AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

eindelijk level 20 bereikt, maar hoe level ik nu verder? Moet ik light gear vinden om te kunnen levelen? Experience maakt niets meer uit nu?

Light gear inderdaad. Als je je cursor over je level 20 icoon aan de linkerkant houdt verschijnt er een balk, als die vol is (door experience) krijg je een mote of light. Het maakt nog wel uit dus maar om te levelen moet je betere gear vinden.

okee thanks, zit al dicht tegen level 21 aan denk ik :)

Dat kun je zien aan de rechterkant van je character in het options menu, ook even met je cursor overheen gaan.

Heb nu al fucking zin om weer te spelen.

Niks er van draak! Goooodverdommeeee doe me een lol maaaannnnn!

Ik ga een poging wagen wat gewichten heen en weer te bewegen vanavond.

Eindelijk 26. Kom in de buurt van de raid vardommaa! :D

K ook. Wel rond half 10 thuis denk ik voor nog een paar harde potta's!

Half 10 moet wel lukken ja

---------- Toegevoegd 7 October 2014 om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst 6 October 2014 om 13:47 ----------

Suros Regime gekregen met PvP :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga morgen sowieso weer flink wat uurtjes maken!!

Gisteren de raid afgemaakt, kreeg alleen 3 shards en een shader...

Xur is ook weer in de tower, verkoopt een exotic sniper. Maarja aangezien je maar 1 exotic mag equippen heb ik er geen zak aan, ik ga mijn exotic auto rifle niet wegdoen. Hetzelfde geldt voor exotic chest, moet ik eerst mijn helm weer wegdoen.

@ JBass, ook bij de raid schijnt het random te zijn wat je krijgt. Als je de raid op hard uitspeelt heb je kans op de Vex rifle die ziek goed is, maar je krijgt hem niet gegarandeerd.

Was het wel vet? Of gewoon een hoop bekende strikes achter elkaar ofzo?

Edit: lees net dat die sniper rifle waarschijnlijk het beste, meest op, wapen in de game is, toch maar even halen haha.

Laatst bewerkt:
Xur is ook weer in de tower, verkoopt een exotic sniper. Maarja aangezien je maar 1 exotic mag equippen heb ik er geen zak aan, ik ga mijn exotic auto rifle niet wegdoen. Hetzelfde geldt voor exotic chest, moet ik eerst mijn helm weer wegdoen.

@ JBass, ook bij de raid schijnt het random te zijn wat je krijgt. Als je de raid op hard uitspeelt heb je kans op de Vex rifle die ziek goed is, maar je krijgt hem niet gegarandeerd.

Was het wel vet? Of gewoon een hoop bekende strikes achter elkaar ofzo?

Edit: lees net dat die sniper rifle waarschijnlijk het beste, meest op, wapen in de game is, toch maar even halen haha.

Haha icebreaker! Beestenwapen. Auto refill van magazijn, enemy kan AOE damage doen als je hem killed en kogels die misgaan gaan soms automatisch weer je magazijn in.
Ik haal hem ook straks en (misschien) de exotic helm.

Exotic helm voor de hunter heb ik al. Heb die engram gehaald voor motes of light maar kreeg een titan helm, heb die stuk gemaakt.

Ik heb die helm vorige week gekocht, strange coins genoeg namelijk. Suros Regime gekregen met PvP, maar daar loopt iedereen al mee rond.

hoeveel kost die gekke sniper?

Terug
Naar boven