XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ik heb wel een oplossing voor mijn geldprobleem gevonden. Gewoon bij Bol.com bestellen en over een paar weken betalen :D Wel 65 euro daar maarja.

Wel mooie prijs 399 ps4 + destiny.
Twijfel nu toch wel een beetje. :p

Add me:

PielemBrie

Als ik me oude xbox 360 nog voor 100 euro verkocht krijgt met al die zooi erbij, ga ik hem denk ook maar halen hihi :p

Ga waarschijnlijk morgen even naar de Mediamarkt om 'em te halen, twee vrienden hebben ook die combo al gehaald. Weet alleen niet of m'n huidige headset daar nog op past.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Krijg wss nog 250 voor ps3, 10 goeie games en een headset. Best nice.

Ga waarschijnlijk morgen even naar de Mediamarkt om 'em te halen, twee vrienden hebben ook die combo al gehaald. Weet alleen niet of m'n huidige headset daar nog op past.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Krijg wss nog 250 voor ps3, 10 goeie games en een headset. Best nice.

Op ps4 kan je elke headset aansluiten toch? Dus hoeft niet eens van Sony/Playstation te zijn.

Klopt volgens mij virusje. In het begin waren er echter veel headsets die nog niet werkten maar dat moet allang opgelost zijn.

En schijnbaar zit er bij die pack gewoon een bij.

Zo'n klein oortje is dat neem ik aan, zat ook bij de losse PS4. Die heb ik steeds gebruikt met BF4, communiceert prima en het geluid gewoon door de boxen of je tv.

Ik krijg ineens het gevoel alsof Destiny de hype niet waar kan gaan maken. Ik wordt iig nergens overspoeld met enorm enthousiaste mensen. Zijn er hier al mensen aan het spelen?

Zit nu even de stream op Gamekings te kijken. Ze zeggen daar dat de PvE zo'n 5uur duurt. Dan vraag ik me echt af hoe dit spel zo enorm groot zou moeten zijn. Ja je kunt blijven looten, maar je gaat niet 100x hetzelfde level spelen voor een wapen met 1 attack erbij als dat het enige is wat je nog moet doen.

Zo'n klein oortje is dat neem ik aan, zat ook bij de losse PS4. Die heb ik steeds gebruikt met BF4, communiceert prima en het geluid gewoon door de boxen of je tv.

Ik krijg ineens het gevoel alsof Destiny de hype niet waar kan gaan maken. Ik wordt iig nergens overspoeld met enorm enthousiaste mensen. Zijn er hier al mensen aan het spelen?

Zit nu even de stream op Gamekings te kijken. Ze zeggen daar dat de PvE zo'n 5uur duurt. Dan vraag ik me echt af hoe dit spel zo enorm groot zou moeten zijn. Ja je kunt blijven looten, maar je gaat niet 100x hetzelfde level spelen voor een wapen met 1 attack erbij als dat het enige is wat je nog moet doen.
Heb hetzelfde gehoord van veel vrienden. Hype is niet waargemaakt vooralsnog.
Het is enorm veel grinden en nauwelijks de MMO elementen die de meesten hadden verwacht.
Je bent vooral met kleine teams bezig, geen grootschalige gevechten of wat dan ook. Wellicht komt dit later met patches :)

In de beta vond ik het wel enorm vet met 3 man zo'n missie doen met die enorme spin, en dan later kwam je bij zo'n vliegende vijand, daar was de muziek ook echt prachtig. Maar dat was vooral de eerste keer heel vet, en ik vraag me af hoe ze dat vast gaan houden.

Daarnaast heb je natuurlijk de PvP, maar waar ik echt enorm halo van was op de eerst xbox, samen met vrienden spelen op 2 tv's vond ik de PvP van Destiny maar matigjes. Van mij mogen ze veel meer van Halo jatten als dat het spel beter maakt.

De eerste uitbreiding komt ook al uit in december, dus dat laat wel zien dat de content maar beperkt is nu.

Goede game, maar niet revolutionair dus?
Wanneer gaan we echte grote stappen zien in de game wereld, of zijn die tijden voorbij. :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zou wel revolutionair moeten zijn ja maar daar lijkt het niet echt op nee. Ook dat je in de PvP normaal allemaal met dezelfde stats speelt vind ik een tegenvaller. Alleen met die special events speel je met je eigen armor en weapons. Maar even afwachten wat de ervaringen morgen zijn, dan wordt vast meer duidelijk.

Nikkus, je gaat me niet vertellen dat ik die PS4 niet meer hoef te halen toch?

5 uur? Dan doe ik toch iets verkeerd. Ben nu zo'n 13 uur bezig en ga zo de 2 strike missies op venus doen en daarna begin ik aan mars. Die gasten doen alleen zeker de noodzakelijke missies om verder in de story mode te komen? Terwijl de strike missies echt het vetst zijn.

Terug
Naar boven