Fitness Seller

nieuwe foto's ronnie coleman

Ik denk dat de enige reden dat hij nog optedens doet is omdat hij nog onder contract staat bij BSN.

Liever zo dan Levrone... want dat is echt iets waar je liever niet meer naar kijkt.

levrone ziet er naar mijn idee toch iets vrolijker uit hoor:p kan normaal verder met z'n leven... ronny daarentegen:( we zullen ze beiden eens vergelijken binnen 10 jaar...

maar tis zoals je zegt, ieder zijn mening he...;)

Ja jawel, levrone ziet er toch iets gezonder uit. Maar vanuit bodybuilding oogpunt is levrone nu een verschrikking.

Ben bang dat het idd zo is....
Iedereen kan wel doen van niet, maar die man ziet er niet gezond uit...
Valt steeds meer uit elkaar, middel is steeds groter.
En veel mensen denken dat ie zulke supergenen heeft, tuurlijk heeft ie aanleg....
Maar die mannen zitten tot de kieuwen vol hoor.......
Genen brengen je niet tot 120 kilo droog bij 1,78.....
En het lichaam kan ook maar zoveel hebben.....
Kuren hoort erbij, maar zoals het tegenwoordig gaat is niet leuk meer....
Eind jaren 80, begin 90 is bb voor mij gestorven......
Maar gelukkig zijn er nog wel leuke atleten af en toe, alleen worden die niet gewaardeerd zoals zou moeten....
Slank middel, wijde schouders... doet er niet meer toe...
Iedereen wil gedrongen padden zien met dom dikke benen en een grote kont.....
Helaas....

ben bang dat ik je mening deel.. die dikke pens etc.. vind het maar niks..
geef mij dan maar the old school BB'ers..

Ja jawel, levrone ziet er toch iets gezonder uit. Maar vanuit bodybuilding oogpunt is levrone nu een verschrikking.

das dan ne wabbe aan de andere zijde.. dan gaat hem BB nog wat belachelijk maken ook... (zie youtube filmke)
Wannebe actor.. pfff..

Hij had op zij top moeten stoppen.....
Het houd een keer op.. Maar ja hij is nou eenmaal niet de slimste..

En hij heeft verder niks anders opgebouwd.
En veel bb worden toch geboren uit onzekerheid en kunnen niet als een "normaal"mens door het leven.
Iemand als Kevin Levrone wel bijv. die is slimmer.
Ron zakt steeds verder weg...... Triest......
En ondertussen doet ie zijn lichaam ook geen goed...
Cormier gaat dezelfde kant op..... Zo jammer.....
Misschien gaat hij wel gewoon door omdat hij het super leuk vindt.
Bodybuilding is een lifestyle die je niet zomaar opzegt nadat je een mr. O. verloren hebt van Jay Cutler. Hij vindt dit wss gewoon leuk om te doen en wss heeft hij schijt aan mensen zoals jij. wie ben jij om te zeggen dat hij dit niet slim aanpakt. hij geniet gewoon van bodybuilding en hij pikt er nog een lekker zakcentje aan mee.

levrone heeft gewoon de keuze gemaakt om het in de filmwereld te gaan proberen..en daar heb je meer kans als je niet zo vol met massa loopt..
Arnold was voor zijn filmrollen ook in gewicht gedaald

levrone heeft gewoon de keuze gemaakt om het in de filmwereld te gaan proberen..en daar heb je meer kans als je niet zo vol met massa loopt..

Nou, dat excuus doet allang niet meer op, het lichaam wat hij nu heeft weerspiegelt nog geen eens een actieheld ala Stallone.

gedaald ja, maar alles door de plee gespoeld niet he!
Maar veel belangrijker: hij heeft ook nooit BB erdoor zitten trekken... :(
Levrone is een 3de rang acteur met een paar schroeven los..

Nou, dat excuus doet allang niet meer op, het lichaam wat hij nu heeft weerspiegelt nog geen eens een actieheld ala Stallone.

Hij zit nu avanaf 2005 in hollywood,.. denk dat t niet meer dan logisch is dat je jezelf eerst moet bewijzen voordat je in A films komt.
Maar hij komt vooruit :D
[Link niet meer beschikbaar]

En last but not least, zit hier wss meer geld in dan in BB,.... combineer leeftijd/gebruik/geld en ik vind dat hij een goede keuze heeft gemaakt !!

gedaald ja, maar alles door de plee gespoeld niet he!
Maar veel belangrijker: hij heeft ook nooit BB erdoor zitten trekken... :(
Levrone is een 3de rang acteur met een paar schroeven los..

gelukkig zit de ene schroef van verstand nog goed vast dan ,... om te weten waneer je moet stoppen :D

Hij was altijd runner-up ,... eeuwige 2e ,... dat gaat ook niet in de koude kleren zitten , vooral als je weet dat je m een paar keer had moeten pakken ;)

heeft iemand die fotootjes van ronnies (sterk verbeterde) tricep op musclemecca al gezien. Ik heb zelf te weinig gepost daar dus kan ze niet zien..... Kan iemand ze hier plaatsen misschien?

Grtz

er zit in wel een kern van waarheid in maar je brengt het een beetje triest om eerlijk te zijn.

wees maar blij dat jij zo slim en zeker bent.....

Hhahahahaha.. hoezo breng ik het triest..?
Is gewoon de waarheid...
En ja ik ben zeker , en slim..... Maar wat heeft dat er mee te maken....

Waarom voelt idereen zich hier altijd persoonlijk aangevaalen..??
Kijk es een dvd van de beste man...
Is toch een sukkel? Roept alleen maar de hele tijd:light weight baby!
Zit niks bij man.... geen persoonlijkheid.....

En ze zijn niet allemaal zo, maar helaas is het merendeel wel net als hem.....

Misschien gaat hij wel gewoon door omdat hij het super leuk vindt.
Bodybuilding is een lifestyle die je niet zomaar opzegt nadat je een mr. O. verloren hebt van Jay Cutler. Hij vindt dit wss gewoon leuk om te doen en wss heeft hij schijt aan mensen zoals jij. wie ben jij om te zeggen dat hij dit niet slim aanpakt. hij geniet gewoon van bodybuilding en hij pikt er nog een lekker zakcentje aan mee.

Wie ben jij om te zeggen dat ie er goed mee verdient..??
Sinds wanneer is bb een goed betaalde sport...?
En omdat ie een bentley rijd denk je dat ie super rijk is?
En als je alles gewonnen hebt wat er is.... het hoogste gehaald hebt....
Waarom dan voor minder mee doen.... Hij kan toch wel blijven trainen en de lifestyle blijven leven..
Maar je meot es inzien dat het tijd is om te stoppen met wedstrijden.... al is het alleen al om je gezondheid....

En dat ie niet slim is hoef je alleen maar zijn dvd voor te gaan zien.......
Wat een tool!

Terug
Naar boven