MuscleMeat

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja goed, nogmaals, voedsel is een overkomelijk punt, maar je moet er niet aan denken
dat je een ongeluk krijgt onderweg. Kleine kans misschien, maar goed. Ik zet thuis, maar
ik woon dan ook 3 min van mn sportschool, maar ik zou t zelf niet op mn sportschool zetten.

• Topic Starter Topic Starter
derde dag insuline zit vandaag op 5 iu...na het trainen.... ga zo weer eten...geen rare dingen meegemaakt nog

oke dan wel spanend om te volgen deze log .ga je nog een wedstijd doen ovation

nee denk het niet...maar wie weet over een paar jaar

net getraind...7,5 iu insuline gezet icm met mn hgh etc...
zit nu aan mn rijst ....weinig bijzonderheden nog

raar dat je niks merkt of is dat juist goed als je niks voelt .ik vraag het maar want ik weet er niet veel van

nou ja ik merk wel dat ik voller word enzo.. maar geen gekke dingen zoals hypo's en zo maar ik doe me ook vol met eten ook

wil je beweren dat je nu al resultaat ziet dan..?

zal wel door de rest van de kuur komen

oke dan duidelijk voeding is de sleutel .ps waarom zou je er nu nog niks van kunnen merken dan. lijkt mij van wel zit toch meteen in je cysteem enzo

ja, oke, maar binnen 1 week, terwijl je nog aan het opbouwen bent en nog maar op 7,5 iu zit moet je geen significant verschil verwachten.

morgen ga ik naar 10 iu... dat hou ik aan....

zit k ook op ja. hoe lang wil je nemen? en welke heb je trouwens?

ik heb humalog....ik doe het max 4 weken....en jij?

ik ook, en strax nog 4 weken in mn nakuur, heb daar dan toch nog genoeg voor. Heb zo'n 3 ml ampul,jij?

ja ik ook...ik heb ook zo een humapen....daar kan je mooi die ampullen in doen maar moet nog effe naalden halen ervoor

ik doe het met losse slinnaaldjes, had die nog liggen, maar werkt ook perfect.

ja doe ik nu ook.....werkt mij ook best. hoe lang ben je nu bezig dan? wat zijn je resultaten tot nu toe?

zit nu in derde week. Moeilijk zeggen welke results je precies aan de slin moet toewijzen. Maar het gaat wel erg lekker hier.

hoe ziet je hele kuur er uit dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven