XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Jongens, jullie maken de worsteling alleen maar echter!!

Daarvoor ben ik juist hier, haha. En mocht je Destiny niks vinden dan komen er over een maand of 2 genoeg andere games tegelijk uit. :D

Ik heb wat gameplay gezien... maar vind het nou niet bijzonder ofzo?
Voor mij gewoon een doorsnee FPS..

FF serieus. wat is er nou zo bijzonder aan dit spel? Ik ken wel betere FPS games..

Ik heb wat gameplay gezien... maar vind het nou niet bijzonder ofzo? Voor mij gewoon een doorsnee FPS.. FF serieus. wat is er nou zo bijzonder aan dit spel? Ik ken wel betere FPS games..
Hype Hype Hype.
Ben benieuwd of ze uit de kosten komen, 500 million USD las ik, ben benieuwd! Hoop het aan de ene kant wel, zo'n investering mag toch wat beloning hebben.

GTA 5 was eerste dag 600mil... dus kan wel.

GTA 5 was eerste dag 600mil... dus kan wel.
GTA is zowat een certitude op kwaliteit & het waarbrengen van de hype. Iedereen kent die serie ook, of je nu 12 jaar bent of 36 (zeg maar iets), elke gamer kent die serie en weet waar het voor staat.
Beetje een uitzondering dus, ze brengen ook maar 1 game uit in 5 jaar.
Ik las dat Desteny meer pre-orders had dan welke game dan ook, is dat waar?

veel hype idd.
ikzelf persoonlijk ben neutraal en heb het pakket dus gekocht omdat ik er wel iets van gehoord had.
echt van de hype heb ik niet zo heel veel meegehad...
juist hierdoor bevalt het spel me toch wel denk ik omdat je er anders meer van gaat verwachten.

GTA is zowat een certitude op kwaliteit & het waarbrengen van de hype. Iedereen kent die serie ook, of je nu 12 jaar bent of 36 (zeg maar iets), elke gamer kent die serie en weet waar het voor staat.
Beetje een uitzondering dus, ze brengen ook maar 1 game uit in 5 jaar.
Ik las dat Desteny meer pre-orders had dan welke game dan ook, is dat waar?

Dat zeggen ze zelf, of dat waar is is het 2e.

Jongens, jullie maken de worsteling alleen maar echter!!

Als je toch al een PS4 wil hebben is dit een leuke combo pack om hem nu te halen. Om nou alleen een PS4 te kopen voor Destiny zou ik zelf niet doen.

Hype Hype Hype.
Ben benieuwd of ze uit de kosten komen, 500 million USD las ik, ben benieuwd! Hoop het aan de ene kant wel, zo'n investering mag toch wat beloning hebben.

Marketing heeft heel veel gekost voor deze game. Weet niet of Sony betaald om een game bij hun console te voegen?

FF serieus. wat is er nou zo bijzonder aan dit spel? Ik ken wel betere FPS games..

Zal wel een kruising zijn tussen een MMORPG en een FPS? Is het ook een beetje te vergelijken met Fallout?

Ik ken ook zeker betere Fps games, maar het is vooral de combinatie tussen FPS met RPG elementen wat deze game zo goed maakt. Nou blijft het smaak natuurlijk maar ze hebben dit mooi gedaan. De coop shit is ook super gaaf, dat is waar het echt om draait. Samen met je maatjes levels uitspelen en nieuwe wapens en andere uitrusting kunnen halen. Ook zit er PVP in waarmee je speciale pvp punten mee kunt scoren en die uitgeven aan de Pvp gear. Ook voelt het weer een beetje aan als Halo waar ik mij ook altijd goed mee vermaakt heb. :p

Ik ken ook zeker betere Fps games, maar het is vooral de combinatie tussen FPS met RPG elementen wat deze game zo goed maakt. Nou blijft het smaak natuurlijk maar ze hebben dit mooi gedaan. De coop shit is ook super gaaf, dat is waar het echt om draait. Samen met je maatjes levels uitspelen en nieuwe wapens en andere uitrusting kunnen halen. Ook zit er PVP in waarmee je speciale pvp punten mee kunt scoren en die uitgeven aan de Pvp gear. Ook voelt het weer een beetje aan als Halo waar ik mij ook altijd goed mee vermaakt heb. :p

Idd. De losse delen van het spel zelf (fps/rpg/etc.) zijn allemaal al elders beter te vinden. Dit is echt een game waar je niet snel een genre aan moet plakken en je dus meer als het totaal van een mix van genres moet bekijken. Hoewel overhyped vindt ik het toch een meer dan uitstekende game.

Tis volgens mij wel echt belangrijk dat je dit met vrienden kunt spelen, is het niet?

Fallout x 1001254712045812!!
Wat een geweldige game was/is Fallout 3

New Vegas was ook wel leuk, alleen daar was ik sneller op uitgekeken hoewel je wel een hoger lvl kon worden dan bij 3.

Dat vond ik het enige jammere van Fallout dat je tot max lvl 20 kon worden.

Updates boys?

Net even gespeeld, maar je moet het echt met ''bekenden'' doen. Ik deed in mijn eentje de eerste missie maar dat was gewoon saai. Ten eerste omdat ik het al kende van de beta, maar vooral omdat ik alleen was. Ik wacht dus nog even tot mijn broer hem ook binnen heeft en dan gaat het wel genieten worden denk ik.

Terug
Naar boven