XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ok dan, dat is wel het geluid wat je overal een beetje hoort. De endgame is volgens mij gewoon beetje die missies doorgrinden, PVP ziet er wel aardig uit is het niet?

PvP in de beta was goed te doen, ik ben wel erg benieuwd naar de verschillende game modes die er toen nog niet waren. Ik heb echter nog niet genoeg gespeeld, je moet level 5 zijn volgens mij voor PvP.

Hoe meer ik lees hoe enthousiaster ik wordt trouwens. Pas bij level 20 begint het echt. Zo zul je iedere dag bepaalde quests krijgen met speciale strikes bijvoorbeeld, en zo komen er straks ook 6 player raids. Als ik thuis ben snel eten, trainen en dan gamen :D

Pvp is vet, ben nu level 9 kan niet wachten om vanavond na het trainen weer te speulen. Mischien is het een idee om namen op PlayStation network en Xbox vrij te geven zodat we eens een strike kunnen doen met DBBers de mijne is : chillcat345 op ps4 :p

Brigadier-yayo, wel eerder genoemd al hier. Ps4

sikimpapustu voeg maar toe
ben level 3 nu bij 5 kan je vanguard zooi pas gebruiken cant wait

Tot nu toe stelt het mij teleur.

Goede game, begrijp me niet verkeerd. Maar ze laten erg veel steekjes vallen.

PielemBrie

Add me

-Weinig vernieuwingen sinds Beta.
-Omgeving is levenloos. Gebrek aan bijv rondlopende dieren of npc's.
-Wereld is veel beperkte dan gedacht. Telkens zit je of in een missie, of in die tower, of op je kut vliegtuigje.
-Mogelijkheid zelf aan/uit zetten flashlight ontbreekt.
-Mogelijkheid om naar de kapper te gaan ontbreekt.
-Eindbazen zijn saai en langdradig. Het zijn gewoon schietschijven, pomp er genoeg kogels in 15 min lang en dat was het.
-Random events komen veel en veels te weinig voor!!!
-AI van tegenstanders zuigt, als je bijv van een lange afstand sniped dan reageren ze er niet eens op. Daarnaast hebben ze hun eigen terrein, als je in gevecht bent en je gaat over ''de lijn'' heen dan stoppen ze ineens met het vechten.

Ik kan nog wel even doorgaan...

je verwacht er volgens mij gewoon teveel van.
ik vermaak me echt prima in de game

Klopt, want het was veelbelovend. Ik heb de beta helemaal kapot gespeeld. Echter kom ik nu allemaal kleine dingetjes tegen die in mijn ogen wel in de game hadden moeten zitten. Ik hoop dat ze dit nog gaan updaten, of dat het pas begint als je een stuk verder bent. Want tot nu toe vind ik de hype overdreven.

(een hype waar ik zelf aan mee deed notabene :D)

is destiny een role playing game? ik dacht een shooter... is het vergelijkbaar met borderlands? Dat vond ik wel echt een leuke en geniale game

Klopt, want het was veelbelovend. Ik heb de beta helemaal kapot gespeeld. Echter kom ik nu allemaal kleine dingetjes tegen die in mijn ogen wel in de game hadden moeten zitten. Ik hoop dat ze dit nog gaan updaten, of dat het pas begint als je een stuk verder bent. Want tot nu toe vind ik de hype overdreven.

(een hype waar ik zelf aan mee deed notabene :D)

Pas na level 20 schijnt het echt vet te worden. Maar bijvoorbeeld wat je over de kapper zegt daar ben ik het zeker mee eens. Je hebt sowieso al heel weinig opties om je character te maken, en je kon je character ook niet eens ronddraaien. Je overige punten klinken ook wel terecht. Ik verwacht wel dat ze veel blijven updaten en dat het zeker een top game zal worden, als dat het nu nog niet is.

rmcfenschede - > IN

Zit laatste dagen zo wat te kijken naar m'n favoriete gamers die dit nu allemaal zitten te spelen maar zie nog steeds niets bijzonders. Prachtige graphics hoor daar niet van maar qua gameplay zie ik nog steeds een 13 in een dozijn shooter. Grappig hoe dat werkt zo'n hype en smaken verschillen maar er zijn zoveel interessantere titels.

Graphics vind ik ook wel meevallen eerlijk gezegd. Als ik dit bijv vergelijk met The Division of The Witcher..

Het gaat om het complete pakketje. Je hebt een RPG FPS MMO in 1.
Tot nu toe bevalt het prima, kan dan ook niet wachten om te gaan raiden met een paar maten.

Damn WoW feelings komen weer boven van 6 jaar geleden...........

Ben ik het niet mee eens, het wordt veel vergeleken met een MMO maar dat is het totaal niet.

Terug
Naar boven