JBass
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Destiny schijnt een shit spel te zijn, geen idee of ik er €400,- aan wil verspillen.
Hoop alleen dat ze toch nog wat nieuwere dingen erbij verzinnen wat constant de dezelfde missies, tja..Die Level 26 Strike op de Maan (Summoning Pits) kun je doen na een Exotic Bounty, dus die zit sowieso niet in betaalde DLC.
Nu ik het filmpje verder kijk laat hij allemaal dingen zien die je nu gewoon kunt doen zoals de Nexus en de VOG.
Mag hopen dat dit gratis content wordt, voor DLC verwacht ik wel nieuwe planeten e.d.

Destiny schijnt een shit spel te zijn, geen idee of ik er 400,- aan wil verspillen.
Het is in ieder geval niet zo geweldig als gehoopt. Ze weten het mooi te brengen met die verschillende planeten, maar het zijn eigenlijk maar een paar verschillende levels. Daarnaast zijn de planeten vrijwel gelijk maar dan met een paar andere kleuren. Daarnaast begint het vreselijk irritant te worden om keer op keer terug te moeten gaan naar de Tower voor bijvoorbeeld bounties aangezien je dan weer 5 minuten naar een laadscherm zit te staren.
Nieuwe content betekent voor Bungie gewoon dezelfde missies met een andere naam. Nou wil ik best dezelfde missie keer op keer doen als ik daarvoor wordt beloond, maar ze hebben het zo aangepast dat je voor de Legendary gear van de Queen geen Ascendant Shards meer krijgt, lekker lullig.