AndroidHealthClinic

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik voelde niks bijzonders na het zetten... nee er was niemand bij me...maar dat was toevallig zo normaal wel..heb trouwens nu zo een Humapen moet straks effe naalden halen ervoor dan werkt dat wat makkelijker...

net getraind en 3.75 iu insuline gezet samen met 2 iu hgh...voel nog niks bijzonders... zit nu aan mn shakie over een 30 a 45 minuten ga ik weer eten...als er bijzonderheden zijn horen jullie het als eerste..

moet nog eens kijken hoe ik dat ga doen ben om 9 uur thuis en ga om 10.30 naar bed dat word puzzelen.

moet ie later naar zn nest gaan...

hahhaahaha ik kan niet eerder trainen want ik kom pas tegen 7 uur thuis en meteen naar de sportschool tja dan ben ik rond 9 uur thuis fris gewassen en al en ja ik ga toch om 10.30 naar bed want de volgende morgen gaat om 5.15 uur de wekker.....

fock, wat doe jij voor slavenwerk dat je 5:15 opstaat en pas 19:00 thuiskomt..?
Misschien slin meenemen naar sportschool (30 min winst..?) en half uurtje later
gaan slapen,enkel op sportdagen.

idd tijd voor een andere baan :D

gister heb ik me gewogen, ben inmiddels 5 kilo zwaarder dan 2 a 3 weken terug...

goed bezig...hoeveel kg in totaal nu?

nu ben ik rond 116...en word nog steeds droger.... haha

fock, wat doe jij voor slavenwerk dat je 5:15 opstaat en pas 19:00 thuiskomt..?
Misschien slin meenemen naar sportschool (30 min winst..?) en half uurtje later
gaan slapen,enkel op sportdagen.

hahaha ik heb een gewone baan maar al anderhalf uur per dag reistijd en ik moet een uur wachten op mijn vrouw die is later gedaan met werken ...die slin meenemen zou een optie zijn maar dat moet ik nog eens bekijken ....

ben net begonnen met slin..dus moet nog wel een paar kilotjes kunnen pakken en het is mn derde week boldone trenbolone nu dus dat moet nu ook gaan werken

hahaha ik heb een gewone baan maar al anderhalf uur per dag reistijd en ik moet een uur wachten op mijn vrouw die is later gedaan met werken ...die slin meenemen zou een optie zijn maar dat moet ik nog eens bekijken ....

Slin meenemen is wel tricky, omdat je al je voeding bij je moet hebben in de auto mocht er onderweg iets gebeuren...
je kunt je natuurlijk 4 weken ziek op werk melden...:D

je voeding kan je toch bij je hebben...

ja zeker kan dat, maar ik houd niet zo van koude kip en rijst.
Maar goed, risico blijft natuurlijk dat je in het ergste geval een ongeluk krijgt
en niet meer in staat bent te eten of de ambulancebroeders te vertellen dat
je slin hebt geinjecteerd. Dan is het dag dag..

hoeft toch niet perse rijst en kip te zijn...boterhammen werken ook goed hoor

wel zonde van het potentieel van slin, boterhammen zijn echt wel inferieur aan kip en rijst. Maar goed, voeding is een punt waarover je nog kunt twisten, maar als je een ongeluk krijgt onderweg ben je gewoon ****ed.

ja ok maar goed...er zijn zat dingen waar je je koolhydraten uit kan halen...ik vond rijst altijd wel te eten koud... ik heb mn vitargo bij de hand ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven