AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

cool, btw die patch die ze hebben toegepast is voor de loot caves dus wapens farmen kan niet meer.
ik was zoiezo te laat toen ik las dat dit kon :P

Oh nice, lekker voor ze.

gister nog ff potje geknalt met rmfenschede moest helaas na het potje eruit omdat ik vandaag om 5 uur op moest.

Ja man, toppie weer :)

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

cool, btw die patch die ze hebben toegepast is voor de loot caves dus wapens farmen kan niet meer.
ik was zoiezo te laat toen ik las dat dit kon :P

En het is lastiger om legendary engrams te krijgen als drops. Je zult nu meer strikes etc moeten doen.
Jammer dat ze het veel te laat hebben gedaan en de vroege vogels al een complete legendary set hebben door de lootcave.. xD

Het farmen kan nog steeds wel alleen het respawnen van de NPC's is van 6 seconden op 30 seconden gezet.
Je zult dus veel langer moeten wachten..

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Xur is trouwens bij Dead Orbit as we speak! :) jammer genoeg aan het werk, vardomma.

Maat van mij speelt ook alleen strikes en pvp maar heeft al 2-3 exotic items en de rest legendary. Hij speelt dan wel 24/7 haha.

meh, om 4 uur is het weekend dus genoeg tijd weer op los te gaan op destiny haha

Pff, ik zit hier nog tot 17:30 en dan snel naar huis haha

ja maar ik werk 1,5 uur rijden vanaf huis en was hier al om 7 uur :D
dus ben pas half 6 thuis

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Gewoon een vrouwelijke collega betasten, mag je vast wel eerder naar huis. Ik doe het ook regelmatig!

haha maar dan mag je niet terugkomen:rolleyes:

Ik vind 50minuten rijden al irritant, laat staan 1,5uur.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

dus ben pas half 6 thuis

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Meer tijd voor Destiny dus

gister 2 uur naar huis ivm overdreven kutfile op de a12
maar is voor een tijdelijk project dus ik hou mn mond
en dagje thuiswerken per week geregeld dus is te doen voor 3 maanden

Ik zit hier met 2 kerels op kantoor haha, dan zit ik het wel even uit.

Haha, ja dat zou ik ook maar doen dan.. ;)

dus ben pas half 6 thuis

Dan kan je helemaal lang gamen, win win situatie!

Vanavond eerst pr zetten met deadlift.
Daarna een weekly heroic doen om 3 coins te krijgen en me fucking eerste Exotic (berhaupt legendary) item te kopen! YEAH BABYYYY

wel filmen he je pr :P

5 uur klaar, kwart over 5 thuis.

Maar moet gains maken.

Iemand die nu zin heeft om potje te spelen? het is er namelijk nog niet van gekomen om met leden van dbb samen spelen en dat wordt wel is tijd:P. Ben inmiddels level 22 hunter, ben waarschijnlijk heledag online dus voel je vrij om me toe te voegen :D Agil3Foxx

ben je werkeloos? :P

Terug
Naar boven