MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ik doe ook wel mee, ik kan in principe de hele avond.

In.

Destiny schijnt een shit spel te zijn, geen idee of ik er €400,- aan wil verspillen.

Ben nog even aan t eten, kom zo online.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Destiny schijnt een shit spel te zijn, geen idee of ik er €400,- aan wil verspillen.

Zou ik nu nog niet doen. Het is wel vet maar het lijkt erop dat het nog 2-3 weekjes leuk is en dan is het toffe er wel vanaf. Of ze moeten met echt nieuwe dingen komen, ipv dezelfde missies een andere naam te geven.

Heb me er nu twee weken prima mee vermaakt maar begin er langzamerhand wel een beetje op uitgekeken te raken. Pvp blijft wel leuk zo af en toe, maar verder is er niet echt een doel meer.. Ja level 30 bereiken en dan wachten op de uitbreiding en weer 30 euro lappen. Maar toch het spel heeft gewoon iets wat me zo aantrekt en ben nog steeds blij met me aankoop :) Hoop alleen dat ze toch nog wat nieuwere dingen erbij verzinnen wat constant de dezelfde missies, tja..

Internet dondert echt constant uit. Word echt fucking gek hier.

ik begin het spel saai te vinden. heb gister killzone gehaald en omg die graphics zien er echt gelikt uit.
een flink stuk mooier dan destiny is wel leuk om te zien wat de ps4 kan.
merk wel dat de ps4 een stuk meer moeite heeft met killzone (fan draait een stuk harder in de game)
maar goed ff weekje killzone mischien dat ik destiny daarna weer leuker vind.

Mag hopen dat dit gratis content wordt, voor DLC verwacht ik wel nieuwe planeten e.d.

:roflol:haha gratis..

Zolang ik nog geen level 29 ben en de raid niet gehaald heb (heroic daargelaten) heb ik nog genoeg om naar uit te kijken. Het herhalen van missies is met elke MMO.
Nooit WoW of GW2 gespeeld? Eindeloos Daily quests of events doen om dingen te verzamelen/groepen kapot te knallen, dat is nou een MMO.
De is er gek op, de ander begint het gauw te vervelen. Dat kan. Ik vind de mix van MMO/FPS fantastisch aangezien ik gek ben op beide genres.

En bij beide spellen (WoW en GW2) werd het pas beter met de gameplay na vele patches/updates, zoals nu bij Destiny gaande is.
Tevens is de game-ervaring veel mooier als al de mensen die het uit willen proberen en er niets aan vinden weg blijven..
Dat zijn ook vaak de mensen die bij een strike/raid na 5x doodgaan leaven.

Die Level 26 Strike op de Maan (Summoning Pits) kun je doen na een Exotic Bounty, dus die zit sowieso niet in betaalde DLC.

Nu ik het filmpje verder kijk laat hij allemaal dingen zien die je nu gewoon kunt doen zoals de Nexus en de VOG.

Edit: Ik snap het al. De meeste kun je gewoon doen op een paar na waar ''Expansion required'' staat. Die zullen wel in DLC zitten dan maar dat zal niet het enige zijn lijkt me.

Die Level 26 Strike op de Maan (Summoning Pits) kun je doen na een Exotic Bounty, dus die zit sowieso niet in betaalde DLC.

Nu ik het filmpje verder kijk laat hij allemaal dingen zien die je nu gewoon kunt doen zoals de Nexus en de VOG.

Geen idee, heb het filmpje nog niet bekeken. Zag'm op de Destiny FB pagina staan.

Niet veel bijzonders in het filmpje, wat nieuwe Strikes en Missies en MP modes en heel veel dingen die je nu al kunt waarbij staat requirements not met.

Het is in ieder geval niet zo geweldig als gehoopt. Ze weten het mooi te brengen met die verschillende planeten, maar het zijn eigenlijk maar een paar verschillende levels. Daarnaast zijn de planeten vrijwel gelijk maar dan met een paar andere kleuren. Daarnaast begint het vreselijk irritant te worden om keer op keer terug te moeten gaan naar de Tower voor bijvoorbeeld bounties aangezien je dan weer 5 minuten naar een laadscherm zit te staren.

Nieuwe content betekent voor Bungie gewoon dezelfde missies met een andere naam. Nou wil ik best dezelfde missie keer op keer doen als ik daarvoor wordt beloond, maar ze hebben het zo aangepast dat je voor de Legendary gear van de Queen geen Ascendant Shards meer krijgt, lekker lullig.

Het is in ieder geval niet zo geweldig als gehoopt. Ze weten het mooi te brengen met die verschillende planeten, maar het zijn eigenlijk maar een paar verschillende levels. Daarnaast zijn de planeten vrijwel gelijk maar dan met een paar andere kleuren. Daarnaast begint het vreselijk irritant te worden om keer op keer terug te moeten gaan naar de Tower voor bijvoorbeeld bounties aangezien je dan weer 5 minuten naar een laadscherm zit te staren.

Nieuwe content betekent voor Bungie gewoon dezelfde missies met een andere naam. Nou wil ik best dezelfde missie keer op keer doen als ik daarvoor wordt beloond, maar ze hebben het zo aangepast dat je voor de Legendary gear van de Queen geen Ascendant Shards meer krijgt, lekker lullig.

Eens over het laadscherm en de planeten, maar ik vind het nog veel te vroeg om daar het spel/Bungie aan te vallen.
Ik wacht de DLC even af.

Bij de nieuwe update wordt Legendary engram ook een Legendary item, dat dan weer wel :)

Ja, aan de ene kant een goeie zaak die update, aan de andere kant heb je zo binnen de kortste keren volledige legendary gear. Dan nog even spelen voor exotics en dan ben je klaar.

Ik blijf het voorlopig nog wel spelen hoor, wil natuurlijk ook de VOG halen enzo en de PvP is ook cool, maar zijn genoeg minpuntjes te vinden om het geen topgame te noemen. En de DLC moet wel echt iets nieuws brengen anders is het echt geldklopperij.

Terug
Naar boven