. Rechts is 1,5x zo groot als links.
Tevens zal hiuj geen wedstrijd meer doen. Wie denkt dat hij nog serieus het podium op gaat is gek.

Terug
Naar boven