Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja huge is hij zekers. maar begint idd steeds meer uit proportie te raken, zijn pecs zijn ook totaal weg, jammer ben wel een fan van hem.
snap alleen niet waarom hij zich zo blijft stoppen met shit als hij niet meer het podium op gaat voor een wedstrijd of heeft hij nog ergens een contract wat uitgediend moet worden?
volgens eigen zeggen zal hij toch in de toekomst een paar gptjes draaien. en ik heb mensen van verder zien komen om daar toch te winnen. maar ja die hadden geen geklapte lat.
misschien dat een aantal bodybuilders geboren worden uit onzekerheid...... Echter wat deze toppers ervoor moeten doen om dit niveau te halen, getuigd eerder van veel doorzettingsvermogen dan onzekerheid. Met andere woorden lulkoek!
Lulkoek....? Das jouw mening heh??
Als ie zo zelfverzekerd is waarom kan ie dan niet stoppen??
En hij ziet er gewoon steeds slechter uit...
Het houd eens op voor iedereen , wat is er mis met waardig ermee op te houden...??
Hij kan niks anders en hier draait zijn leven om.... Als dat weg is heeft ie niks meer.....
Zoals de meeste bb op leeftijd helaas......
En de meeste zijn uit onzekerheid geboren........
Ieder zijn mening toch?
Maar waarom is het gelijk lulkoek als jij het er niet mee eens bent..??
Jij bent het er ook niet mee eens dat Coleman gewoon doorgaat, is toch zijn keuze? Verder bestaan jouw posts ook alleen maar uit jouw mening......
Coleman blijft 8x olympia, respect voor hem
Vraag me af wanneer die dood neervalt? Wordt niet oud.... kwestie van tijd.
Hij had op zij top moeten stoppen.....
Het houd een keer op.. Maar ja hij is nou eenmaal niet de slimste..
En hij heeft verder niks anders opgebouwd.
En veel bb worden toch geboren uit onzekerheid en kunnen niet als een "normaal"mens door het leven.
Iemand als Kevin Levrone wel bijv. die is slimmer.
Ron zakt steeds verder weg...... Triest......
En ondertussen doet ie zijn lichaam ook geen goed...
Cormier gaat dezelfde kant op..... Zo jammer.....
Als ik ronnie 10jaar geleden zag, die gast zag er serieus zeer goed uit, had ook nog een goede uitstraling toen der tijd enzo...
Zijn hoofd klapt vandaag of morgen nog uit elkaar![]()
Heb je er wel eens aan gedacht dat Ronnie hard naar de 50 gaat? Stelletje ezels hier zeg...wil jou kop wel eens zien tegen de tijd dat je bijna 50 bent.wat lul je nu manHeb je er wel eens aan gedacht dat ronnie hard naar de 50 gaat? Stelletje ezels hier zeg...wil jou kop wel eens zien tegen de tijd dat je bijna 50 bent.
En logisch dat hij zijn beste tijd heeft gehad...mensen denken hier werkelijk dat hij tot zn 50-60e jaar een fysiek kan behouden zoals hij dat had toen hij de mr o titels begon te pakken. Wordt eens wakker man. En nee, ik vind het ook absoluut niet mooi, maar ik kan het iig wel begrijpen itt anderen hier.
Haha!