Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ah oke. Wil wel raiden vrijdag maar ben dan bij een maat gamen die nog veel te laag is, dus plek vrijhouden is niet nodig

Aight cool. Zie je wel in de chat verschijnen.

Was deaud

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Xúr my man!
Icebreaker en Obsidian Mind. BOTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Zag het. ZIEEEEEKKK

brb 3 icebreakers kopen :p

Krijg ik deze week net die icebreaker verdomme.
Ach ja, Coins uitgespaard:-)
Gisteren nog eens geraid en opnieuw black hammer gekregen terwijl ik hunger of crota wil :-(

Krijg ik deze week net die icebreaker verdomme.
Ach ja, Coins uitgespaard:-)
Gisteren nog eens geraid en opnieuw black hammer gekregen terwijl ik hunger of crota wil :-(

Vind zelf de Hezen Vengance superchill door de clusters. Het voordeel van HoC is de tracking..

black hammah all the way, machtig apparaat

True that

eigenlijk is ie alleen kut op valus d'ark (of hoe je het ook schrijft :p) omdat die zo'n epic klein hoofd heeft, en bij phaggot, al kan die indien je m elke keer stunned wel werken

Ging lekker gisteren en toch redelijk wat shards gekregen.
Vanavond de hard raid, f**k yeah!

Had jij nou wéér de Faithbringer Vince? Potdomme.

3 nightfalls gedaan en alleen maar crap gehad waaronder 7 ascendant shard. Jeuj!

Ging lekker gisteren en toch redelijk wat shards gekregen.
Vanavond de hard raid, f**k yeah!

Had jij nou wéér de Faithbringer Vince? Potdomme.

Ja ging wel redelijk, alleen moesten we er ff inkomen. Ben benieuwd naar vanavond, hij is er om 7 uur

en jup, had hem weer. Which is nice, want ik wil er 3, maar wel zuur voor jou

3 nightfalls gedaan en alleen maar crap gehad waaronder 7 ascendant shard. Jeuj!

lucky you :P

Ja ging wel redelijk, alleen moesten we er ff inkomen. Ben benieuwd naar vanavond, hij is er om 7 uur

en jup, had hem weer. Which is nice, want ik wil er 3, maar wel zuur voor jou

Haha geen probleem man, komt vanzelf wel. Tevens schiet de de VoC ook heerlijk in Crota's End.
De Faithbringer is gewoon super relaxed in het eerste stuk.

It's live! Kom zo maar id chat

Toch een eind gekomen. Nu zorgen dat er minimaal 4 level 32 zijn.

Terug
Naar boven