MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Moet lvls. Amper tijd.

Gister de Weekly Heroic geprobeerd op Level 28 voor 9 Strange coins maar was nog iets te moeilijk. Maar het was een stuk leuker om te proberen, en uiteindelijk de level 26 te halen, dan alle missies doorlopen op level 20 omdat je ze snel klaar wilt hebben.

Wat een verhaal zeg.. Intern is er veel gebeurd bij Bungy.
Er is veel in het verhaal geknipt door druk van hogere hand (lees Activision, lees geld).
Zo zou er ook nog een andere faction zijn met speciale gear etc..

Ze hebben alles wat de game tof zou maken weggehaald, hoe komen ze erop.

De game is nog steeds een dikke prima, maar het had echt fantastisch kunnen zijn als ze nog een halfjaar met het uitbrengen hadden gewacht en de storyline etc compleet hadden gelaten.
Zo waren er ook nog veel meer planeten/gebieden (Europa Jupiter Pluto)

Een dikke prima inderdaad, het had echt geweldig kunnen zijn. En om dan te lezen dat de content er ook gewoon was maar dat ze het weer hebben geschrapt is echt te gek voor woorden.

Eigenlijk had Destiny gewoon een Mass Effect MMOFPS moeten worden. Het is uiteindelijk een futuristische Call of Duty geworden. Fantastische mechanieken, weinig interessante gear en verhaal.

Eigenlijk had Destiny gewoon een Mass Effect MMOFPS moeten worden. Het is uiteindelijk een futuristische Call of Duty geworden. Fantastische mechanieken, weinig interessante gear en verhaal.

Dit ook echt. Ik krijg steeds betere gear maar het ziet er allemaal even saai uit.

Dit ook echt. Ik krijg steeds betere gear maar het ziet er allemaal even saai uit.

Dead Orbit set ziet er wel vet uit tbh, maar ik snap wat je bedoeld.
Shiny wapens en gear met enchanting. Maakt het allemaal iets specialer..
Ook een verschil tussen PVE en PVP gear was leuk geweest.

Tsja, ik zit bij New Monarchy en ben nu bezig voor de Vanguard.

Je hebt wel zogenaamde Crucible en Vanguard gear, maar snap t verschil niet echt. Je kunt toch gewoon hetzelfde wapen overal gebruiken.

Ach ja, blijf het nog wel even spelen iig, wil toch sowieso level 30 halen en de Raid op het moeilijkst halen.

Tsja, ik zit bij New Monarchy en ben nu bezig voor de Vanguard.

Je hebt wel zogenaamde Crucible en Vanguard gear, maar snap t verschil niet echt. Je kunt toch gewoon hetzelfde wapen overal gebruiken.

Ach ja, blijf het nog wel even spelen iig, wil toch sowieso level 30 halen en de Raid op het moeilijkst halen.

Ja precies. Er zit geen verschil in door speciale adds, dat is raar. Het maakt geen reet uit wat voor gear je aandoet in PVE/PVP, terwijl je wel kunt raiden of hardcore pvp'en straks (The Iron Banner).
Jouw laatste zin geldt ook voor mij.

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Cryptarch:

Roses are red
Your item is blue
Your engram was purple
Sucks to be you

:''''''') story of my life.

Haha inderdaad. Maar dat wordt wel gefixed in ieder geval. Lees net dat de eerste al level 30 is, gast heeft er 100+ uur opzitten met 3 characters.

Wie is in vanavond?

G, Zometeen al?

Ja ben nu online

Wie is in?

Iemand in voor strikes?

Ben al weer een goed deel van m'n dag bezig met m'n router-instellingen zo aan te passen dat deze een beetje corresponderen met Destiny. Krijg continu die beaver/cattle error.

Terug
Naar boven