AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Kan dat? Mehh, al 2 legendary armor stukken en dus bijna een exotic weggeflikkerd

In je vault doen volgens mij. Maar als je legendary gear vernietigd krijg je wel bepaalde onderdelen die je nodig hebt om legendary gear te upgraden.

Volgens mij wel.. toch?

Ja, volgens mij ook dus.

Yo kan ik ook ge add worden in de clan ?

Zit ik er al in btw?

Gisteren eerste Venus missie gedaan, wel vet. Hopelijk vanavond verder, nog mensen die ook nog op Venus bezig zijn? Vanavond ook weer wat potjes control aanpakken.

Members:

rmcfenschede
ShootingDemon235
Marcel
Prozaxx88
JBass24
chillcat345
sikimpapustu

En we hebben 10 groepsvolgers. Dat betekent dat er nog 3 mensen zijn die de clan niet als 'playstation clan' ingesteld hebben:

Jurgenb1990
Agil3Foxx
Sha45bs

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Trouwens mijn faction Dead Orbit weer weggehaald. De gear van de normale Vanguard/Crucible verkoper is beter..

Zal em vanmiddag ook eens even joinen dan.

Members:

rmcfenschede
ShootingDemon235
Marcel
Prozaxx88
JBass24
chillcat345
sikimpapustu

En we hebben 10 groepsvolgers. Dat betekent dat er nog 3 mensen zijn die de clan niet als 'playstation clan' ingesteld hebben:

Jurgenb1990
Agil3Foxx
Sha45bs

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Trouwens mijn faction Dead Orbit weer weggehaald. De gear van de normale Vanguard/Crucible verkoper is beter..

Net als die nieuwe Queen die er nu bij is gekomen, die gear is ook helemaal niet beter dan wat ik al heb.

Members:

rmcfenschede
ShootingDemon235
Marcel
Prozaxx88
JBass24
chillcat345
sikimpapustu

Jurgenb1990
Agil3Foxx
Sha45bs

Vraagje, ShootingDemon235 ben ik dus. Je moet toch op de een of andere manier kunnen zien of leden van je clan online zijn lijkt me, of moet je iedereen als vriend toevoegen?

Vraagje, ShootingDemon235 ben ik dus. Je moet toch op de een of andere manier kunnen zien of leden van je clan online zijn lijkt me, of moet je iedereen als vriend toevoegen?

Vind het clansysteem nog niet echt belangrijk in het Destiny systeem. Het is gewoon een manier om vrienden te maken om daarna een firegroup te creëren..
Volgens mij heb je er verder ook geen kloten aan en wordt het niet in Destiny weergegeven (buiten de clantag om).
Ik denk dat je straks met The Iron Banner wel clan pvp matches krijgt.

Boeit inderdaad niks. Ik zou iedereen sowieso even als friend toevoegen, dan zie je meteen of ze online zijn. En het zou natuurlijk wel vet zijn om met zijn 6en in the crucible te gaan ownen, daar heb je niet perse een clan voor nodig maar staat wel leuk.

Boeit inderdaad niks. Ik zou iedereen sowieso even als friend toevoegen, dan zie je meteen of ze online zijn. En het zou natuurlijk wel vet zijn om met zijn 6en in the crucible te gaan ownen, daar heb je niet perse een clan voor nodig maar staat wel leuk.

Ja sowieso moet dat wel een leuk doeltje zijn.
Met een groep van hier Crucible knallen en straks de 6-mans raid proberen :)

Ik probeer af en toe een Level 26 Strike voor een bounty maar dat is niet te doen met 2 level 24's en een level 27. Die 6-mans raid moet nog even wachten haha.

Vanavond geen train overigens, dus wie is in, in, in?!

Nice, ik ook rustdag dus lekker knallen.

Als je niet met al je andere homiez zit ja, verrader!

Waarschijnlijk wel... Moeten we maar even knallen in the crucible met zijn allen. Wel irritant dat die strikes maar met 3 spelers kan, maar snel die 6 player raid doen.

Ik speel ook actief destiny ben een lvl 25 hunter, ben ook opzoek naar mensen voor strikes, pvp en hopelijk binnenkort de raids.
Zoek ook dringend een groep voor die wekelijks raid want alleen lukt t niet.
Mijn PSN is timmehsvenja, ben iedere dag wel online.

Terug
Naar boven