AndroidHealthClinic

Nieuwe tand??

mansan

Novice
Waardering
0
Ik heb nu wel een heel raar geval vermoed ik
Probeer het zo goed mogelijk uit te leggen:

Onder in mijn rechterkaak, onder de 2de tand van achter bekeken(maaltand) lijkt er een 2de tand uit te breken... aan de binnenkant van mijn kaak komt door het tandvlees iets hard door ,heel lichtjes, maar je voelt duidelijk met je nagel dat het een tand is .

Lijkt me geen wijsheidstand aangezien het onder mijn maaltand is??
Denk niet dat een wijsheidstand of verstandskies onder een andere tand kan doorgroeien....

Iemand een idee?

Doet het pijn> Miss komt te wortel van de tand bloot te liggen, maak anders even een afspraak bij tandarts voor een foto..

Het is wel eens gebeurd dat iemand voor de 2e keer ging wisselen, je weet nooit of jij zo'n masselpik bent.:D

dat snap ik nou niet he.
zulke vragen ga je toch niet op 1 of ander forum stellen...
100% zekerheid krijg je toch niet...
dus hup naar de tandarts.

Kan ook zijn dat het tandvlees geperforeerd is waardoor er een stuk bot bloot komt te liggen.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ook zijn dat het tandvlees geperforeerd is waardoor er een stuk bot bloot komt te liggen.

Je hebt gelijk ...

Ben intussen naar de tandarts geweest.
Tandarts heeft 2x een foto gemaakt en dat was zijn conclusie ook.
Geen tand te zien . Hij "dacht" dat ik mijn tandvlees op een of andere manier gekwetst had en dat daardoor wat bot kwam bloot te liggen.

Moet nu echter voor 5 dagen antibiotica nemen, dat zal wel geen gevolgen hebben voor het trainen zeker?? Heb horen zeggen dat antibiotica niet goed is, maar bon, 5dagen zal het verschil niet maken.

Je kunt Yakult nemen om je darmen te beschermen. Ik hoop dat het weer heelt...dat vraag ik me af....

Terug
Naar boven