Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

rmcfenschede, er staat dat ik niet kan chatten met je vanwege NAT instellingen ofzo

Yeah, level 21. Toch nog een (blue dat dan wel..) betere gauntlet gekregen door het laatste potje Crucible!
Volgende keer maar weer die level 22 strike proberen? xD

Nice. Je level toont alleen aan hoe goed je gear is toch? Want je skills levelen ook afzonderlijk.

Vanavond na het trainen misschien even uurtje ofzo spelen.

Klopt.
Is Gettothachoppa ook een DBB lid?

Nee, was een maat van me. Gast speelt volop dus zal wel snel level 29 zijn haha.

Vraagje mannen, ben level 19 nu. Gister voor het eerst potje PvP gedaan (Control). Had hoogste score van mijn team en 2e overall. Op het einde kregen een aantal mensen gear maar dit waren juist de mensen die ergens onderaan waren geindigd. Gaat dat random of ligt het ergens anders aan?

Dat gaat random.

Combined Arms
Pilot the machines of war

Lijkt erop dat er extra voertuigen zullen zijn en meer heavy ammo drops.

Vanaf 23september komt er ook iets nieuws, The Queen's Wrath, nieuwe bounties en mission modes. Rewards: Unique Legendary Gear en Unique Rare Gear. Duurt van 23sept tm 6 okt.

Combined Arms
Pilot the machines of war

Lijkt erop dat er extra voertuigen zullen zijn en meer heavy ammo drops.

Vanaf 23september komt er ook iets nieuws, The Queen's Wrath, nieuwe bounties en mission modes. Rewards: Unique Legendary Gear en Unique Rare Gear. Duurt van 23sept tm 6 okt.

Dik.

ik ga toch ook maar destiny aanschaffen haha :)

Iemand zin om vanmiddag destiny? Ben wel pas level 9. Interesse voeg me maar toe Agil3Foxx. Tot nu namelijk alles nog alleen gedaan en dat is nogal boring..

Iemand zin om vanmiddag destiny? Ben wel pas level 9. Interesse voeg me maar toe Agil3Fox. Tot nu namelijk alles nog alleen gedaan en dat is nogal boring..

Helaas vanavond pas tijd rond 21:30 ofzo. Als ik alleen zou spelen zou ik denk ik vooral PvP doen, en de strikes enz. bewaren voor wanneer je samen kunt spelen.

Helaas vanavond pas tijd rond 21:30 ofzo. Als ik alleen zou spelen zou ik denk ik vooral PvP doen, en de strikes enz. bewaren voor wanneer je samen kunt spelen.

De story is ook nog wel te doen als je soloed. Samen is het natuurlijk leuker..

Dat ding van 23 sep tot 6 okt klinkt wel interessant.

Als t maar niet dezelfde missies zijn maar dan voor een ander personage, hopelijk zijn ze creatief.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Gister lekker wat uurtjes zitten spelen, werd ik er meerdere keren uitgeknald met een error. Hopelijk komt er snel een update hiervoor want midden in een strike is het wel heel irritant.

Terug
Naar boven