AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Voeg me maar toe, brigadier-yayo. Bijna level 25 Hunter.

ik ben bijna level 12, high five!

Ik lees net dat je progress tijdens de raid wordt opgeslagen, en je hem dus in verschillende sessies uit kunt spelen.

True.

Ik vond het wel iets hebben dat je 10+ uur aan een stuk moest spelen. Net als de 24 uurs races in Gran Turismo vroeger.

Ik vond het wel iets hebben dat je 10+ uur aan een stuk moest spelen. Net als de 24 uurs races in Gran Turismo vroeger.

Denk dat het gross van de spelers geen 10 uur lang achter elkaar kan spelen afgezien van misschien een dag in het weekend.

Ik ook niet hoor, maar dan was t nog bijzonder. Nu zijn t gewoon losse strikes aan elkaar geplakt.

hoe kan ik dbb toevoegen als mijn clan in destiny? ik heb al verzoek ingediend op bungie site en is geaccepteerd, maar wat nu?

op de clan pagina op bungie.net klikken op ''set as playstation clan''

Paar zeer harde games gespeeld gister met yayo en choppa!

Yea. Hopelijk vanavond nog eventjes na t trennen.

Durf maar eens!

ik kan jullie nooit joinen, krijg ik melding dat de game "too hard" is :P

Niets is too hard voor mij!!!!!

p*ssy :P

ik kan jullie nooit joinen, krijg ik melding dat de game "too hard" is :P

Niets is too hard voor mij!!!!!

Wut.

86b98453ee2e8a0113a292e9b337bcd1e8dffb663c0e9490e96c79340f6c1018.jpg

Heeft iemand al een exotic bounty? Ik lees er verschillende dingen over, bv dat ze random zijn maar ook dat je zoveel mogelijk vanguard bounty's tegelijk moet inleveren. Ik lees dan ook dat de wapens niet erg bijzonder zijn, dat maakt het wat minder erg dat ik er nog steeds geen heb.

Heeft iemand al een exotic bounty? Ik lees er verschillende dingen over, bv dat ze random zijn maar ook dat je zoveel mogelijk vanguard bounty's tegelijk moet inleveren. Ik lees dan ook dat de wapens niet erg bijzonder zijn, dat maakt het wat minder erg dat ik er nog steeds geen heb.

Die NPC die vrijdags en zaterdags verschijnt die mot je hebben. Kan je volgens mij met Motes of light en strange coins exotic gear kopen.

Terug
Naar boven