- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
trekinbami
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan dat? Mehh, al 2 legendary armor stukken en dus bijna een exotic weggeflikkerd
Members:
rmcfenschede
ShootingDemon235
Marcel
Prozaxx88
JBass24
chillcat345
sikimpapustu
En we hebben 10 groepsvolgers. Dat betekent dat er nog 3 mensen zijn die de clan niet als 'playstation clan' ingesteld hebben:
Jurgenb1990
Agil3Foxx
Sha45bs
---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------
Trouwens mijn faction Dead Orbit weer weggehaald. De gear van de normale Vanguard/Crucible verkoper is beter..
Members:
rmcfenschede
ShootingDemon235
Marcel
Prozaxx88
JBass24
chillcat345
sikimpapustu
En we hebben 10 groepsvolgers. Dat betekent dat er nog 3 mensen zijn die de clan niet als 'playstation clan' ingesteld hebben:
Jurgenb1990
Agil3Foxx
Sha45bs
---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------
Trouwens mijn faction Dead Orbit weer weggehaald. De gear van de normale Vanguard/Crucible verkoper is beter..
Vraagje, ShootingDemon235 ben ik dus. Je moet toch op de een of andere manier kunnen zien of leden van je clan online zijn lijkt me, of moet je iedereen als vriend toevoegen?
Boeit inderdaad niks. Ik zou iedereen sowieso even als friend toevoegen, dan zie je meteen of ze online zijn. En het zou natuurlijk wel vet zijn om met zijn 6en in the crucible te gaan ownen, daar heb je niet perse een clan voor nodig maar staat wel leuk.

Haha nee man, onmogelijk.Ik probeer af en toe een Level 26 Strike voor een bounty maar dat is niet te doen met 2 level 24's en een level 27. Die 6-mans raid moet nog even wachten haha.