- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hype Hype Hype.Ik heb wat gameplay gezien... maar vind het nou niet bijzonder ofzo? Voor mij gewoon een doorsnee FPS.. FF serieus. wat is er nou zo bijzonder aan dit spel? Ik ken wel betere FPS games..
GTA is zowat een certitude op kwaliteit & het waarbrengen van de hype. Iedereen kent die serie ook, of je nu 12 jaar bent of 36 (zeg maar iets), elke gamer kent die serie en weet waar het voor staat.
GTA is zowat een certitude op kwaliteit & het waarbrengen van de hype. Iedereen kent die serie ook, of je nu 12 jaar bent of 36 (zeg maar iets), elke gamer kent die serie en weet waar het voor staat.
Beetje een uitzondering dus, ze brengen ook maar 1 game uit in 5 jaar.
Ik las dat Desteny meer pre-orders had dan welke game dan ook, is dat waar?
Jongens, jullie maken de worsteling alleen maar echter!!
Hype Hype Hype.
Ben benieuwd of ze uit de kosten komen, 500 million USD las ik, ben benieuwd! Hoop het aan de ene kant wel, zo'n investering mag toch wat beloning hebben.
Ik heb wat gameplay gezien... maar vind het nou niet bijzonder ofzo?
Voor mij gewoon een doorsnee FPS..
FF serieus. wat is er nou zo bijzonder aan dit spel? Ik ken wel betere FPS games..
Zal wel een kruising zijn tussen een MMORPG en een FPS? Is het ook een beetje te vergelijken met Fallout?

Nope, nog altijd niets over Fallout 4. Dacht echt dat het in 2014 van dat ging zijn, maar nog altijd niet.FalloutIs er iets bekend over een nextgen fallout? Daarvoor koop ik zeker een nieuwe console.
Ik heb wat gameplay gezien... maar vind het nou niet bijzonder ofzo?
Voor mij gewoon een doorsnee FPS..
FF serieus. wat is er nou zo bijzonder aan dit spel? Ik ken wel betere FPS games..

Ik ken ook zeker betere Fps games, maar het is vooral de combinatie tussen FPS met RPG elementen wat deze game zo goed maakt. Nou blijft het smaak natuurlijk maar ze hebben dit mooi gedaan. De coop shit is ook super gaaf, dat is waar het echt om draait. Samen met je maatjes levels uitspelen en nieuwe wapens en andere uitrusting kunnen halen. Ook zit er PVP in waarmee je speciale pvp punten mee kunt scoren en die uitgeven aan de Pvp gear. Ook voelt het weer een beetje aan als Halo waar ik mij ook altijd goed mee vermaakt heb.![]()
Tis volgens mij wel echt belangrijk dat je dit met vrienden kunt spelen, is het niet?
Fallout
Is er iets bekend over een nextgen fallout?
Daarvoor koop ik zeker een nieuwe console.
Fallout x 1001254712045812!!
Wat een geweldige game was/is Fallout 3