MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zomaar het idee dat ik nog maar eens even wacht met die PS4. Lees nog niet heel veel goede zaken over Destiny eigenlijk.
Is natuurlijk ook zo. Maar momenteel heb ik nog een PS3 waar ik me ook nog enigszins mee vermaak. En als ik nu een PS4 zou kopen, zou dat toch wel zijn om dat ik daar Destiny op wil spelen.
PS3 is wel mn beste aankoop ooit geweest, is echt een verveling killer. Als ik alleen ben kan ik me altijd vermaken dmv een spel of het streamen van een film.
Bij PS4 is dat dus precies hetzelfde, dus als ik ergens me geld aan uit geef doe ik het liever aan zoiets waar ik jaren plezier van heb.
Ik lees net dat Bungie al waarschuwde voor te snelle reviews omdat je dan onmogelijk de hele ervaring hebt kunnen meemaken.
Ja, ik moet zeggen dat het voor mij ook echt een prima aankoop is geweest. Enorm veel plezier van gehad. Maar op de een of andere manier ben ik er nu wel een beetje klaar mee zeg maar. Er komen niet echt vette games meer uit, en games als AC3 weten me ook niet meer echt te bekoren.
Heb momenteel deze games nog liggen, wat zou ik hier nog eens voor kunnen vragen?
![]()
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar die onzekerheid kan beide kanten op slaan en vandaar dat ik dus nog twijfel.