Fitness Seller

nieuwe foto's ronnie coleman

Aanwinst voor het forum:rolleyes:

Hhahahahaha.. hoezo breng ik het triest..?
Is gewoon de waarheid...
En ja ik ben zeker , en slim..... Maar wat heeft dat er mee te maken....

Waarom voelt idereen zich hier altijd persoonlijk aangevaalen..??
Kijk es een dvd van de beste man...
Is toch een sukkel? Roept alleen maar de hele tijd:light weight baby!
Zit niks bij man.... geen persoonlijkheid.....

En ze zijn niet allemaal zo, maar helaas is het merendeel wel net als hem.....

je hebt een goed punt gemaakt, dat wou ik zeggen.
maar de manier waarop je het brengt is enorm generaliserend, en generaliseren is wel een beetje triest vind je zelf niet.

als je zegt dat de meeste bbers voortkomen uit een onzekerheids gevoel op een bb forum is dat wel een beetje kneuzig, vooral als je de mensen zelf niet kent.

en persoonlijk aangevallen voel ik me niet door een klein jaloers onzeker mannetje die claimt dat die al op leeftijd is, zeer slim etc etc is maar zich gedraagt als een koter van 10.

Nee daar voel ik en de meesten zich hier niet door aangevallen, het verschil is gewoon te groot, alsof een een volwassen vent van 40 bij wijze van zich laat opfokken door slecht opgebouwde zinnetjes van een 10 jarig onzeker basischool leerlingetje van speciaal onderwijs.
gewoon iets om over te lachen dus.

Laatst bewerkt:
Hij had op zij top moeten stoppen.....
Het houd een keer op.. Maar ja hij is nou eenmaal niet de slimste..
En hij heeft verder niks anders opgebouwd.
En veel bb worden toch geboren uit onzekerheid en kunnen niet als een "normaal"mens door het leven.
Iemand als Kevin Levrone wel bijv. die is slimmer.
Ron zakt steeds verder weg...... Triest......
En ondertussen doet ie zijn lichaam ook geen goed...
Cormier gaat dezelfde kant op..... Zo jammer.....

ben een tijdje weggeweest maar zie dat er toch weer helderzienden bijgekomen zijn:rolleyes:
ronnie hoeft niets meer op te bouwen want die is binnen maar dat wist je zeker wel:rolleyes:
hier is een linkje voor jou www.toekomstvoorspellerforum.com

Ben bang dat het idd zo is....
Iedereen kan wel doen van niet, maar die man ziet er niet gezond uit...
Valt steeds meer uit elkaar, middel is steeds groter.
En veel mensen denken dat ie zulke supergenen heeft, tuurlijk heeft ie aanleg....
Maar die mannen zitten tot de kieuwen vol hoor.......
Genen brengen je niet tot 120 kilo droog bij 1,78.....
En het lichaam kan ook maar zoveel hebben.....
Kuren hoort erbij, maar zoals het tegenwoordig gaat is niet leuk meer....
Eind jaren 80, begin 90 is bb voor mij gestorven......
Maar gelukkig zijn er nog wel leuke atleten af en toe, alleen worden die niet gewaardeerd zoals zou moeten....
Slank middel, wijde schouders... doet er niet meer toe...
Iedereen wil gedrongen padden zien met dom dikke benen en een grote kont.....
Helaas...
.

Ja, dat vinden vele (like me) mooi idd, jammer dat je de icoon op BB gebied loopt te bashen hier, niets dan respect voor deze man!
Als je liever de figuren ziet van de jaren 80 etc, blijf daar dan, of ga naar het fitnesh-forum.nl ofzo:thumbs:, maar niet hier lopen zeiken op de prof, dat slaat nl nergens op!

Op het punt wat je aanhaalde betreft onzekerheid onder BB'ers, klopt wel een beetje, soms is dit biggorexia (muscle dysmorphia), het kan ook zijn dat je als BB'er narcistisch bent, maar denk niet dat dit anders was bij de oldskool BB'ers uit de 80'ers etc ;)
Als je het niet mooi vind, ok.., maar het slaat imo nergens op, om grote BB'ers te gaan afzeiken op een fotum, omdat jij het toevallig niet mooi vind, en ze dan uit te maken voor dom etc, alsof jij hem kent, alsof hij IRL ook altijd 'light-weight-baby' zegt etc, misschien is dat juist voor de DVD, en zet hij zo een steriotype BB neer, omdat dat juist verkoopt ;)
Maar louter iemand dom noemen, omdat hij dingen op een bepaalde manier brengt in een BB-DVD, vind ik pas dom!

Hij had op zij top moeten stoppen.....
Het houd een keer op.. Maar ja hij is nou eenmaal niet de slimste..
En hij heeft verder niks anders opgebouwd.
En veel bb worden toch geboren uit onzekerheid en kunnen niet als een "normaal"mens door het leven.
Iemand als Kevin Levrone wel bijv. die is slimmer.
Ron zakt steeds verder weg...... Triest......
En ondertussen doet ie zijn lichaam ook geen goed...
Cormier gaat dezelfde kant op..... Zo jammer.....

Kerel, hij doet het niet meer voor de eer/geld, tis gewoon zn leven, hij kan niet stoppen, maar dat ga jij waarschijnlijk niet begrijpen...... :rolleyes:

Levrone is niet slim, hij had een goed fysiek, maar hij heeft naar vernemen onze sport verraden, jammer....
Levrone gaat voor het geld, Coleman doet wat hij wilt en volgt zn drijfveren, BB! ;) Niets mis met beide, maar heeft weinig met intelligentie te maken, maar met behoefte! (btw: Coleman heeft heus wel het nodige verdiend tijdens zijn loopbaan hoor;))

Kerel, hij doet het niet meer voor de eer/geld, tis gewoon zn leven, hij kan niet stoppen, maar dat ga jij waarschijnlijk niet begrijpen...... :rolleyes:

Levrone is niet slim, hij had een goed fysiek, maar hij heeft naar vernemen onze sport verraden, jammer....
Levrone gaat voor het geld, Coleman doet wat hij wilt en volgt zn drijfveren, BB! ;) Niets mis met beide, maar heeft weinig met intelligentie te maken, maar met behoefte! (btw: Coleman heeft heus wel het nodige verdiend tijdens zijn loopbaan hoor;))[/QUOTE]

Inderdaad, die bentley komt niet zomaar op de oprit, net als die hummer, dodge srt 8 en wat meer.

Terug
Naar boven