Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Die bta vond ik al zo vet om te spelen dat ik echt niet kan wachten om ermee te beginnen. Ik mag toch hopen dat ze, na de bta test wel weten hoeveel drukte ze kunnen verwachten en hier hun servers op instellen. Al zal ik niet raar opkijken als het weer een puinhoop wordt zoals met alle releases van grote titels.

Die bta vond ik al zo vet om te spelen dat ik echt niet kan wachten om ermee te beginnen. Ik mag toch hopen dat ze, na de bta test wel weten hoeveel drukte ze kunnen verwachten en hier hun servers op instellen. Al zal ik niet raar opkijken als het weer een puinhoop wordt zoals met alle releases van grote titels.

:o:o:o:o:o:o:o:o

ps4 en destiny is 450 samen

dat overweging

goeie man als je dat doet inderdaad

kan hem ook gewoon voor de ps3 halen natuurlijk

heb zelf alleen een HD tv, geen full hd oid, dus weet niet of ik daar voordeel van heb op de ps4.

ps4 is wel een grotere upgrade tov ps3 dan 720p->1080p

hoop ik iig weet geen bips van console specs en performance tegenwoordig

Nee moet ook weer ff gaan lezen eigenlijk

60fps is nogal belangrijk volgens mij tov 30fps. Maar straks gaan de vette games waarschijnlijk alleen nog maar op de next gen uitkomen, dus dan zou je toch over moeten stappen. The Witcher 3 komt bv alleen op de PC, XONE en PS4.

je bent zelf een witcher

mja ff in de gaten houden, kheb nu nog sowieso die AC3 om een tijdje te playen en eventueel AC4 ook nog. Blijf toch wel gamen op die consoles denk ik, maar ja, als ik bv 40 uur ga werken per week, dan is het ook niet meer echt de moeite.

Haha.

Ik zit ook 40 uur per week op kantoor maar ga Destiny echt wel kapot spelen denk ik. Vind wel ergens wat tijd.

Het duurt niet lang meer of we kunnen beginnen aan Destiny :)

The Witcher, heeft iemand die laatste gameplay demo al gezien? Die game wordt echt sick :heart:

Het duurt niet lang meer of we kunnen beginnen aan Destiny :)

The Witcher, heeft iemand die laatste gameplay demo al gezien? Die game wordt echt sick :heart:

Ik kan niet wachten! Straks als ik thuis ben even pre-orderen.

En de Witcher lijkt me ook vet, al heb ik die gameplay demo niet helemaal uitgekeken. Ga hem sowieso halen.

Grote kan dat ik die ook ga halen.

Jeej, dinsdag komt mn PS4 + Destiny pack binnen!

Heb er nu al zin in. Verveel me de laatste dagen kapot om het trainen heen xD

Get a job. Zal wel de enige zijn, maar heb wat gameplay vids zitten kijken maar vind het nou niet echt boeiend ???

Je moet het gewoon spelen. Ik vond in eerste instantie de gameplay vids ook niet spectaculair, maar toen ik eenmaal de alpha en beta had geprobeerd was ik verkocht. Kan niet wachten tot dinsdag! Woensdag ziek melden op school denk ik zo.:D

Terug
Naar boven