MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Zei een kameraad inderdaad al. Ik heb rond de 18 Motes of light en strange coinc. Geloof dat ik er 23 moet hebben, moet lukken dus.

Zei een kameraad inderdaad al. Ik heb rond de 18 Motes of light en strange coinc. Geloof dat ik er 23 moet hebben, moet lukken dus.

En natuurlijk met random drops als je geluk hebt!

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

In vanavond vanaf 19.30

Ik ga eerst trainen straks, waarschijnlijk daarna nog wel even IN.

In vanaf 22:00, kijken of ik FWC op level 3 kan krijgen. Las ergens dat je dan drie legendary items krijgt.

Ben nu on tot 2330 of zo

Kreeg net 2 legendary engrams en 1 rare engram. Weet niet precies meer waarvoor. Het bereiken van een nieuwe vanguard rank, ofzo. Maar haalde er een exotic wapen uit. Een handcanon :roflol: - Compleet nutteloos.

In december komt er pas nieuwe content. Kan me niet voorstellen dat ik zo lang bezig bleef met steeds maar weer dezelfde levels doen. Zeker als je alles al legendary hebt, en hier en daar een exotic item.

Ik deed gister een bounty waarbij je 20 headshots moest maken met de handcannon, maar die dingen zijn vrij goed nog hoor. Je moet je alleen wel even aanpassen.

Heb nu een auto rifle met 200+ att. Hoop dat ik snel wat beters krijg. Nog steeds lvl 20 tho.

Ik deed gister een bounty waarbij je 20 headshots moest maken met de handcannon, maar die dingen zijn vrij goed nog hoor. Je moet je alleen wel even aanpassen.

Heb nu een auto rifle met 200+ att. Hoop dat ik snel wat beters krijg. Nog steeds lvl 20 tho.

Ik heb "Shadow Price" - Legendary auto rifle van 257/300 attack. Ding is werelds. Dus voor mij is die handcannon niet echt nuttig. Behalve voor die bounty dan. Reload ook veel te langzaam voor een wapen met zo weinig kogel per magazijn.

Vanavond voor het eerst een weekly heroic gedaan. Dat was wel echt vet. Pittig, maar erg tof.

Kreeg net 2 legendary engrams en 1 rare engram. Weet niet precies meer waarvoor. Het bereiken van een nieuwe vanguard rank, ofzo. Maar haalde er een exotic wapen uit. Een handcanon :roflol: - Compleet nutteloos.

In december komt er pas nieuwe content. Kan me niet voorstellen dat ik zo lang bezig bleef met steeds maar weer dezelfde levels doen. Zeker als je alles al legendary hebt, en hier en daar een exotic item.

Dit gaat zo snel nog niet.. of je moet heel veel geluk hebben.
Inmiddels al bijna level 6 cryptarch en nog geen enkele Legendary gekregen..

Hopelijk van t weekend weer wat uren pakken. Moet echt ff doorlevellen. Eindig gelukkig nog wel steeds hoog met die potjes control.

Dit gaat zo snel nog niet.. of je moet heel veel geluk hebben.
Inmiddels al bijna level 6 cryptarch en nog geen enkele Legendary gekregen..

Volgens mij is het nog niet 100 zeker dat er een verband is tussen cryptarch rank en het krijgen van legendary items uit incoherent engrams/legendary engrams?

Ik dacht ook van wel ja. Ik denk dat ik dit weekend die 6 player raid maar eens wil proberen.

gister nog ff potje geknalt met rmfenschede moest helaas na het potje eruit omdat ik vandaag om 5 uur op moest.

Ik gister eerst gewoon goed gespeeld. Toen eindelijk naar Mars, fl**ker ik er steeds uit met een error. Daarna pvp geprobeerd maar weer steeds een error. Gebeurd me wel vaker, zwaar frustrerend.

wat voor error dan?
heb tot nu toe nog nooit problemen gehad.
wel zag ik dat er gisteren een nieuwe update was maar hierna ook geen problemen?

Eerst was het ''cattle'', gister drukte ik hem uit frustratie keer op keer te snel weg om te kunnen lezen wat voor error. Geeft iets aan over de verbinding, wat vaag is want ik ga niet offline van PSN ofzo.

reset je modem ff

Ben nu niet thuis dus kan niet spelen, maar als ie het vanavond weer doet probeer ik dat even.

Terug
Naar boven