Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ja alleen wordt de droprate omlaag geschroefd.

Wie weet ga ik straks wel The Iron Banner spelen en worden er clanwars etc. georganiseerd.

Kijk dat klinkt wel een stuk beter, iig een reden om te blijven spelen.

Ik heb al redelijk wat Legendary gear, het gaat nu vooral om Exotics en upgraden.

Kijk dat klinkt wel een stuk beter, iig een reden om te blijven spelen.

Ik heb al redelijk wat Legendary gear, het gaat nu vooral om Exotics en upgraden.

Ik heb kats nog geen enkele legendary. Schandalig.
Nu mijn vanguard rep aan het binnenhalen, want heb al redelijk wat marks..

Ik heb er ook wat meer uren inzitten, duurde bij mij ook vrij lang. Ben je wel aangesloten bij zo'n groep? Dan kun je daar gewoon Legendary gear kopen, of bijvoorbeeld afgelopen weekend met je Strange coins.

Ik heb er ook wat meer uren inzitten, duurde bij mij ook vrij lang. Ben je wel aangesloten bij zo'n groep? Dan kun je daar gewoon Legendary gear kopen, of bijvoorbeeld afgelopen weekend met je Strange coins.

Nee heb ik bewust niet gedaan. Was member van de Dead Orbit, maar ga nu bij de normale vendor Vanguard gear kopen. Duurt alleen stuk langer voordat je rank 2 met reputation bent..
Ga vanaf nu veel Strikes, patrols en Vanguard bounty runs doen.

f**k waarom is dit niet op PC? Zo'n dure game en niet eens een PC versie.. zonde.

is niet goed genoeg voor op de pc :P pc masterace jwz

Heeft Bungie nu iets gedaan aan de punten/kdratio ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, dat is puur toeval.

Als het rpg gedeelte nou was zoals in Fallout 3 dan was het een epic game.
Dus eigenlijk Fallout 3 maar dan online.

Jep , speel alleen voor de exotics & upgraden nu daarna afwachten op nieuwe dingetjes....

Wie Venus missie

Legendary drops zullen toch wel veel zeldzamer worden, lijkt me?

Op Reddit stond overigens een heel stuk, dat Destiny veel meer verhaal had, maar dat het van hogerhand is ingekort, omdat de doelgroep dat zogenaamd niet leuk zou vinden. Daarom klopt er geen reet van de helft van de storyline. Cutscenes die volgen na cutscenes, die er oorspronkelijk inzaten en er dus gewoon uit zijn uitgeknipt. En bijvoorbeeld de nutteloosheid van de factions.

Lijkt me heel sterk. Het lijkt me logischer dat ze het verhaal in delen moesten knippen om zo geld te kunnen blijven verdelen dmv DLC.

Wat Legendary drops betreft, ik heb iig gelezen dat je die nu ook gaat krijgen als rewards bij daily heroic missions enz. dus dan kun je er redelijk wat krijgen. En als je voor iedere Legendary engram nu minstens Legendary of hoger items krijgt kan het snel gaan allemaal.

Net dat stuk op Reddit gelezen, klinkt wel heel slecht allemaal als dat waar is zeg.

Laatst bewerkt:
Lijkt me heel sterk. Het lijkt me logischer dat ze het verhaal in delen moesten knippen om zo geld te kunnen blijven verdelen dmv DLC.

Wat Legendary drops betreft, ik heb iig gelezen dat je die nu ook gaat krijgen als rewards bij daily heroic missions enz. dus dan kun je er redelijk wat krijgen. En als je voor iedere Legendary engram nu minstens Legendary of hoger items krijgt kan het snel gaan allemaal.

Net dat stuk op Reddit gelezen, klinkt wel heel slecht allemaal als dat waar is zeg.

Idem dito. Jammer dat ze (mocht dit het geval zijn) in het spel hebben zitten knippen.
Maar :

That may be cold comfort right now for some. For me, I see a game that has given me hours of fun throughout a relatively light-on-games September, before the onslaught of Q4 really gets underway. I see flashes of brilliance and plenty of potential. Don't expect things to turn around right away; whatever content is being prepared for the first two expansions is already deep in development with no good way to go back to the drawing board. But with a little patience, it'll get there. Eyes up, guardians. :)

Tsja, als ze er nu echt al zo in hebben lopen knippen lijkt het me sterk dat ze het er dan alsnog in willen gaan doen. Ik heb het vermoeden dat de DLC enorm gaat tegenvallen met een paar nieuwe wapens en wat nieuwe missies en strikes die identiek zijn als de huidige.

Daarnaast zullen ze toch alle spelers vast moeten houden anders gaat iedereen gewoon de nieuwe games spelen die uit gaan komen en blijft Destiny liggen.

Vanavond in om 10 en morgen heel de avond. Moet zeggen dat ik wel hoop dat t sneller leuk gaat worden.

Ik kijk alleen nog uit naar die Raid aangezien die echt anders en supervet schijnt te zijn. Dus als iedereen even doorlevelt kunnen we die doen. Minstens level 26 zijn iig.

Raid is indd wel het leukste om te doen want verder vind ik het allemaal al een beetje saai worden.
Maar wanneer ik lvl 30 heb bereikt en alles gemaxt heb denk ik dat raid voor mij ook afgelopen gaat zijn..

Terug
Naar boven