Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ze doelen inderdaad op de story missions. Maar die beta heb ik ook wel langer gespeeld, was alleen niet zo vet meer omdat je niet verder kon natuurlijk. Maar heb je aarde al helemaal gespeeld dan? Je gaat die eerste strike missions niet keer op keer spelen lijkt me?

Ja, de aarde heb ik inmiddels wel gezien, haha. Die strike missie is ook lang niet zo tof als andere strike missies, maar ik verklap niks, haha.

Heb nu een uur of 3 gespeeld. En heb pas 3 story missies gedaan ofzo xD

Dus je kan er zeker wel wat tijd insteken. Vind het vooralsnog heel vet!

Mm oke. Ja de aarde ken je natuurlijk al zo goed door de beta. Als je dan nu alles nog een keer gaat doen heb je het wel snel gezien. Als ze om de 2 a 3 maanden nieuwe content blijven uitbrengen kan het wel heel vet gaan worden natuurlijk.

Heb zomaar het idee dat ik nog maar eens even wacht met die PS4. Lees nog niet heel veel goede zaken over Destiny eigenlijk.

gister ps4 bundel gehaald met destiny, ik zeg doen!

400 eu geef je natuurlijk niet alleen uit voor destiny he je hebt dan gewoon een ps4 waar je de komende jaren zoet mee bent :)
destiny krijg je in principe gratis bij nu gezien die zonder spel net zo duur is.

Is natuurlijk ook zo. Maar momenteel heb ik nog een PS3 waar ik me ook nog enigszins mee vermaak. En als ik nu een PS4 zou kopen, zou dat toch wel zijn om dat ik daar Destiny op wil spelen.

ik heb zelf al een vlotte game pc waar ik een i7 voor wou kopen maar achteraf leek een ps me verstandiger.
pc blijf je bezig upgraden, instellen bla bla bla geen zin meer in.
ps3 is nu nog zeker niet mis hoor valt prima mee te gamen.
en grafisch gezien is het niet slecht

Is natuurlijk ook zo. Maar momenteel heb ik nog een PS3 waar ik me ook nog enigszins mee vermaak. En als ik nu een PS4 zou kopen, zou dat toch wel zijn om dat ik daar Destiny op wil spelen.

PS3 is wel mn beste aankoop ooit geweest, is echt een verveling killer. Als ik alleen ben kan ik me altijd vermaken dmv een spel of het streamen van een film.

Bij PS4 is dat dus precies hetzelfde, dus als ik ergens me geld aan uit geef doe ik het liever aan zoiets waar ik jaren plezier van heb.

Ik lees net dat Bungie al waarschuwde voor te snelle reviews omdat je dan onmogelijk de hele ervaring hebt kunnen meemaken.

PS3 is wel mn beste aankoop ooit geweest, is echt een verveling killer. Als ik alleen ben kan ik me altijd vermaken dmv een spel of het streamen van een film.

Bij PS4 is dat dus precies hetzelfde, dus als ik ergens me geld aan uit geef doe ik het liever aan zoiets waar ik jaren plezier van heb.

Ja, ik moet zeggen dat het voor mij ook echt een prima aankoop is geweest. Enorm veel plezier van gehad. Maar op de een of andere manier ben ik er nu wel een beetje klaar mee zeg maar. Er komen niet echt vette games meer uit, en games als AC3 weten me ook niet meer echt te bekoren.

Heb momenteel deze games nog liggen, wat zou ik hier nog eens voor kunnen vragen?

2e1r9xz.jpg

Ik lees net dat Bungie al waarschuwde voor te snelle reviews omdat je dan onmogelijk de hele ervaring hebt kunnen meemaken.

Ja dat is natuurlijk wel zo, maar die onzekerheid kan beide kanten op slaan en vandaar dat ik dus nog twijfel.

Je kunt altijd even een weekje wachten, dan zijn de meeste mensen wel aardig ver in het spel en zijn het wat betrouwbaardere ervaringen.

15 september moet ik beginnen met werken. Dus ik had eigenlijk in de planning deze week m'n vriendin even in de wacht te zetten en dan lekker mezelf helemaal de t*ring in te gamen met dat stukje kunst van Sony, maja.

Dan zeg ik, halen die hap! Van de PS4 ga je sowieos geen spijt krijgen want er komen gegarandeerd nog hele vette games. En als Destiny toch niet bevalt kun je hem voor 50 euro zo weer door verkopen.

Ja, ik moet zeggen dat het voor mij ook echt een prima aankoop is geweest. Enorm veel plezier van gehad. Maar op de een of andere manier ben ik er nu wel een beetje klaar mee zeg maar. Er komen niet echt vette games meer uit, en games als AC3 weten me ook niet meer echt te bekoren.

Heb momenteel deze games nog liggen, wat zou ik hier nog eens voor kunnen vragen?

2e1r9xz.jpg

Ja dat is natuurlijk wel zo, maar die onzekerheid kan beide kanten op slaan en vandaar dat ik dus nog twijfel.

AC3 was sowieso gewoon minder dan zn voorgangers.

Ik heb de ps4 aangeschaft 2 weken terug (last of us bundle). Zeker geen spijt van, eerst last of us gespeeld en gisteren Destiny. Alleen voor deze 2 games is hij het al wel waard voor mij. Plus ik kan rustig Netflix kijken er op. Mooi ding hoor!:)

Gisternacht level 18 aangetikt... Ik blijf het in ieder geval vet vinden, terwijl ik zelfs gisteren nog wat missies opnieuw heb gespeeld op hard.

Terug
Naar boven